Verovatno kao probni ili neko slikanje Antić...Koja je svrha asfaltiranja jedne trake u dužini od 3 km koja je ni tamo ni vamo?
kakav kadar na 3:10
Naravno, sve to stoji što si napisao, jeste, bliže je jedno 20 km preko Đunisa, ali bezbednost i komfor su dve stvari koje poseduje autoput i to su njegove dve ogromne prednosti.Odgovor je bio da skoro sve vožnje idu preko Đunisa, a autoputem voze samo kada im to neko traži, ali da se to retko dešava.
Kako izgleda? Strašno izgleda.. Neshvatljivo je da je ovakav plan vezano za sektor 6 Vrnjačka Banja Vrba i usvojen. Koliko samo objekata u Vrnjcima i Novom Selu je porušeno? Čemu to? Sve je moglo da se reši jednostavnim trasiranjem a.p. sa druge strane Morave. Kao i Vraneši, i Vrnjci su upropašćeni. Vrnjci su inače imali odličnu lokaciju za uvođenje novih sadržaja u V. Banji , jer su, koliko se sećam po PGR-u . na ovom delu gde je petlja bili predviđeni sportsko-rekreativni sadržaji. Ogroman potencijal za uvođenje i turističkih sadržaja (zajedno sa Lađarištem), trajno je uništen. Ko je tu mogao da trasira auto-put, na tako bitnu lokaciju za samu V. Banju, ne shvatam.. .Pogledajte prilog 220102
Ne znam kako ovo vama izgleda, ali sve u meni "vrišti" kad vidim ovakvo nešto. Narode, izvinjavam se unapred ako će biti grubo, ali opet pitam ko su ti "stručnjaci" projektanti koji su ovo stavili na papir? Ko su im direktori, koje škole su završili, ko su ti profesori, koje su to stručne komisije pregledale ovo i odobrile... koliko stotina GOVEDA je u tom stadu?!? Ne treba biti neki naročiti stručnjak da se jednostavno vidi da postoje daleko bolje, kraće, jeftinije varijante (npr. crvena trasa 1 ili plava trasa 2, koje sam ja nasumično označio vođen običnom zdravoseljačkom logikom, ili na bilo kom drugom mestu van naselja). Čitavo naselje presečeno na pola (narandžasti krug), šteta za te ljude je nemerljiva... A tek o pasareli uz naplatnu rampu nemam reči, grlo mi je suvo, srce pocepano, mozak eksplodira... Pa priključak na magistralu Kv-Kš... ccc... Kad vidim kako su rešili veoma frekventan nadvožnjak u Kruševcu, prema selu Jasika, ova pasarela verovatno košta ko pola "selfi mostića", ili bar pet takvih nadvožnjaka... Nadam se da će doći dan kada će neko debelo da odgovara za sve ovo (ne ostavkama, oduzimanjem licenci i sličnim budalaštinama, nego stvarno, krivično i materijalno)...
Asfaltiraju šta mogu da bi smanjili obim posla za sledeću građevinsku sezonu.Tako su radili i pred prošlu zimu na deonici od Koševa prema Velikoj Drenovi.Koja je svrha asfaltiranja jedne trake u dužini od 3 km koja je ni tamo ni vamo?
Slažem se da se ne bira uvek najbliža trasa za autoput, ali ako se napravi trasa koju većina neće da koristi to baš i nije dobro rešenje. Što se tiče tvoje tvrdnje da veći broj vozila ide ka i iz pravca BG - KŠ to stoji, ali to je iz razloga koji sam naveo. Možeš li da mi odgovoriš na jedno pitanje? Kada se završi moravski koridor kojim putem će vozila ići za Beograd iz npr. Kraljeva, Vrnjačke Banje, Čačka, Požege? Da li preko Pojata i koridorom X ili Milošem Velikim? Ako sretneš neko vozilo koje iz pravca Kraljeva ide ka Pojatu, da li se može pretpostaviti da to vozilo ide ka Beogradu ili ka Nišu? Naravno to vozilo može ići i za Paraćin, ali sada razmatram samo destinacije Beograd i Niš.Upravo tako. Ne bira se uvek najbliža trasa za autoput. Po nekom mom iskustvu, daleko veći broj vozila iz Kruševca ide ka i iz pravca Beograda nego ka Nišu.
Sa druge strane, potencijalna trasa ispod Jastrebca bi bila mnogo skupa i uključivala bi bar jedan tunel.
Aco, nisu samo bezbednost i komfor stvari koje poseduje autoput. Ne računajući to da autoput nije sinonim za bezbednost, a da drugi putevi nisu bezbedni.Naravno, sve to stoji što si napisao, jeste, bliže je jedno 20 km preko Đunisa, ali bezbednost i komfor su dve stvari koje poseduje autoput i to su njegove dve ogromne prednosti...