Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Radovi na novom mostu preko Zapadne Morave kod petlje Vrba. Kasnije kačim i video.

Vitanovac.jpg
 
obzirom na izvedene radove i koliko dugo traje adaptacija ove petlje izgleda mi kao da će ovo ipak biti trajno rešenje, osim ako obim saobraćaja nakon otvaranja celokupnog moravskog ne dovede do nekih nenormalnih gužvi i problema ovde
Meni je ovo ok. Svi pravci osim Niš-Kš su potpuno ok i omogućavaju uključenje/isključenje sa nekih 80km/h
Usudiću se da kažem da je ovo rešenje za Niš-Kš možda čak i bolje od planiranog tobogana, zbog konfiguracije terena. Jedino će samo isključenje morati da bude 50, eventualno 60km/h

Još i Batočinu ovako da odrade.
 
Beograd-Kruševac možda i može 80km/h, ali nisam siguran koliko bi to bilo bezbedno. Za ostala isključenja/uključenja 80km/h je sigurno prebrzo, naročito ono od Niša ka Kruševcu i od Kruševca ka Nišu. Ne znam kako će rešiti parkiralište Evropa i prolaz kroz njega, ali bilo koje od rešenja koje se nadzire je totalno nesigurno za 80km/h.
Npr. isključenje sa E-70 i uključenje na A1 kod Dobanovaca je ograničeno na 60km/h, i to gde je radijus mnogo veći a nagib manji nego na bilo kom pravcu kod Pojata. Dok je na istoj petlji sa A1 na E-70 ograničeno na 50km/h. Mislim da će takvo ograničenje biti i kod Pojata.
 
Beograd-Kruševac možda i može 80km/h, ali nisam siguran koliko bi to bilo bezbedno. Za ostala isključenja/uključenja 80km/h je sigurno prebrzo, naročito ono od Niša ka Kruševcu i od Kruševca ka Nišu. Ne znam kako će rešiti parkiralište Evropa i prolaz kroz njega, ali bilo koje od rešenja koje se nadzire je totalno nesigurno za 80km/h.
Npr. isključenje sa E-70 i uključenje na A1 kod Dobanovaca je ograničeno na 60km/h, i to gde je radijus mnogo veći a nagib manji nego na bilo kom pravcu kod Pojata. Dok je na istoj petlji sa A1 na E-70 ograničeno na 50km/h. Mislim da će takvo ograničenje biti i kod Pojata.
Ево овде је 80 km/h ограничење брзине, чисто да се упореди лук искључења:
 
Niš - KŠ je 40 km/h zbog malog radijusa krivine, a KŠ - Niš je bar do sada stajalo isto 40 km/h pre trougla pred uključenje na servisnu saobraćajnicu kod motela Evropa. Tu je i parking za kamione, te 80 km/h dok se kamion isparkirava u rikverc je krajnje nebezbedno.
 
Ево овде је 80 km/h ограничење брзине, чисто да се упореди лук искључења:
Mislim da nije baš dobar primer za poređenje. Počev od preglednosti, radiusa krivine, uzbrdice i nizbrdice, tj. nagiba puta...
Ovo u Vojvodini nije toliko strašno ako vozilo sleti sa puta, završiće u njivu ili u travnjak pored, dok kod Pojata ne bi baš bezbedno prošao. Ako bi promašio neku od mnogobrojnih bandera, velika šansa bi bila da dođe do prevrtanja.
petlje.jpg
petlje2.jpg
 

Dobro jutro svima ,

Vec duzi vremenski period pratim vase video snimke i sa tehnicke strane jako su dobro odradjeni. Ugao snimanja , prostor i vremenski period dana su savrseni.
Sa druge strane vec nekoliko puta vidjam izuzetno iritantne naslove na snimcima i komentare nekih ljudi sa kojima radite intervju koji za to apsolutno nisu strucni i edukovani da bi mogli komentarisati o slozenim konsturkcijskim poduhvatima. ( Gospodin koji govori o pasareli )

Sto se tice ova dva snimka jos jednom , svaka cast za tehnicki deo snimka , medjutim mozda bi bilo korisno objasniti svima sta je razlog nastalih guzvi i ko radi na glavnom putu asfaltiranje zbog kojih su i nastale sve ove guzve i zastoji.

Samo napred sa radom , drago mi je sto su vam snimci ponovo dostupni svim clanovima Youtuba. :)
 
Vrh