Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Kolike su šanse da 7. kad budu otvarali ovo parčence oko Kruševca, u paketu (opet) otvore i deonicu do Pojata?
Mislim, velike.
Zapravo, pretpostavljam da će medijski eksploatisati zbirnu deonicu.
Sramota bre, da otvore samo tih par km!
 
Mislio sam da će njih biti sramota da puste tih 2 km, pa će pridodati i to otvoreno prošle godine. Lepše zvuči u medijima.
 
Pojate Makresane 16.8km otvoreno. Makresane Kosevi 11.2km izgradjeno spremno za otvaranje.
Zaista mi se gadi kad vlast glorofilise svoja dostignuca, ali I vi treba da budete objektivni. Nije da je bas dva km. Iskreno ovu vlast mozete kritikovati za sta god hocete, ali da nam Aco nije opsednut infrastrukturom, tu ga zaista ne mozete kritikovati. Ove godine 7km na obilaznici, Ruma Sabas 22km, 30km ka Krusevcu, pa 13 ka Valjevu. Svestan sam svih kasnjenja, ali sam I svestan vasih zabluda da mislite da tamo na nekom zapadu nema kasnjenja I korupcije. Mogli bi danima diskutovati na koje mi se sve stvari gadi sta se sve grozno radi po zemlji Srbiji, uzas rezima i njihovih maskiranih prebijaca, ali u infrastrukturu se ulaze po meni cak mnogo iznad mogucnosti. Druga je stvar jeli to dobro ili nije I kako ce se isplacivati, ko ce vracati, ali mi moramo nadoknaditi ogroman zaostatak nakupljen decenijama pod komunizmom, osvetom zapada zbog proruske srbije ratovima 90tih itd.
Nego sta nam se desava sa Radom Carapanom?
 
Ok, preterao sam, sorry.
Ali, i dalje mislim da će to da pominju u paketu, kao što su kad je otvarano Pakovraće uporno pričali o putu do Pž.
 
Rece da si tu, iz okoline? Mozes li mi objasniti kako ce se resiti deo gde je sada raskrsnica i skretanje za Kamidzoraki most, onde kod Milikica? Video sam da tu treba ici kruzni tok a kako dalje? AP ce ispod tog puta i ispod zeleznicke pruge? Ili ja ne umem da procitam lepo
795ebab36cd7393a2d10f1fd7ef123ff.jpg


Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Nego sta nam se desava sa Radom Carapanom?
Neko je napisao na chat-u dok se čekao live prenos koji je najavljivao SCS iz Adrana da je Rade odustao ili bar redukovao snimanje zbog finansijskih "problema"...
Šteta, mislim ne zbog toga što mi nećemo moći da pratimo dešavanja već zbog toga jer se toliki trud nije valorizovao.
 
Rece da si tu, iz okoline? Mozes li mi objasniti kako ce se resiti deo gde je sada raskrsnica i skretanje za Kamidzoraki most, onde kod Milikica? Video sam da tu treba ici kruzni tok a kako dalje? AP ce ispod tog puta i ispod zeleznicke pruge? Ili ja ne umem da procitam lepo
795ebab36cd7393a2d10f1fd7ef123ff.jpg


Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Capture.PNG

Dobro si razumeo, put KV-KG će ići preko autoputa(nadvožnjak) a autoput će ići ispod pruge.
 
Pojate Makresane 16.8km otvoreno. Makresane Kosevi 11.2km izgradjeno spremno za otvaranje.
Zaista mi se gadi kad vlast glorofilise svoja dostignuca, ali I vi treba da budete objektivni. Nije da je bas dva km. Iskreno ovu vlast mozete kritikovati za sta god hocete, ali da nam Aco nije opsednut infrastrukturom, tu ga zaista ne mozete kritikovati. Ove godine 7km na obilaznici, Ruma Sabas 22km, 30km ka Krusevcu, pa 13 ka Valjevu.

Problem kod nas je taj što postoji ili samo crno ili samo belo. Jedni propagiraju stav da se ništa ne gradi, drugi glorifikuju izgradnju infrastrukture kao nešto dosad neviđeno i iznad mogućnosti. Ako bi gledali prosečnu izgradnju poslednih 20 godina ništa Vučić nije izgradio više u odnosu na druge. Da je započeto mnogo toga to stoji, ali isto tako i stoji da Vučić za više od 10 godina nije završio nijedan autoput od početka do kraja. Priveo je kraju autoput ka Bugarskoj, ka Makedoniji, obilaznicu oko Beograda, autoput Miloš Veliki... ali je sve te projekte pripisao samo njemu, kao da se pre njega ništa nije gradilo.

Druga je stvar jeli to dobro ili nije I kako ce se isplacivati, ko ce vracati, ali mi moramo nadoknaditi ogroman zaostatak nakupljen decenijama pod komunizmom...
Ako se gradi 25,30 km autoputa godišnje teško da će mnogi od nas doživeti da vide nadoknadu tog zaostatka. Ako su uzme u obzir da je pod komunizmom izgrađena nuklarna elektrana, termo i hidro elektrane, fabrike, škole... infrastruktura i sve što se danas gradi daleko je ispod obima gradnje iz vremena komunizma.

Mogli bi danima diskutovati na koje mi se sve stvari gadi sta se sve grozno radi po zemlji Srbiji, uzas rezima i njihovih maskiranih prebijaca, ali u infrastrukturu se ulaze po meni cak mnogo iznad mogucnosti.
Infrastruktura se gradi na osnovu populizma. Da bi se hvalili brzom prugom u dužini manjoj od 100km i na kojoj vozovi idu 200 km/h, zapostavili smo više od 1.000 km drugih pruga. Pa smo tako došli u situaciju da se železnički saobraćaj uopšte ne odvija na mnogim međunarodnim i lokalnim pravcima. Zatvorena je pruga Niš-Bugarska granica, Niš-Makedonska granica, Niš-Priština. Saobraćaj na mnogim drugim prugama se odvija u proseku od 15,20 km/h.
 
Problem ove vlasti je ocigledan nedostatak kapaciteta da iznese sve zelje koje ima najjaca politicka figura. Tacnije - eksproprijacija plus projektna dokumentacija, ono sto je domaci zadatak drzave pre nego uruci kompaniji koja ce sve to da gradi. CIP je u ocajnom stanju vec ko zna koliko ali oni pisu sve ove projekte pod vestackim disanjem, upumpava im se lova, prastaju dugovi samo stampaj projekte. Mora ljudi trziste da radi svoje ne mogu vise ta komunjarska preduzeca da rade stvari. Oni kazu "ne lipsi magare, ko da nam radi ako ne cip i energoprojekt"... pa zato imamo i penale i kasnjenja u povlacenju potpisanih kredita i sve ostalo... izgradila se neka kicma tih autoputeva ovo sad je sve kozmetika, treba nam ozbiljan rast produktivnosti sad a manje tih prica o silnim autoputevima...
 
Problem ove vlasti je ocigledan nedostatak kapaciteta da iznese sve zelje koje ima najjaca politicka figura. Tacnije - eksproprijacija plus projektna dokumentacija, ono sto je domaci zadatak drzave pre nego uruci kompaniji koja ce sve to da gradi. CIP je u ocajnom stanju vec ko zna koliko ali oni pisu sve ove projekte pod vestackim disanjem, upumpava im se lova, prastaju dugovi samo stampaj projekte. Mora ljudi trziste da radi svoje ne mogu vise ta komunjarska preduzeca da rade stvari. Oni kazu "ne lipsi magare, ko da nam radi ako ne cip i energoprojekt"... pa zato imamo i penale i kasnjenja u povlacenju potpisanih kredita i sve ostalo... izgradila se neka kicma tih autoputeva ovo sad je sve kozmetika, treba nam ozbiljan rast produktivnosti sad a manje tih prica o silnim autoputevima...
Дај једну приватну фирму која би изнела то. Они су још гори јер гледају чист профит па запосле једног пројектанта да им цркне, а у принципу онда раде ко подизвођачи ЦИП-у. Све је наопачке ако мене питаш. И тај проблем је огледало државе, свакако.
 
Vrh