SCS
Intermediate
Konačno stiglo malo lepše vreme(u 13:00h je live):
Rece da si tu, iz okoline? Mozes li mi objasniti kako ce se resiti deo gde je sada raskrsnica i skretanje za Kamidzoraki most, onde kod Milikica? Video sam da tu treba ici kruzni tok a kako dalje? AP ce ispod tog puta i ispod zeleznicke pruge? Ili ja ne umem da procitam lepo
Neko je napisao na chat-u dok se čekao live prenos koji je najavljivao SCS iz Adrana da je Rade odustao ili bar redukovao snimanje zbog finansijskih "problema"...Nego sta nam se desava sa Radom Carapanom?
Rece da si tu, iz okoline? Mozes li mi objasniti kako ce se resiti deo gde je sada raskrsnica i skretanje za Kamidzoraki most, onde kod Milikica? Video sam da tu treba ici kruzni tok a kako dalje? AP ce ispod tog puta i ispod zeleznicke pruge? Ili ja ne umem da procitam lepo
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Pogledajte prilog 181981
Dobro si razumeo, put KV-KG će ići preko autoputa(nadvožnjak) a autoput će ići ispod pruge.
Pojate Makresane 16.8km otvoreno. Makresane Kosevi 11.2km izgradjeno spremno za otvaranje.
Zaista mi se gadi kad vlast glorofilise svoja dostignuca, ali I vi treba da budete objektivni. Nije da je bas dva km. Iskreno ovu vlast mozete kritikovati za sta god hocete, ali da nam Aco nije opsednut infrastrukturom, tu ga zaista ne mozete kritikovati. Ove godine 7km na obilaznici, Ruma Sabas 22km, 30km ka Krusevcu, pa 13 ka Valjevu.
Ako se gradi 25,30 km autoputa godišnje teško da će mnogi od nas doživeti da vide nadoknadu tog zaostatka. Ako su uzme u obzir da je pod komunizmom izgrađena nuklarna elektrana, termo i hidro elektrane, fabrike, škole... infrastruktura i sve što se danas gradi daleko je ispod obima gradnje iz vremena komunizma.Druga je stvar jeli to dobro ili nije I kako ce se isplacivati, ko ce vracati, ali mi moramo nadoknaditi ogroman zaostatak nakupljen decenijama pod komunizmom...
Infrastruktura se gradi na osnovu populizma. Da bi se hvalili brzom prugom u dužini manjoj od 100km i na kojoj vozovi idu 200 km/h, zapostavili smo više od 1.000 km drugih pruga. Pa smo tako došli u situaciju da se železnički saobraćaj uopšte ne odvija na mnogim međunarodnim i lokalnim pravcima. Zatvorena je pruga Niš-Bugarska granica, Niš-Makedonska granica, Niš-Priština. Saobraćaj na mnogim drugim prugama se odvija u proseku od 15,20 km/h.Mogli bi danima diskutovati na koje mi se sve stvari gadi sta se sve grozno radi po zemlji Srbiji, uzas rezima i njihovih maskiranih prebijaca, ali u infrastrukturu se ulaze po meni cak mnogo iznad mogucnosti.
Дај једну приватну фирму која би изнела то. Они су још гори јер гледају чист профит па запосле једног пројектанта да им цркне, а у принципу онда раде ко подизвођачи ЦИП-у. Све је наопачке ако мене питаш. И тај проблем је огледало државе, свакако.Problem ove vlasti je ocigledan nedostatak kapaciteta da iznese sve zelje koje ima najjaca politicka figura. Tacnije - eksproprijacija plus projektna dokumentacija, ono sto je domaci zadatak drzave pre nego uruci kompaniji koja ce sve to da gradi. CIP je u ocajnom stanju vec ko zna koliko ali oni pisu sve ove projekte pod vestackim disanjem, upumpava im se lova, prastaju dugovi samo stampaj projekte. Mora ljudi trziste da radi svoje ne mogu vise ta komunjarska preduzeca da rade stvari. Oni kazu "ne lipsi magare, ko da nam radi ako ne cip i energoprojekt"... pa zato imamo i penale i kasnjenja u povlacenju potpisanih kredita i sve ostalo... izgradila se neka kicma tih autoputeva ovo sad je sve kozmetika, treba nam ozbiljan rast produktivnosti sad a manje tih prica o silnim autoputevima...