Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

N

Aco, nije dozvoljeno kretanje teških kamiona kroz grad sem u određenim slučajevima i čini mi se u određeno vreme. Čak i kada bi dozvolili gradske ulice nisu projektovane i građene (propusnost, izdržljivost asfalta...) da izdrže takav saobraćaj. Inače tek sada se polako nadzire veliki problem što ne postoji isključenje/uključenje kod kružnog toka u Makrešanu ili što nije završeno povezivanje autoputa sa gradom preko petlje Kruševac istok.
Nije tu samo problem sa kamionima iz pravca Kraljeva ka Brusu i Blacu, već je npr. jedan od problema sa kamionima koji iz industrijske zone na Jasičkom putu, carinarnice... idu ka Brusu i Blacu i obrnuto. A o saobraćajnim gužvama koje su i sada problem u Kruševcu, a koje će tek nastati, da ne pričamo.
Hvala na odgovoru. To što deo Istočne obilaznice nije postojala od Severne obilaznice, do ovog dela kod benzinske pumpe ( Dedina) i nije toliko strašno. Međutim, gradnjom autoputa stvari se menjaju za 180°. Taj deo bi već trebalo da se uveliko gradi. Ne znam da li je uopšte u planu gradnja tog trećeg dela ka Brusu i kada se taj treći deo bude izgradio, tada može da se kaže da je to u pravom smislu reči obilaznica. Sada i nakon izgrađene prve trećine, teško. @SerbiX
 
Da li ostaje ova razlika u visini na ovom delu?
5A530E84-1623-4794-9EE3-D909C85789AB.png
 
...Ne znam da li je uopšte u planu gradnja tog trećeg dela ka Brusu i kada se taj treći deo bude izgradio, tada može da se kaže da je to u pravom smislu reči obilaznica. Sada i nakon izgrađene prve trećine, teško. @SerbiX

Ne postoji politička partija koja je bila na vlasti u Kruševcu u poslednjih 20 godina, a da nije najavila početak nastavak izgradnje istočne obilaznice za sledeću godinu. I tako, godina po godina, dočekasmo i Moravski korisdor, ali obilaznicu još ne. Poslednja izjava glavnog gradsko arhitekte je istovetna kao i izjave koje je davao poslednjih nekoliko godina. A to je da će izgradnja krenuti sledeće godine.
U pravu si, to se ne može nazvati obilaznicom, ali i trenutni deo od nekih 1.700, 1800 metara puno znači jer se njom zaobilazi bar jedan deo grada koji ne bi imao uslove da prihvati taj saobraćaj.
 
@StaraMo Imaš li info šta će biti sa Eko pumpom u Pojatu? Ostaje na autoputu ili ne? Mislim u krajnjoj fazi, ne u ovoj.
 
Poslednja izmena:
Bilo bi logicno da se odmah uradi ovaj deo koji sam oznacio crnom bojom, to je nekih 200-250 metara, kako bi se od i do naplatne stanice uspostavio normalan saobracaj u punom profilu. A sto se tice plave linije, da li ce dozvoliti makar izlaz sa pumpe prema naplatnoj stanici?
IMG_5764.jpeg
 
Bilo bi logicno da se odmah uradi ovaj deo koji sam oznacio crnom bojom, to je nekih 200-250 metara, kako bi se od i do naplatne stanice uspostavio normalan saobracaj u punom profilu. A sto se tice plave linije, da li ce dozvoliti makar izlaz sa pumpe prema naplatnoj stanici?
Ako bi pumpa ušla u sistem autoputa, to ide svima u korist: prvo vozačima, a onda i vlasnicima i na kraju radnicima. Ako kojim slučajem ne uđe, od nedelje mogu i da je zatvore. Mislim da bi to bila velika greška. Druga stvar, nije to jedina pumpa u Ćićevcu, jer u centru postoji još jedna, a ova sada bi bila jedina na Moravskom koridoru.
 
Сутра је отварање а зна ли ко када ће моћи туда да се вози?

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Vrh