Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

I kako bi onda spojili drugu traku autoputa?

Не разумем питање. Привремено спајање на магистралу код Макрешана ће бити у полупрофилу - пун профил почиње тек после моста у смеру Појата. Обичан, најобичнији кружни ток.
 
Umnogome zatvoreni sistem napate putarine kumuje odsečenosti nekih mesta od autoputa.Svaka pumpa i odmorište uz autoput bi ustvari moglo biti i uključenje i iskljucenje sa autoputa.

I tu po meni nema nikakvog problema jer se vozila iskljuuju pa iskljuuju sa autoputa a takodje i ukljucuju svakog casa,samo bi plato pumpe malcice trebalo preprojektovati.

Uzeo sam za primer ove pumpe kod Malog Pozarevca i dobro tu u blizini ima rampa i iskljucenje za Mladenovac ali slucaj je primenjiv na sve pumpe duz koridora cime bi mnoga mesta dobila prikljucak na autoput.
54354356.JPG
 
Не разумем питање. Привремено спајање на магистралу код Макрешана ће бити у полупрофилу - пун профил почиње тек после моста у смеру Појата. Обичан, најобичнији кружни ток.

Znam, ali kako bi mogli da ikad završe taj spoj ako sad ne zatvore za saobraćaj?
 
Putevi ne "gase" naselja, "gase" ih mnoge druge stvari. U stvari upravo suprotno, dobra putna infrastruktura je preduslov da se pojedina mesta sačuvaju i možda dalje razvijaju.

Ne može se porediti kvalitet života u bilo kom mestu kroz koji prolazi frekventa magistrala i kvalitet života u istom tom mestu ukoliko na nekoliko kilometara od njega prolazi autoput umesto magistrale kroz centar. Ako ni zbog čega drugog onda zbog veće bezbednosti lokalnog stanovništva.

Ukoliko neko ne ume da prepozna i iskoristi prednost svoje pozicije i povezanosti na saobraćajnu infrastrukturu, ne znači da je bolje da ista ne postoji i da treba da ostanemo na nivou prevazidjene putne mreže od pre 50 godina.

Delimično se slažem sa tobom, ali to se odnosi na velika mesta koje u mnogome ne zavise od tranzita. A što u sučaju Ćićevca, Stopanje, Mrčajevaca nije slučaj. Isto se odnosi i na mnoge delatnosti (restorani, vulkanizeri, benzinske pumpe, prodavnice...) koje su pozicionirane na magistralama. Pogledaj npr. šta se desilo sa svim tim delatnostima na Ibarskoj magistrali nakon što je otvoren Miloš Veliki.

Naravno, to ne znači da se zbog toga ne trebaju graditi novi autoputevi, ali potrebno je malo kreativnosti i od strane države. Ja imam neke ideje ali ne bih sada da zagušujem forum sa tim.
 
Тако што би прво урадили петљу Крушевац-исток и спој петље Крушевац-исток са Бивољем.

Da bi petlje Kruševac-Istok i Kruševac-zapad bile potpuno funkcionalne prvo mora da se završi autoput u punom profilu do obe petlje.
 
Da bi petlje Kruševac-Istok i Kruševac-zapad bile potpuno funkcionalne prvo mora da se završi autoput u punom profilu do obe petlje.

Tачно, али не мора целом дужином од Појата. Битно је да у зони петље буде. Како год окренули, ово прелазно решење сад је доста лоше, нарочито имајући у виду да су рокови изградње петље Крушевац-исток и пута који спаја петљу са Бивољем годину и по дана. Могло је то све много боље да се реши.
 
Evo i JPPS je izdao saopštenje o promeni režima saobraćaja i puštanju deonice do Makrešana.

Pogledajte prilog 160232
Pogledajte prilog 160233

Pogledajte prilog 160234
Pogledajte prilog 160235
Pogledajte prilog 160236
Нека ме неко исправи ако грешим, али зар није дозвољено великим камионима да се крећу Јасичким путем - Југ Богданова - Балканска - Источна обилазница? Ако је то тако, онда ми нема смисла да камиони који не скрену код Стопање ка Брусу и Блацу иду на аутопут - Ћићевац - Макрешане.
Мислим на камионе који иду из правца Краљева а не скрену код Стопање за Брус.
 
IMG_20230427_111951.jpg
знак испред кружног тока у Ћићевцу је форме као знак за Т раскрсницу..
 
Daleko bolje bi bilo da su sačekali da odrade petlju "Kruševac istok" i da onda otvore od Pojata do te petlje, bilo bi više pompezno i smislenije nego ovo ad hoc rešenje čisto da se popuni dnevna doza propagande o nikad više izgrađenih deonica autoputeva u Srbiji.

Šteta.
 
Daleko bolje bi bilo da su sačekali da odrade petlju "Kruševac istok" i da onda otvore od Pojata do te petlje, bilo bi više pompezno i smislenije nego ovo ad hoc rešenje čisto da se popuni dnevna doza propagande o nikad više izgrađenih deonica autoputeva u Srbiji.

Šteta.
Kuda bi dalje sa Kruševac Istok kada nedostaje nekoliko kilometara obilaznice do samog grada?!
 
N
Нека ме неко исправи ако грешим, али зар није дозвољено великим камионима да се крећу Јасичким путем - Југ Богданова - Балканска - Источна обилазница? Ако је то тако, онда ми нема смисла да камиони који не скрену код Стопање ка Брусу и Блацу иду на аутопут - Ћићевац - Макрешане.
Мислим на камионе који иду из правца Краљева а не скрену код Стопање за Брус.

Aco, nije dozvoljeno kretanje teških kamiona kroz grad sem u određenim slučajevima i čini mi se u određeno vreme. Čak i kada bi dozvolili gradske ulice nisu projektovane i građene (propusnost, izdržljivost asfalta...) da izdrže takav saobraćaj. Inače tek sada se polako nadzire veliki problem što ne postoji isključenje/uključenje kod kružnog toka u Makrešanu ili što nije završeno povezivanje autoputa sa gradom preko petlje Kruševac istok.
Nije tu samo problem sa kamionima iz pravca Kraljeva ka Brusu i Blacu, već je npr. jedan od problema sa kamionima koji iz industrijske zone na Jasičkom putu, carinarnice... idu ka Brusu i Blacu i obrnuto. A o saobraćajnim gužvama koje su i sada problem u Kruševcu, a koje će tek nastati, da ne pričamo.

U principu, nekako ćemo i to da izdržimo i nadam se da ćemo dočekati punu funkcionalnost autoputa, samo me brine kvalitet izvedenih radova kada se radi ovako na brzinu. Gledam pre nekoliko dana na Radetovom snimku postavljanje stuba sa antenama kod petlje u Ćićevcu gde polažu osnovu sa betonskim kockama na običnu zemlju bez ikakvog tamponiranja i pripreme. Ne znam ni koliko je dobro asfaltiranje po kiši i sl.
 
Vrh