Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Izgleda da će autoput ispod pruge, a da se ukine postojeća T raskrsnica i napravi kružni tok. Interesantno je da petlja Kamidžora je posle Magnohroma a ne kod samog velikog mosta Kamidžora.
Screenshot_20230424_161908_Chrome.jpg
 
Како они мисле да провуку деоницу испод пруге и пута питање је, а да практично минимално насипају тај део? Висинска разлика коју диктира камиџорски мост (железнички, саобраћајни) је веома упитна. Чак и да успеју некако да провуку трасу, сва возила морају да заобилазе 20 км до Краљева услед радова, а железница више месеци да буде прекинута.

Како могу да прођу испод пруге, а изнад пута, па након тога спуштање на нови мост на Ибру, после пар стотина метара? Када су оба моста висински скоро исти.
 
Uglavnom kamionski tranzit koji je ranije išao preko Makrešanskog kružnug toka a iz pravca BGD sada će usmeravati da se ranije isključuju u Ćićevcu.Za ove što idu ka BG nemam info da li će moći desno na devijaciji ili će i oni do Ćićevca pa nazad starim ako imaju neke potrebe.
 
Imaš li možda informaciju kako će izgledati ta tabla ili obaveštenje koje će ukazivati na to da svi koji idu južno od Kruševca (Brus, Blace, Merdare...) treba da se isključe u Ćićevcu?
 
Ako je ova saobraćajnica privremeni spoj autoputa sa kružnim tokom onda mi i ima neke logike sa puštanjem prve deonice autoputa a da nije završeno spajanje petlje Kruševac istok sa gradom. U svakom slučaju, videćemo šta će na kraju da urade.
 
Imaš li možda informaciju kako će izgledati ta tabla ili obaveštenje koje će ukazivati na to da svi koji idu južno od Kruševca (Brus, Blace, Merdare...) treba da se isključe u Ćićevcu?

Па нико осим камиона и неког ако се за*ебе случајно, неће ићи кроз Ћићевац, већ ће продужавати право, па кроз центар Крушевца, јер ће им бити брже.

Дакле, имаћемо кроз центар Крушевца више возила, а и у Ћићевцу већи хаос, јер ће камиони скретати на овој раскрсници:

Screenshot (73).png


Реално, на месту спајања довршеног дела аутопута са магистралом код Макрешана је имало сасвим довољно простора да се одради један привремени кружни ток и да се њим повежу довршени део аутопута и постојећи кружни ток у Макрешанима.
 
Poslednja izmena od urednika:
Па нико осим камиона и неког ако се за*ебе случајно, неће ићи кроз Ћићевац, већ ће продужавати право, па кроз центар Крушевца, јер ће им бити брже.

Дакле, имаћемо кроз центар Крушевца више возила, а и у Ћићевцу већи хаос, јер ће камиони скретати на овој раскрсници:
Postojala varoš Krivi vir na nekih 35km od Paraćina ka Zaječaru. Opštinsko mesto, 2000 ljudi, nešto kao sad Ćićevac. Kad je rađena magistrala, projekat je bio da prođe kroz mesto, ali su se ljudi pobunili da im ne smeta saobraćaj. Tako je i bilo i put prođe pored grebenom pored.
Sada je to malo selo sa daj bože 200 ljudi. Ne verujem da će Ćićevac bolje proći. Mada oni nisu ni mogli da biraju, jer autoput ne ide kroz gradove.
Meni je milo zbog toga, jer je tamo policija vazda pecala, slično kao u Kniću na putu KG-Mrčajevci-Čačak.
 
Nedavno je predsednica opštine Ćićevac u nekom javnom govoru hvalila autoput (Moravski koridor) kao nešto što će doneti blagostanje i nove investicije. Kao da Ćićevac do sada nije imao vezu sa autoputem i ne shvatajući da će Ćićevac prilično finansijski da oseti to što će saobraćaj da ih obilazi.
Za razliku od mnogih drugih mesta (Stopanja, Mrčajevci) koje će Moravski koridor "ugasiti", Ćićevac bar ima neke šanse da se razvija na osnovu prednosti što će sada biti povezan na dva autoputa, povezan je i sa dve pruge sa železničkom stanicom Stalać koja je u blizini.
 
Па нико осим камиона и неког ако се за*ебе случајно, неће ићи кроз Ћићевац, већ ће продужавати право, па кроз центар Крушевца, јер ће им бити брже.

Дакле, имаћемо кроз центар Крушевца више возила, а и у Ћићевцу већи хаос, јер ће камиони скретати на овој раскрсници:

Pogledajte prilog 160158

Реално, на месту спајања довршеног дела аутопута са магистралом код Макрешана је имало сасвим довољно простора да се одради један привремени кружни ток и да се њим повежу довршени део аутопута и постојећи кружни ток у Макрешанима.

I kako bi onda spojili drugu traku autoputa?
 
Nedavno je predsednica opštine Ćićevac u nekom javnom govoru hvalila autoput (Moravski koridor) kao nešto što će doneti blagostanje i nove investicije. Kao da Ćićevac do sada nije imao vezu sa autoputem i ne shvatajući da će Ćićevac prilično finansijski da oseti to što će saobraćaj da ih obilazi.
Za razliku od mnogih drugih mesta (Stopanja, Mrčajevci) koje će Moravski koridor "ugasiti", Ćićevac bar ima neke šanse da se razvija na osnovu prednosti što će sada biti povezan na dva autoputa, povezan je i sa dve pruge sa železničkom stanicom Stalać koja je u blizini.

Putevi ne "gase" naselja, "gase" ih mnoge druge stvari. U stvari upravo suprotno, dobra putna infrastruktura je preduslov da se pojedina mesta sačuvaju i možda dalje razvijaju.

Ne može se porediti kvalitet života u bilo kom mestu kroz koji prolazi frekventa magistrala i kvalitet života u istom tom mestu ukoliko na nekoliko kilometara od njega prolazi autoput umesto magistrale kroz centar. Ako ni zbog čega drugog onda zbog veće bezbednosti lokalnog stanovništva.

Ukoliko neko ne ume da prepozna i iskoristi prednost svoje pozicije i povezanosti na saobraćajnu infrastrukturu, ne znači da je bolje da ista ne postoji i da treba da ostanemo na nivou prevazidjene putne mreže od pre 50 godina.
 
Vrh