Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Zanimljivo, koliko sam primetio ovde se grede prave negde kod petlje Ćićevac i onda transportuju gde su potrebne. Ovde se kod mosta preko Z. Morave koji je završen vidi gomila koje će verovatno biti dalje transportovane za mostove kod Trstenika.

 
Totalni sam laik iz ove oblasti pa ako moze malo pojasnjenje. Zasto mora toliko krivina? Jasno mi je da negde mora zbog Morave, negde zbog naselja, terena......ali deluje mi kao da su negde i namerno tako radili. Zasto konkretno ovde nije mogao pravac? Da ide ovako kao crvenom sto sam povukao?

Uzgred, forum se pretvorio u galeriju slika i snimaka. Jako malo konstruktivnog pisanja ima. Napisite koju, ne placaju se slova

Neko iznad je pisao za stubove i Cicevac, u Kosevima jako dugo su na trasi postavljeni stubovi. Ne znam dal se tu negde prave ili samo dovoze ali poduza kolona ih je.
453eb0457d682a3c3105df665c9cde3d.jpg


Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Постоји ограничење дужине правца, а ево и зашто:

Dugi pravac se koristi samo u posebnim
slučajevima. Osim toga što je najčešći
neprirodni oblik u okruženju, ima i niz
negativnih karakteristika kao što su otežana
procena brzine vozila koje dolazi u susret, loša
preglednost iza prethodnog vozila, zamorna
vožnja, zaslepljivanje svetlima noću i
nestabilan položaj volana prilikom upravljanja.
Zato se primenjuje samo u posebnim
topografskim uslovima (ravničarski putevi,
široka zaravan), u posebnim prostornim
uslovima (duž drugih infrastrukturnih objekata,
uključenje u već izgrađeno okruženje), u
slučaju zahtevnih putnih objekata (na
mostovima sa velikim rasponom, tuneli) ili na
deonicama gde njegova primena ima smisla iz
saobraćajno-tehničkih razloga (raskrsnice i
priključci, omogućavanje preticanja, veliki
objekti i sl.).

Извор: Приручник за пројектовање путева
 
Ima smisla. Zahvaljem

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Procitah danas u komentarima da je od Pojata 14km trase spremno za kompletan asfalt. Vreme im od danas neide na ruku , stali su sa asfaltiranjem i narednih desetak dana nema ništa od novog asfalta.
 
Ne razumem. Ne možeš ovu petlju da ubaciš u projekat Moravskog koridora već moraš novi?
To znači da će je početi graditi negde 2024. Uz rok od 365 dana naravno.
 
Ne razumem. Ne možeš ovu petlju da ubaciš u projekat Moravskog koridora već moraš novi?
To znači da će je početi graditi negde 2024. Uz rok od 365 dana naravno.

Na žalost, tako je. Mislim da je Tutulić u jednom od brojnih intervjua napomenuo da će ta petlja biti izgrađena u narednih nekoliko godina. Lepo je što se nešto gradi ali sve to nekako ide užasno sporo, oteže se godinama. Prosek od 20,30 km izgrađenih kilometara autoputeva i brzih saobraćajnica godišnje je veoma mali i ako se nastavi tim tempom Srbija će infrastrukturno biti umrežena za nekih 50 i više godina. Da ne pričam o železničkom saobraćaju kod nas koji je u očaju, a koji je u EU postao prioritet u trenutnom i budućem saobraćaju.
 
Vrh