Zanimljivo, koliko sam primetio ovde se grede prave negde kod petlje Ćićevac i onda transportuju gde su potrebne. Ovde se kod mosta preko Z. Morave koji je završen vidi gomila koje će verovatno biti dalje transportovane za mostove kod Trstenika.
Постоји ограничење дужине правца, а ево и зашто:
Dugi pravac se koristi samo u posebnim
slučajevima. Osim toga što je najčešći
neprirodni oblik u okruženju, ima i niz
negativnih karakteristika kao što su otežana
procena brzine vozila koje dolazi u susret, loša
preglednost iza prethodnog vozila, zamorna
vožnja, zaslepljivanje svetlima noću i
nestabilan položaj volana prilikom upravljanja.
Zato se primenjuje samo u posebnim
topografskim uslovima (ravničarski putevi,
široka zaravan), u posebnim prostornim
uslovima (duž drugih infrastrukturnih objekata,
uključenje u već izgrađeno okruženje), u
slučaju zahtevnih putnih objekata (na
mostovima sa velikim rasponom, tuneli) ili na
deonicama gde njegova primena ima smisla iz
saobraćajno-tehničkih razloga (raskrsnice i
priključci, omogućavanje preticanja, veliki
objekti i sl.).
Извор: Приручник за пројектовање путева
Ne razumem. Ne možeš ovu petlju da ubaciš u projekat Moravskog koridora već moraš novi?
To znači da će je početi graditi negde 2024. Uz rok od 365 dana naravno.