Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Vec je neko kacio kako ce petlja da izgleda.

Pogledajte prilog 148330
Sad gledam na velikom monitoru i okrenuo sam je da sever bude gore.
Uopšte mi nije jasno kako je rešeno isključenje sa petlje na lokalne puteve?
Isključenje na "stari" put je bitno pogotovo za X jer se dešava da dođe do preusmeravanja saobraćaja zbog većih nezgoda.
Ova plava linija koja predstavlja sadašnji put, po ovom planu završava na benzinskoj pumpi.
Ispada da su na postojeće stanje samo docrtali novi autoput, bez rešenja za uključenje.
 
Pa nemaš isključenje na lokalne puteve. Prvo sledeće isključenje će biti kod Ćičevca.
 
Sad gledam na velikom monitoru i okrenuo sam je da sever bude gore.
Uopšte mi nije jasno kako je rešeno isključenje sa petlje na lokalne puteve?
Isključenje na "stari" put je bitno pogotovo za X jer se dešava da dođe do preusmeravanja saobraćaja zbog većih nezgoda.
Ova plava linija koja predstavlja sadašnji put, po ovom planu završava na benzinskoj pumpi.
Ispada da su na postojeće stanje samo docrtali novi autoput, bez rešenja za uključenje.
Trenutna naplatna rampa se sklanja a prva sledeca je u Cicecima
 
Ако се сећате када смо дискутовали о проширењу 26 наплатних рампи,две нису на списку.

1.Баточина јер се и даље незна како ће уопште пут од КГ бити спојен спојен са коридором.

2.Појате јер се укида.

Међутим у Србији увек неко изненади па како се чује са терена крај Мораве је да ће се врло брзо приступити проширењу садашње рампе Појате за период од годину дана.Зашто и како појма немам.
 
Oni nisu normalni.
Ako se desi veći sudar koji zahteva zatvaranje trake između Paraćina i Pojata ili Pojata i Ražnja oni će da preusmere saobraćaj na Ćićevac?!!!!!!
Ili da narod vozi skroz od Paraćina do Ražnja starim putem?
Drugo, u tom delu živi dosta ljudi, npr. to selo Drenovac je veće naselje od Ćićevca (ili su tu negde).

Opet i pored sve gluposti ako ne daju ulaz/izlaz sa autoputeva, neophodno je da povežu stari Carigradski sa postojećim putem za Kruševac, budućim "starim Kruševačkim".
 
Ако се сећате када смо дискутовали о проширењу 26 наплатних рампи,две нису на списку.

1.Баточина јер се и даље незна како ће уопште пут од КГ бити спојен спојен са коридором.

2.Појате јер се укида.

Међутим у Србији увек неко изненади па како се чује са терена крај Мораве је да ће се врло брзо приступити проширењу садашње рампе Појате за период од годину дана.Зашто и како појма немам.
Zato sto se parče koje koje se otvara do Makrešana zavšava ne na petlji nego “u livadi” i neće biti naplate. Samim tim će sistem i dalje biti “zatvoren” na Pojatu, a pošto se očekuje povećan promet, otuda proširenje kapaciteta.
 
Ne mogu isto da naplate do Ćićevaca i do Kruševaca.
Nešto mi miriše da neće ni biti naplate.
A javlja mi se veliki kružni tok u Pojatu, ko na Slaviji. A u sredini Živela Srbija i neki patriotski spomenik.
 
Ne mogu isto da naplate do Ćićevaca i do Kruševaca.
Nešto mi miriše da neće ni biti naplate.
A javlja mi se veliki kružni tok u Pojatu, ko na Slaviji. A u sredini Živela Srbija i neki patriotski spomenik.
Na to sam i mislio, nece ni biti ovaj deo pod naplatom uopste. Kako ce izgledati taj spoj u Pojatu bojim se i da zamislim.
 
Verovatno da neće biti naplate bar dok se ne završi deonica Pojate - Trstenik, mada ne verujem da će i tada jer bi kompetan saobraćaj koji sa petlje Trstenik morao da prolazi preko mosta na Moravi i kroz sam grad. Za sada je sigurno da neće biti naplate jer u Kruševcu nisu urađeni čak ni temelji za buduće petlje, a i nije ni urađena pristupna saobraćajnica za petlju Kruševac Istok koja sada vodi u njive. Čak i da se završi deonica Pojate - Koševi ne verujem da će biti naplate zbog uključenja na autoput u Koševima, tj. tu bi trebala da bude naplatna stanica koja za sada nije planirana. U planu je da se napravi i petlja Koševi, ali to su rekli da će naknadno i u narednim godinama da bude izprojektovano i odrađeno.

Takođe, radovi na deonici Makrešane - Koševi su prilično utihli, takoreći skoro se i ne odvijaju. Čini mi se da su se više usesredili na deonicu između Kraljeva i Koševa kao i na deonicu Makrešane - Pojate koju će verovatno ubrzo i da otvore da bi naši političari imali čime da se hvale. Ako otvore taj deo, tu će nastati veliki problem po pitanju funkcionalnosti i bezbednosti sa uključivanjem i isključivanjem saobraćaja u Makrešanu sa lokalnog puta Kruševac - Pojate.
 
Ja mislim da ce namestiti neku privremenu ceonu bilo gde pred Krusevcem i da ce tako funkcionisati neko vreme.
 
Као што сам и раније говорио, ову деоницу није случајно правио конзорцијум Бехтел -Енка, прављена је да може издржати тенкове од 70 тона и по томе јесте најјача у Србији.
Целокупна путна и железничка инфраструктура Европске уније треба поново да се опреми за брзи транспорт војне опреме на исток, рекао је високи представник ЕУ за спољну политику и безбедност Жозеп Борељ.

▪️Он је такође додао да ће ЕУ укључити земље Балкана, Молдавију и Украјину у пројекте повећања војне мобилности за брзо распоређивање борбених снага.
 
Odakle će da prevoze tenkove? Iz čačanske Slobode?

Zar nije za takve stvari zeleznica smislenija?

Sa druge strane, ovaj autoput se dalje račva na dve deonice podjednako nemoguće da se završe u barednuh deset godina. Mislim na krakove Miloša Velikog ka CG i Bosni. Stoga mi to ne pije vodu.

Borelj je nebitan lik a ta izjava je čista glupost. Evropa nema ni para ni ljudi za bilo kakav sličan poduhvat.
 
Као што сам и раније говорио, ову деоницу није случајно правио конзорцијум Бехтел -Енка, прављена је да може издржати тенкове од 70 тона и по томе јесте најјача у Србији.
Целокупна путна и железничка инфраструктура Европске уније треба поново да се опреми за брзи транспорт војне опреме на исток, рекао је високи представник ЕУ за спољну политику и безбедност Жозеп Борељ.

▪️Он је такође додао да ће ЕУ укључити земље Балкана, Молдавију и Украјину у пројекте повећања војне мобилности за брзо распоређивање борбених снага.
Srbi svuda vide geoplitiku i zaveru zapada ili istoka, po želji.
Na osnovu čega tvrdiš da će dozvoljeno osovinsko opterećenje ovde biti veće neko inače?

Uzgred, išli su sklopovi i preko 80t preko X, ali kao specijalni transport.
I garantujem da je to manje štetilo asfalt nego kad naiđu ovi u pretovaru sa 4 osovine
 
Moraće ako puste deonicu Makrešane (kružni tok) - Pojate.
Do Makrešana, tj. nakon što se pređe novi most preko Z. Morave se pušta autoput. A dalje se nastavlja sadašnjom jednom trakom. Sa starog kružnog toka u Makrešanima neće biti nikakvog uključenja na autoput niti na jednu traku ka zapadu.
 
Vrh