Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Pre neki dan na predstavljanju rada zimske službe direktor za odrzavanje izjavi da planiraju ove zime i odrzavanje 17 km Moravskog koridora.Tih 17km je upravo do ove devijaacije sa snimka.

makresane.JPG
 
Verovatno će pustiti saobraćaj od Pojata do ove devijacije na kraju snimka,neki privremeni kružni tok da spoje deonicu i sa kružnim Makrešane pa dalje polako kako radovi budu odmicali...Putarinu verovatno neće naplaćivati,jedino ostaje misterija kako će rekonstruisati petlju Pojate.Da li po pola bez zatvaranja ili će je komplet zatvoriti što onda prilično obesmišljava ideju puštanja kad bi čovek iz Bgd morao da ide starim putem preko Paraćina i obrnuto.
Verovatno će tako biti.
A što se petlje tiče, postoje alternativna mesta za isključenje (kod motela npr.)
Stari put ka jugu do Ražnja je dobar i nije problem da se tu prođe, osim jednog uskog mosta. 100km/h bez problema. Nema naselja.
Ka severu do Paraćina je još bolji, delom je 2+2, ali je pola puta neko naselje. Ima dosta saobraća, a ima često i policije.

Ma samo neka rade, istrpećemo zatvaranje.
Samo da ne bude kao sa petljom Smederevo na X pre 10 godina.
 
I da li je predviđeno ikakva rekonstrukcija petlje Pojate? Mislim da je @SCS kačio planove?
 
Zna li neko kako će ovo da povežu sa naplatom
Koliko je meni poznato,Pojate se ukida a u medjuvremenu će ga prosiriti tako da naplatne trake gadjaju desnu traku ka KŠ.
E sad kad se pogleda slika,deluje da ima mesta ispod lokalnog puta da se provuce traka i da se petlja malo proširi.
IMG_20221105_062834.jpg
 
Da pisao sam o tome već.
Nadvožnjak je tipski kao i ostali na X, što će reći da ispod ima mesta za 3+3 trake.
Problem je što sada tu imamo i autoput, pored X, "starog Carigradskog" i starog za KŠ.
I gore na X su loše rešena sva uključenja/isključenja osim isključenja iz Bg. Mada je i ono nezgodno zimi.
 
Koliko je meni poznato,Pojate se ukida a u medjuvremenu će ga prosiriti tako da naplatne trake gadjaju desnu traku ka KŠ.
E sad kad se pogleda slika,deluje da ima mesta ispod lokalnog puta da se provuce traka i da se petlja malo proširi.
Pogledajte prilog 148322
Pre mislim da ce biti nesto ovako. Sigurno 4-6 traka.
8badd65e93224e32218b5d7485a2a324.jpg


Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Pretpostavljam da će biti nešto ovako. Stim da će iz pravca Niša ka Kruševcu morati da se napravi jedan nadvožnjak preko autoputa.

Untitled-1.jpg


Najbolje i najsigurnije rešenje bi bilo kada bi se iz pravca Kruševca ka Nišu napravio nadvožnjak preko starog puta Paraćin-Ražanj, a koji bi započinjao stotinak metar ispred postojeće naplatne stanice. Time bi se ublažila krivina, tj. skretanje od Kruševca ka Nišu. Taj nadvožnjak bi mogao da bude dvosmeran Ni-Kš, Kš-Ni da bi se omogućilo uključivanje iz Niša ka Kruševcu.
Slika je kao da su deca crtala, nemojte da mi zamerite jer sam se potrudio koliko sam mogao da ispadne što bolje i jasnije :).

Untitled-2.jpg
 
Meni ne izgleda kao da je moguće da se iz pravca Niša ka KŠ pravi nadvožnjak preko autoputa. Zbog konfiguracije terena. Možda grešim jer sam par puta prošao samo. Pre će biti da bi se morao praviti novi podvožnjak i veći radijus krivine iz smera NI-KŠ.
Inače sam mišljenja da bi se u budućnosti morao praviti južni krak Moravskog koridora. Bila bi to južna obilaznica KŠ koja bi počinjala negde zapadno od KŠ i spajala se na K10 kod Aleksinca.
 
Vrh