Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)


Screenshot 2024-12-31 134914.png
 
Kada se moze ocekivati da na Google Maps-u bude ubacena ove otvorena deonica VB-KS?

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Pa ne baš. Masu puta se desi da je put otvoren ali mapa nije ažurirana pa ti izgleda kao da te vodi preko njive. Sećam se da je to bio slučaj oko naplatne u Pakovraću kada je tek otvorena ta deonica. To možda funkcioniše u Americi i zemljama Zapadne Evrope. Mi smo previše mali da bi se Google bavio nama toliko ozbiljno. Zato recimo tek od skoro imaš opcije gradskog prevoza u BG kada ti izbacuje rutu. Dok je u dosta razvijenih zemalja to već dugo praksa. Dosta puta sam koristio javni prevoz širom sveta uz pomoć gmaps. Čak u nekim zemljama izbacuje i cenu taksija, Ubera, Lysta...
Elem, na Moravskom će se navigacija pojaviti uskoro. Sve zavisi koliko vozača koristi gmaps i šalje povratne podatke.
Recimo ja sam kreirao većinu naplatnih stanica na moravskom (iako neko uporno prijavljuje da je naplatna Velika Drenova Konjuh jer je eto u ataru sela Konjuh).
 
Пут ће уцртати на мапи министарство, али нажалост лоше као и остатак А5.
 
Nije kod nas najgore. U Hercegovini deonicu autoputa od petlje Zvirovići do petlje Čapljina koja je otvorena u septembru 2024. nisu još uvek ucrtali. Dok recimo Waze, koji je u vlasništvu Googla ucrta bukvalno istog ili sledećeg dana sve.
 
Putarina Vrnjačka Banja - Beograd 1.120 RSD, sa povratkom 2.240 RSD. Ja stvarno mislim da nije normalno da pored cene goriva imamo i jednu od najskupljih putarina u Evropi i da većina naših radnika treba da radi celi dan da bi platili putarinu od Vrnjačke Banje do Beograda i nazad. Jedan sat rada je jeftiniji od jednog sata vožnje na autoputu.
 
Nije to skupo za plaćanje po kilometrima. U Hrvatskoj je skuplje, u Italiji isto. Već se pričalo o tome. A intencija EU je da ukine vinjete u da autpotevi budu skuplji kako bi se promovisao voz
Samo u nekoliko država u Evropi su putarine skuplje nego kod nas, ako ti nije skupo da za 200 i nešto kilometara u jednom pravcu i povratak košta koliko radnik zaradi za 8 sati rada onda se izgleda ne razumeš u pare.
A pričati o vozu u državi u kojoj su glavne međunarodne rute zatvorene godinama, u kojoj pristup iole normalnoj železnici ima manje od 50% stanovništva je besmisleno.
 
Gmaps polako počinje da prepoznaje da je autoput pušten u promet.
Kada tražim rutu od Ćićevca do V. Banje daje opciju preko autoputa ali iz nekog razloga pokazuje izlaz u selu Medveđa.
Pogledajte prilog 224930
Trasa je ucrtana (dve kolovozne trake), tako da sam siguran da će vrlo brzo to sve da se reši. Mislim da je ipak MGSI odradilo posao, međutim, petlja Koševi sa kružnim tokom (on je sad već deo magistralnog puta) nedostaju, ali opet kažem, čim je autoput ucrtan, siguran sam da će to sve relativno brzo da reše.

 
Trasa je ucrtana (dve kolovozne trake), tako da sam siguran da će vrlo brzo to sve da se reši. Mislim da je ipak MGSI odradilo posao, međutim, petlja Koševi sa kružnim tokom (on je sad već deo magistralnog puta) nedostaju, ali opet kažem, čim je autoput ucrtan, siguran sam da će to sve relativno brzo da reše.

Biće da je predsednik lično okrenuo par brojeva da se to sve sredi.
 
Ovo je blokada u Obrvi. Na drugoj strani, pri otvaranju ovog auto-puta vezano za deonicu ka Vrnjačkoj Banji, g. Antić reče predsedniku države, da više NEMA problema sa eksproprijacijom. Dakle, javno. Žao mi je ovih ljudi, neshvatljivo je da se put gradi preko njihovog imanja. Kako su ovi domaćini uopšte to dozvolili? (kod nas su ušli uz policiju, na silu, ali ovo su muškarci, nije mi jasno..).
I tako se ušlo u petu godinu..
 
Vezano za poddeonicu 6 Vrnjačka Banja-Vrba, opet ću napisati da postoji pokrenut upravni spor proziv MGSI, za poništaj (2) rešenja o donetim dozvolama za tah sektor. To znači da se ispituje zakonitost donetog akta, u odnosu na sve parcele koje su navedene u dozvolama (V. Banja-Vrba). Trenutno se radi u Vranešima, uz dozvolu gde su slagali da imaju pravo svojine. Razumem da ovo nije atraktivna tema za mnoge, kao što je napisao @mpvr i da ljudi mahom prate dokle se stiglo sa radovima, ali treba pisati o zakonitosti svega što rade. Jer ima vlasnika koji nisu isplaćeni, a ima i onih kao što je moja porodica gde bukvalno otimaju.
Tj. pokušavaju da otmu.
 
Trasa je ucrtana (dve kolovozne trake), tako da sam siguran da će vrlo brzo to sve da se reši. Mislim da je ipak MGSI odradilo posao, međutim, petlja Koševi sa kružnim tokom (on je sad već deo magistralnog puta) nedostaju, ali opet kažem, čim je autoput ucrtan, siguran sam da će to sve relativno brzo da reše.

Пријатно сам изненађен, "прорадило је" 👌


Искрено, надам се да ће овако брзо уцртарти и петљу Кошеви након њеног отварања "крајем јануара"
 
Vrh