Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Taj parking ka Nišu je najveća rak rana celog projekta.

Uz sve pozadinske razloge za ostavljanje istog, pretpostavljam da su aktuelni izgovori da i dalje planiraju da izvedu spoj autoputeva kako treba u nekom momentu, kao što je prikazano ovde:

Pa sad kao ovo privremeno je ok da ne bi ulagali dodatno dok ne počne da se radi petlja. Ne nije ok uopšte i opet imamo situaciju da se čeka neka tragedija da bi nadležni reagovali.

A najveći problem je što će lepo da završe ceo Moravski, napune ga saobraćajem, i kad pravac već bude ugušen i ta rampa ka Nišu ozbiljno usko grlo, onda će da naprave još veći haos dok budu radili novu petlju pod saobraćajem. Umesto da su lepo sad odmah dok još nije pušten ceo Moravski uzeli da urade taj spoj kako Bog zapoveda da ne bi imali naknadna zatvaranja kad se saobraćaj poveća.
 
Ko iz Beograda ide ka Raški i dalje, preko dana nemojte ići na petlju Takovo nikako već na Pakovraće, pa stari put Čačak - Kraljevo, u Drakčićima desno, pa u Vrdili levo i tu se uključujete na Ibarsku magistralu u Konarevu.

Zbog radova na novom kružnom toku i semaforsko propuštanje vozila, stvaraju se ogromne čep-kolone u Preljini kod Evoil pumpe. Pola sata sam stajao u koloni, A ima i još jedno semaforsko propuštanje vozila između Mrčajevaca i Tavnika sa malo manje čekanja nego na prethodnom. Vremenska razlika je bila oko sat vremena!

Čak je za Kraljevo trenutno bolje ići preko Pakovraća i starog puta Čačak - Kraljevo ili preko Kragujevca.
 
Poslednja izmena:
Preljina

Preljina.png
 
Sve razumem da je moralo da se zatvori ali smatram tek u poslednjem trenutku kad sve ove kontrukcije odrade bukvalno pod asfalt kad budu onda samo spajanje..ali ocigledno ih libo racku...nego radi kako oces i kad oces...
 
Vrh