Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Taj parking ka Nišu je najveća rak rana celog projekta.

Uz sve pozadinske razloge za ostavljanje istog, pretpostavljam da su aktuelni izgovori da i dalje planiraju da izvedu spoj autoputeva kako treba u nekom momentu, kao što je prikazano ovde:

Pa sad kao ovo privremeno je ok da ne bi ulagali dodatno dok ne počne da se radi petlja. Ne nije ok uopšte i opet imamo situaciju da se čeka neka tragedija da bi nadležni reagovali.

A najveći problem je što će lepo da završe ceo Moravski, napune ga saobraćajem, i kad pravac već bude ugušen i ta rampa ka Nišu ozbiljno usko grlo, onda će da naprave još veći haos dok budu radili novu petlju pod saobraćajem. Umesto da su lepo sad odmah dok još nije pušten ceo Moravski uzeli da urade taj spoj kako Bog zapoveda da ne bi imali naknadna zatvaranja kad se saobraćaj poveća.
 
Ko iz Beograda ide ka Raški i dalje, preko dana nemojte ići na petlju Takovo nikako već na Pakovraće, pa stari put Čačak - Kraljevo, u Drakčićima desno, pa u Vrdili levo i tu se uključujete na Ibarsku magistralu u Konarevu.

Zbog radova na novom kružnom toku i semaforsko propuštanje vozila, stvaraju se ogromne čep-kolone u Preljini kod Evoil pumpe. Pola sata sam stajao u koloni, A ima i još jedno semaforsko propuštanje vozila između Mrčajevaca i Tavnika sa malo manje čekanja nego na prethodnom. Vremenska razlika je bila oko sat vremena!

Čak je za Kraljevo trenutno bolje ići preko Pakovraća i starog puta Čačak - Kraljevo ili preko Kragujevca.
 
Poslednja izmena:
Preljina

Preljina.png
 
Svi koji idu prema Raškoj, Novom Pazaru, Kraljevu, mnogo je bolje i praktičnije da se isključe u Pakrovaću. Najbolje proći i izbegavati petlju Takovo

Da. Već sam isto pisao i pre neki dan. I onda na stari put Čačak - Kraljevo, jer je naizmenično propuštanje kod Evoil pumpe u Preljini horor. Sat vremena razlike.
 
PROSTORNI PLAN PODRUČJA POSEBNE NAMENE IZ 2012
infrastrukturnog koridora autoputa E-761 deonica Pojate-Preljina

Petlja Preljina je već tada planirana na lokaciji koja se sada radi (Baluga), petlja Ratina je promenila ime u petlju Vrba, petlje Koševi nema, ali ima petlje Mrčajevci, i to na potezu već postojećeg lokalnog puta, odakle je planirano i da počinje trasa budućeg Gružanskog koridora. Sve druge pozicije petlji su ostale iste.

A5 prostorni plan 2012.jpg
 
Sinoć sam prošao, uskoro već starom deonicom i mogu vam reći da vozila uopšte nije bilo. Doduše, radni dan, 22:00+ h
Iskreno, vrlo sam skeptičan da će novi saobraćaj doći kada se izgradi kompletna deonica.
Deonica Koševi - Ćićevac, jako slab saobraćaj za autoput, ako prebaci 10 000 PGDS, vrlo teško
 
Sinoć sam prošao, uskoro već starom deonicom i mogu vam reći da vozila uopšte nije bilo. Doduše, radni dan, 22:00+ h
Iskreno, vrlo sam skeptičan da će novi saobraćaj doći kada se izgradi kompletna deonica.
Deonica Koševi - Ćićevac, jako slab saobraćaj za autoput, ako prebaci 10 000 PGDS, vrlo teško
Не секирај се, већ је изграђен тако да нема потребе више проверавати ПГДС јер нема назад.
Видећемо кад проради КШ исток плус каква ће бити ситуација.
Наравно кад буде готов цео, па док мало уђе у свест свима, биће ту саобраћаја.
Најбитније по мени што је комбинација Моравски+Милош добра алтернатива код ванредних догађаја или радова на К10.
 
Најбитније по мени што је комбинација Моравски+Милош добра алтернатива код ванредних догађаја или радова на К10.
Apsolutno. Najveći i najsigurniji benefit. Sve ostalo je na nivou filozofije ali ovaj momenat alternative je prosto činjenica.
 
PROSTORNI PLAN PODRUČJA POSEBNE NAMENE IZ 2012
infrastrukturnog koridora autoputa E-761 deonica Pojate-Preljina

Petlja Preljina je već tada planirana na lokaciji koja se sada radi (Baluga), petlja Ratina je promenila ime u petlju Vrba, petlje Koševi nema, ali ima petlje Mrčajevci, i to na potezu već postojećeg lokalnog puta, odakle je planirano i da počinje trasa budućeg Gružanskog koridora. Sve druge pozicije petlji su ostale iste.

Pogledajte prilog 258486
Trasa auto-puta kroz opštinu Vrnjačka Banja je potpuno promenjena. Nema opravdanog razloga za to, jer ova trasa na prethodnom planu je bila pravilnija i uz poštovanje uslova terena. Plus, ne bi bilo ovoliko porušenih objekata u našoj opštini.

Inače su prethodno rađena ispitivanja terena (mislim na plan iz 2013.g.) i taj teren ka Moravi se pokazao kao bolji za gradnju ovakvog objekta. Ipak su plan potpuno promenili, rađen je novi plam...Umesto da trasa tangira naselja i zaštiti nas tako i od uticaja izlivanja reke, provučena je kroz sela, nastanjene delove /u Vranešima su ušli u močvarni predeo.../. Ali ovo je već pitanje za stučna lica i njihove razloge, a koje bih jako volela da čujem.
 
Vrh