Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Nešto mi govori da će biti tako, a sigurno je da se neće pustiti te duple trake kada i autoput, pa onda po onoj narodnoj, preko preče naokolo bliže 😂
 
Mislim da svi ovi objekti moraju da se ruse da bi se napravio normalan prikljucak za duple trake na kruzni tok.

1761840179976.png
 
Posto ce verovatno praviti odvojene desne trake ove kuce na cosku verovatno idu. Takodje i market mi se cini da previse strci...
 
Дивим се гасоводу који и даље опстаје на траси без измене. Занимљиво је до када ће тако бити? Биће ово сјајан АП којим ће за највише 5 година возити само они са Дигиталним ИД, ако преживе остале смицалице система!
 
Pre bih rekao da su problem neznalice. Svi tehnički problemi su rešivi kad imaš znanje.
Iskreno, ne baratamo sa mnogo informacija...
Moguće je da oni prelazi na mostovima spadaju pod redovno održavanje...
Ali da asfalt dobije kolotrag, tj da se "ukanali" za 2, 3 godine, a trebalo bi da traje 10tak godina, tu nešto nije kako treba
 
192km od Laste do petlje Koševi po Waze-u
Tačno toliko sam izmerio kolima.Petlja Lasta-Koševi-Stopanja-Brus-Brzeće-Kopaonik-Kraljevi Čardaci 274km.Mislim da je ovo ubedljivo najbrža ruta za Kopaonik za obe strane planine i Brusku i Rašku, sa najdužim delom pod AP.Takođe deo preko Stopanje je najmanje opterećen od svih regionalnih puteva,sa dobrim asfaltom i nešto više krivina koje nisu strašne.Da li treba reći, da se na celoj 274 km ruti ne nalazi niti jedan jedini semafor,jer nema ulaska u gradsko-prigradske sredine.Inače deonica Pojate-Koševi ima baš slab saobraćaj,vozila ima ali je to za jedan AP izuzetno slab promet.Sve u svemu Kopaonik nikada nije bio bliži,bar u varijanti kada nema puno snega na putu,znajući koliko je Jaram teži i komplikovaniji od puta preko Raške i Jošaničke Banje,mada kako ima sve manje padavina, Moravski koridor sve više dobija na ceni.
 
Poslednja izmena:
1762070412327.png


Mogli su da ubace u projekat bar jednu kolovoznu traku od petlje na Moravskom do buduće petlje na Ibarskoj, mislim da to ne bi koštalo mnogo u odnosu na ukupnu cenu projekta. Tako bi npr Mrčajevci i sela koja gravitiraju ka njima dobili "prozor u svet", naravno i aerodrom koji je još bliži... Naravno, kasnije bi se Gružanski koridor izgradio u punom profilu

 
Pogledajte prilog 257005

Mogli su da ubace u projekat bar jednu kolovoznu traku od petlje na Moravskom do buduće petlje na Ibarskoj, mislim da to ne bi koštalo mnogo u odnosu na ukupnu cenu projekta. Tako bi npr Mrčajevci i sela koja gravitiraju ka njima dobili "prozor u svet", naravno i aerodrom koji je još bliži... Naravno, kasnije bi se Gružanski koridor izgradio u punom profilu


Verovatno su se vodili logikom da od te pozicije na magistrali do petlje u Adranima ima 11-12min (10ak km) i da do nove petlje u Preljini ima 15ak min (13km) pa da se bas i ne isplati u ovom trenutku za tako mali broj korisnika.
 
Vrh