Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Hajde sada kada vec o tome se vodi polemika, pod predpostavka da se uradi brza saobracajnica Kraljevo - Novi Pazar. Za ljude iz BGa, da li bi blize i brze bilo Moravskim pa na brzu saobracajnicu i onda preko Josanicke Banje ili Rudnica sta vec ili ovo sto sada racunate? Na Kopaonik mislim.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Kad se izgradi (jednog lepog dana) mislim da će to biti ubedljivo najbolja ruta kad se ide iz BG/NS na Kopaonik. I to varijanta da se do Kraljeva ide autoputem Miloš Veliki do Čačka pa odatle Moravskim do Kraljeva pa dalje brzom saobraćajnicom ka Raškoj (tj. Kopaoniku). Ponavljam, jednog lepog dana (daleko je to)
 
Da da daleko je to nego pitam se, onako na glas

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Kad se izgradi (jednog lepog dana) mislim da će to biti ubedljivo najbolja ruta kad se ide iz BG/NS na Kopaonik. I to varijanta da se do Kraljeva ide autoputem Miloš Veliki do Čačka pa odatle Moravskim do Kraljeva pa dalje brzom saobraćajnicom ka Raškoj (tj. Kopaoniku). Ponavljam, jednog lepog dana (daleko je to)
Jedino što su Zvezdara,Medak, i ceo taj deo Beograda odsečeni od MV,gledaš u toranj na Avali,da bi taj isti toranj ugledao ponovo posle 45 minuta vožnje,kao da si deo turneje Davida Koperfilda 😁
 
Hronološka analiza ugovoreno obećanih završetka radova.Možda veliki napredak staviti pod navode.:unsure:
 
Hronološka analiza ugovoreno obećanih završetka radova.Možda veliki napredak staviti pod navode.
Ukoliko se komentar odnosi na snimak iznad mislim da se "veliki napredak" odnosi na prethodni snimak koji je vlad snimao a on postavlja snimke relativno često (taj period je lako utvrditi pregledom njegovog kanala na Youtube-u).
 
Šta se dešava pa ne rade ovaj spoj na kružni tok kod Konjevića?
Jel nije deo Moravskog koridora pa će grad da radi il nije završena papirologija oko otkupa zemljišta?
To je najkraći priključak Čačka na autoput, bezveze bi bilo da ga ne urade pa da se kruži do Preljine, pa ka Kraljevu, pa uključenje na autoput, pa nazad ka BG-u opet kroz Preljinu...
Sem ako ne računaju na tranzit kroz Živanića put xDDD
 
Ovo mi deluje kao još jedna epopeja oko problema sa eksproprijacijom.
Mislim da nema šanse da će ovo biti gotovo do trenutka otvaranja novog isključenja i deonice do Adrana a koliko sam razumeo plan je da po crkvenom kalendaru to bude za Vidovdan sledeće godine.
Daj Bože da me demantuju.
 
Tu nema mnogo da se ruši a ni gradi. Sigurno onih par kućica kod samog kružnog toka. Ako ima negde detaljan plan, može da se vidi kako su planirali da provuku put tj da li mora da se ruši i ona hala i ona kućica u obliku slova П sa leve strane koja čim se dođe do kraja sadašnjih radova, ili može između da se proviče. I posle samo treba zemlja da se počisti, utaba, naparvi podloga i stavi asfalt. Terojski mogu brzo da završe kao kada su radili spoj Miloša sa Vojvođanskom u Beogradu. Mesec dana i da im bude previše.
 
Ukoliko se komentar odnosi na snimak iznad mislim da se "veliki napredak" odnosi na prethodni snimak koji je vlad snimao a on postavlja snimke relativno često (taj period je lako utvrditi pregledom njegovog kanala na Youtube-u).
Snimak je krunski dokaz kako radovi napreduju ,a sve to zajedno daje siru sliku kako i kada je sve pocelo,i koliko sve kasni.
Zanimljivo je da drzava kao ugovarac posla,nikada ne komentarise ko je kriv,drzava ili izvodjaci, niti ko treba da bude kaznjen po ugovoru,ili su ugovore pravili amateri,ili su oni pravno neobavezujuci?Niko da polozi racun pred gradjanima,koliko na kraju sve kosta,koliko je vise od ugovorenog placeno,da li su naplacene bankarske garancije,apsolutno nista,veoma pogodno tlo za javasluk mito i korupciju.
Nigde institucije da proveri trosenje novca,niti da upozori predsednika drzave da krsi ustav ,jer se javno bavi poslom koji nije u njegovoj nadleznosti.
 
Poslednja izmena:
Nažalost, mislim da je ovo poslednje što si naveo jedino na šta treba da se žalimo i da rešavamo.
Plašim se da sva pitanja koja si postavio pre toga ne idu tebi i meni u korist jer bismo bili ojađeni od Izvođača koji bi naplatio štetu koja mu je učinjena jer radove nije mogao da izvodi kako je bilo predviđeno zbog toga jer "mi" nismo uradili ono što se od nas očekivalo.
 
Bojim se da će deonica do Vrbe biti spremna za saobraćaj, ali da će se čekati na dozvole, kao u slučaju Koševi, a evo sada i Istočne obilaznice...
 
Da li pun profil autoputa-koridora opravdava buduci saobracaj?
Teško je reći. Cela magistrala od Pojata do Preljine ozbiljno je opterećena i izuzetno naporna za vožnju tako da je nešto svakako moralo da se uradi. E sad činjenica je da tu ima mnogo lokalnog saobraćaja koji će svakako ostati na magistrali tako da pitanje je da li je morao baš pun profil autoputa. Lično mislim da bi tu i neka brza saobraćajnica završavala posao, ali videćemo, vreme će pokazati.
 
Da li si ikada prošao deonicom Preljina - Kraljevo?
Hoces reci da je na primer taj deo isto opterecen kao deo obilaznice kroz Beograd?
Upitno je da li je opravdan pun profil od Koševa do Vrnjačke Banje, moje mišljenje
Naravno da je upitno,mogli u za maltene isti novac da nastave Kraljevo-Raska u nekoj solidnoj duzini.Sve je to maltene trebala da bude brza saobracajnica,sa dobrim ulazima i izlazima.

@mpvr
Otprilike bas tako kako kazes.
 
Poslednja izmena:
Lično mislim da bi tu i neka brza saobraćajnica završavala posao, ali videćemo, vreme će pokazati.
Koja je razlika u količini saobraćaja koju može da opsluži auto put u odnosu na brzu saobraćajnicu?
Po meni nema razlike, i jedna i druga saobraćajnica imaju po dve trake u oba smera samo je na jednom viši nivo sigurnosti pa su brzine veće.
Ima tu mnogo razlika ali kapacitet nije jedna od njih.
Po meni je opcija auto put ili magistrala sa po jednom trakom u svakom smeru.
Ako se već pravi novi put napraviš lepo auto put i završiš posao.
 
Vrh