W
WLABmz
Guest
I kako bi onda spojili drugu traku autoputa?
Не разумем питање. Привремено спајање на магистралу код Макрешана ће бити у полупрофилу - пун профил почиње тек после моста у смеру Појата. Обичан, најобичнији кружни ток.
I kako bi onda spojili drugu traku autoputa?
Не разумем питање. Привремено спајање на магистралу код Макрешана ће бити у полупрофилу - пун профил почиње тек после моста у смеру Појата. Обичан, најобичнији кружни ток.
Putevi ne "gase" naselja, "gase" ih mnoge druge stvari. U stvari upravo suprotno, dobra putna infrastruktura je preduslov da se pojedina mesta sačuvaju i možda dalje razvijaju.
Ne može se porediti kvalitet života u bilo kom mestu kroz koji prolazi frekventa magistrala i kvalitet života u istom tom mestu ukoliko na nekoliko kilometara od njega prolazi autoput umesto magistrale kroz centar. Ako ni zbog čega drugog onda zbog veće bezbednosti lokalnog stanovništva.
Ukoliko neko ne ume da prepozna i iskoristi prednost svoje pozicije i povezanosti na saobraćajnu infrastrukturu, ne znači da je bolje da ista ne postoji i da treba da ostanemo na nivou prevazidjene putne mreže od pre 50 godina.
Znam, ali kako bi mogli da ikad završe taj spoj ako sad ne zatvore za saobraćaj?
Тако што би прво урадили петљу Крушевац-исток и спој петље Крушевац-исток са Бивољем.
Da bi petlje Kruševac-Istok i Kruševac-zapad bile potpuno funkcionalne prvo mora da se završi autoput u punom profilu do obe petlje.
Нека ме неко исправи ако грешим, али зар није дозвољено великим камионима да се крећу Јасичким путем - Југ Богданова - Балканска - Источна обилазница? Ако је то тако, онда ми нема смисла да камиони који не скрену код Стопање ка Брусу и Блацу иду на аутопут - Ћићевац - Макрешане.Evo i JPPS je izdao saopštenje o promeni režima saobraćaja i puštanju deonice do Makrešana.
Pogledajte prilog 160232
Pogledajte prilog 160233
Pogledajte prilog 160234
Pogledajte prilog 160235
Pogledajte prilog 160236
Pogledajte prilog 160282знак испред кружног тока у Ћићевцу је форме као знак за Т раскрсницу..
Kuda bi dalje sa Kruševac Istok kada nedostaje nekoliko kilometara obilaznice do samog grada?!Daleko bolje bi bilo da su sačekali da odrade petlju "Kruševac istok" i da onda otvore od Pojata do te petlje, bilo bi više pompezno i smislenije nego ovo ad hoc rešenje čisto da se popuni dnevna doza propagande o nikad više izgrađenih deonica autoputeva u Srbiji.
Šteta.
Podrazumevao sam da odrade i obilaznicuKuda bi dalje sa Kruševac Istok kada nedostaje nekoliko kilometara obilaznice do samog grada?!
Dobro, ko god, smatram samo da su trebali to da odrade pa da puste do te petlje i obilaznice.Ne može Bechtel Enka da radi obilaznicu, taj posao rade Koridori Srbije.
Ne može Bechtel Enka da radi obilaznicu, taj posao rade Koridori Srbije.
Нека ме неко исправи ако грешим, али зар није дозвољено великим камионима да се крећу Јасичким путем - Југ Богданова - Балканска - Источна обилазница? Ако је то тако, онда ми нема смисла да камиони који не скрену код Стопање ка Брусу и Блацу иду на аутопут - Ћићевац - Макрешане.
Мислим на камионе који иду из правца Краљева а не скрену код Стопање за Брус.
Verovatno da bi se bolje medijski primilo u narodu, ipak je većina za subotu kod kuće i gleda TV, plus verovatno da se radnicima na autoputu da još malo vremena da se doradi deonicaNe razumem zašto je otvaranje u subotu a ne sutra.