Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

A49CAA5B-8C73-4AD3-A7E3-2BA67A4D6F35.jpeg



Ovo mi je iskreno mnogo bolje rešenje.
 
Privremena izmena saobraćaja vozova iz sistema BG:VOZ, na pruzi Beograd Centar-Batajnica-Novi Sad, zbog simulacije reda vožnje

„Srbija Voz“ a.d. obaveštava korisnike svojih usluga da će, zbog izvršenja probnih vožnji i simulacije saobraćaja na pruzi Beograd Centar - Batajnica - Novi Sad, dana 16.03.2022.godine izostati iz saobraćaja svi vozovi iz sistema BG:VOZ. Vozovi kojima se radi probna vožnja i simulacija saobraćaja nisu namenjeni za prevoz putnika.

Zahvaljujemo se putnicima na razumevanju.
 
Ne znam zašto ali me ovo podseća na vrapca.
I mene, i to me podseća malo na ljutitog vrapca.

Napraviše od plemenite ideje farsu, takve stvari se ne rade par nedelja pred uvođenja voza u promet nego godinama pre toga. Mogli su tako dok je železnica između NS i BG bila u komi da rade na popularizaciji iste kroz medije, npr. dizajniranjem murala po novim stanicama, testiranjem automata, testiranje online kupovine. Tako su mogli na vreme da angažuju ljude da se aktiviraju da urade rebrendiranje železnica srbije i to od početka do kraja sve sa imenima za sve kategorije vozova. Ovako je lik ni kriv ni dužan (ne krivim njega) pokupio milion dinara tako što je lakše preradio stock grafiku.

Kada vidim koje su grafike izašle u top 5 izbora, zabrinuo bi se za kvalifikacije tog tima koji su izabrali to. Moje lično mišljenje je da grafike i dizajn za železnicu moraju biti utilitarističke, jake po karakteru ali isto tako urađene da mogu bez problema da stanu i na kao mala grafika na bedžu ali isto tako i na garnituru nekog reprezentativnog voza. Ovako sada Novi Sad fura svoju dizajn priču na železničkoj stanici koja je sasvim drugačije od one na Prokopu, najbrži voz nam krasi stock grafika dok automati za karte izgledaju ko sendvič automati SNS.
 
Vidim oba zvanicna jezika KuK monarhije:

Natpis na stanici bi mogao biti НОВИ САД - New Now - Neusatz - Ujvidek.
 
добро си избројао. питање је колико ће их опстати по увођењу воза. беше 18 полазака?
 
Da ostane u arhivi ako sam dobro izbrojao 66 polazaka autobusa iz Beograda ka Novom Sadu.

Da, ali na to treba dodati i skracene polaske koji ne prelaze ceo put od Beograda do Novog Sada.

Recimo u Indiji postoji autoprevoznik ,,Lasta,, nastao izdvajanjem od beogadske Laste.
Samo oni na relaciji Indija - Beograd imaju mislim oko 15 polazaka dnevno. Imaju i polaske ka NS.
Treba dodati i druge lokalne linije kao sto su Beograd - Sara/Nova Pazova.
Takodje, duz trase pruge ima mnogo linija divljih linijskih taksija koje ce ugroziti normalizacija saobracaja na pruzi uz odgovarajucu ucestalost polazaka i pristojan kvalitet usluge i cenu, a putnike vratiti na voz.

Treba imati na umu da je mnogo veci broj putnika na relaciji izmedju usputnih mesta ka regionalnim centrima Beogradu, Novom Sadu i Indjiji nego na celoj deonici izmedju dva grada Beograda i Novog Sada.
Ovo pisem kao neko ko je relaciju Beograd - Novi Sad prelazio vozom po nekoliko puta nedeljno pre ukidanja saobracaja.
 
Треба имати у виду и да пре реконструкције неки људи нису користили воз на целој релацији Беогрд - Нови Сад због дугог времена путовања, док је дужина на краћим релацијама била прихватљива (много прихватљивија него на целој релацији).

С друге стране, треба рачунати на мањи број путника из Бешке и Чортановаца због положаја нове станице. И даље ми није јасно да нису могли да изграде стајалишта у Бешки и Чортановцима. Подземни пролази (у оквиру стајалишта) вероватно не би морали да се граде јер су већ изграђени како би се повезали делови села поред пруге, довољан је само перон. Свакако је предвиђено само пет пари возова који не стају у Бешки, стајалиште не би ометало ИЦ возове.
 
Sto ne kazu do kada je 300 dindzi 🤨. Ja trebam do NS-a sredinom aprila.
 
Neke zamerke:
1) Nepravilno ispisana imena mesta na aparatima za kupovinu karata (bez kvačica) tkd. imamo Uzice, Vrsac itd
2) Nepravilo ispisana imena mesta na displejima KISSa, tako da voz ide u Indiju, Besku,...
3) Unutar KISSa, na ekranu za obaveštenje, korišćena je ćirilica i latinica u isto vreme
4) Novi Sad ima potpuno drugi stil signalizacije u odnosu na ostatak pruge
5) Nije objavljen ni red vožnje ni cene karata 2 dana pred puštanje u saobraćaj
6) Ukoliko samo stave na početku promotivnu cenu karte bez ikakvog podsećanja da to nije prava cena karte možemo očekivati veliko nezadovoljstvo kad se primene normalne cene karata (većina će verovatno misliti da je promotivna cena karte glavna jer je svakako železnica jeftin prevoz). Potrebno je naglasiti da se radi o promo ceni karte (recimo pored piše stvarna cena karte precrtana i promo cena karte gde će pisati promo ili nešto slično).
7) Primećeno je da vozovi na pruzi BG NS kasne u poslednjih par dana, sve po 5-10 minuta, ukoliko to ne ispeglaju verujem da će biti dosta razočaranih
 
Ma gde da objave red vožnje 2 dana ranije, čemu žurba? Kada se menjao godišnji RV 12. decembra, čekali su 3 sata pred polazak prvih vozova da ga postave na sajt. Ako ga objave i tad. Na sajtu SV i dalje piše da postoji voz od Kraljeva do Kosovske Mitrovice, to tvrdi i operaterka iz Call Centra, malo ko zna da taj voz i dalje saobraća samo do stanice Rudnica. Šta ima veze, 60 kilometara gore-dole...
 
Vrh