Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Sasvim običan dan na prugama u Srbiji i
klasična kurtzobolja u upravi IŽS da reše problem koji se evo godinu i po razvlači.
Pitam se samo odakle pare koje IŽS mora da plati na ime penala prevoznicima za ovo "plansko" zadržavanje vozova?
Pogledajte prilog 163726

Ово је толико језиво да немам речи. Железница нам је отишла на најниже гране од свог постојања.
 

Traže se konsultanti za restrukturiranje Infrastrukture železnice Srbije​

Možda dobijemo AirSrbiju 2, samo da isteraju ovo do kraja.
 
Инфрастуктура то је као аеродом
Aerodrom i JAT tehnika tako je :), oba su našla strano rukovodstvo.
iz teksta:
Od konsultanta se očekuje da obezbedi vođu tima, sa najmanje 10 godina iskustva u upravljanju sličnim zadacima, po mogućnosti u železničkom sektoru, kao i njegovog zamenika, po mogućnosti sa lokalnim iskustvom i stručnošću u sektoru železnice. Traže i specijalistu za železničke operacije sa ekspertizom u radu stanica i specijalistu za upravljanje imovinom u železnici, sa ekspertizom u upravljanju imovinom u železničkom sektoru i ISO 55,000 akreditacijom.

Biće im potreban i finansijski stručnjak sa ekspertizom u oblasti komercijalnih prihoda stanica ili aerodroma, kao i specijalista za ljudske resurse i obuku (uključujući ekspertizu u sistemima upravljanja, ISO 9001 akreditaciju).
 
Мало рандом питање али каква су генерално искуства са превозом бицикала? Знам да у теорији може али колико је учестало да се онемогући путнику и пропадне му карта јер је кондуктер тако одлучио на лицу места (због попуњености)?

И да ли мора онда на Прокопу да се уђе са бициклом пошто тај део града није никоме близу да би до ње дошао бајсем?
 
Мало рандом питање али каква су генерално искуства са превозом бицикала? Знам да у теорији може али колико је учестало да се онемогући путнику и пропадне му карта јер је кондуктер тако одлучио на лицу места (због попуњености)?

И да ли мора онда на Прокопу да се уђе са бициклом пошто тај део града није никоме близу да би до ње дошао бајсем?
Možeš ući na bilo koju stanicu. Ja do sad nisam video da je odbijeno da se uđe sa biciklom sem u slučaju izuzetne popunjenosti voza koja je uobičajena za praznike i vikende na liniji BG-NS (od 9-12 i od 16-20). Na ostalim linijama je najveća popunjenost na popodnevnim polascima iz Beograda u petak ili poslednjem polasku ka Beogradu u nedelju.
 
Мало рандом питање али каква су генерално искуства са превозом бицикала? Знам да у теорији може али колико је учестало да се онемогући путнику и пропадне му карта јер је кондуктер тако одлучио на лицу места (због попуњености)?

И да ли мора онда на Прокопу да се уђе са бициклом пошто тај део града није никоме близу да би до ње дошао бајсем?
Moje iskustvo je pozitivno. Nikada mi se nije desilo da sam izbacen iz voza usled manjka mesta. Na primer, u DMV, po pravilu Srbija voza, mogu da stanu dva bicikla ali u praksi cesto bude vise i nikada kondukter nije pravio problem.
 
Možeš ući na bilo koju stanicu. Ja do sad nisam video da je odbijeno da se uđe sa biciklom sem u slučaju izuzetne popunjenosti voza koja je uobičajena za praznike i vikende na liniji BG-NS (od 9-12 i od 16-20). Na ostalim linijama je najveća popunjenost na popodnevnim polascima iz Beograda u petak ili poslednjem polasku ka Beogradu u nedelju.

Moje iskustvo je pozitivno. Nikada mi se nije desilo da sam izbacen iz voza usled manjka mesta. Na primer, u DMV, po pravilu Srbija voza, mogu da stanu dva bicikla ali u praksi cesto bude vise i nikada kondukter nije pravio problem.

Хвала на брзим одговорима људи
 
Жешћи дебилизам, овде би могле и социјалне службе да реагују. А сама ИЖС би могла коначно на адекватан начин да онемогући неовлашћен улаз на ове пруге постављањем више индустријске ограде са обе стране аутопута.
 
Тачно, али у сваком планирању и пројектовању морамо узети у обзир да постоје овакве будале и да их морамо физички онемогућити.
Oвде треба оваква ограда, макар 2 метра висине:
1686299014367.png

а имамо ову, види се скроз лево, сива, нижа, као на оградама мостова:
1686299198674.png
 
Ograda nije problem, sečice rade posao.
Koliko ja znam, većina ljudi ulazi iz Zvečanske ulice, i idu šinama oko 300 metara do stajališta. Ja sam bio ubeđen da to rade da ne bi platili kartu, ali izgleda da utiče i ušteda vremena...
Mislim da ni policija ne može da pomogne, jer (koliko ja znam) zakonom nije zabranjeno da se šeta prugom.
 
Vrh