Ne treba ni pomišljati na metro u aktuelnim prilikama, ni da smo bogata zemlja. Treba pod hitno početi 'sanacione' projekte - ma koliko ih neki toliko ne voleli - značajno širenje tramvaja i trolejbusa, prigradske železnice u Beogradu, zatim obnovu pruga u Srbiji koje se ne koriste.
Ako misliš da je izgradnja 10 tramvajskih i trolejbuskih linija koje će se 100% kretati u tunelima, na vijaduktu ili izdvojenom trasom izvodljiva u današnjem Beogradu, onda se slažem da nam metro ne treba. Beograd nema ni dovoljno prostora za parkiranje, skoro polovina trenutne tramvajske mreže nije denivelisana, te se tako tramvaji guraju na istom kolovozu sa ostatkom saobraćaja, a često se ni postojeća tramvajska denivelacija ne poštuje od strane bahatih vozača. O žutim trakama za buseve, da ne govorimo.
Slažem se da tramvajsku mrežu treba širiti novobeogradskim bulevarima u pravcu Paviljona, Studentskog Grada, Bežanijske Kose, tamo gde za nju ima dovoljno prostora da bi se minimalno ukrštala sa automobilima. Ali potpuno je suludo govoriti stanovnicima Karaburme, Čubure, Mirijeva, Žarkova da je rešenje njihovih saobraćajnih problema tramvaj za 22. vek.
Prigradska železnica nema čime da stigne ni do centra Zemuna, ni do Ustaničke, ni do Banjice; tamo ne postoji pruga, a ne postoji ni slobodan prostor na kojem bi pruga eventualno mogla biti izgrađena. Ne može se porušiti pola Beograda da bi se provukao BG Voz od Prokopa do Ustaničke, ili od Tošinog Bunara do zemunskog Donjeg Grada.
Dakle, jedino rešenje za Beograd je metro, i poboljšanje tramvajskog, trolejbuskog i BG Voz podsistema kao dodatak metrou. Nije to nikakvo izmišljanje tople vode, svi milionski gradovi na Balkanu osim Beograda ga već odavno imaju. NA BALKANU, da ne gledamo čak ni u bogatije delove Evrope.