Šta je novo?

Metro

Da da, stanari Ceraka u zoni okretnice autobusa 52 pogotovo noću kada je tiho čuju vozove koji prolaze ka ranžirnoj u Makišu.
 
U Bukureštu, Budimpešti, Sofiji većina ulica gde se nalaze metro stanice ima i tramvaj ili trolejbus koji je tu bio još od ranije i nigde nije ukinut. Pogotovo Sofija čije metro linije su bukvalno lenjirom povučene trasom njenih najstarijih tramvajskih koridora koji voze na površini iznad tunela i dan-danas. Ako bi metro gradili samo kroz one delove grada koji su strogo bez ikakvog prevoza, jedine linije bi mogle biti Rupčine-Staro Kijevo , Sebeš-Krnjača, Sunčana Padina-Marinkova Bara.

Gangula ima ozbiljan pik na trole i tramvaje, pored pljačke sa privatnicima očito oseća neko bolesno zadovoljstvo dok ljudima zagorčava svakodnevni život uništavanjem i sakaćem linija JP. Najavljeno ukidanje trolejbusa, ukidanje 41 kao linije zbog jednog levog skretanja, ukidanje tramvaja u Pariskoj, one ranije nebuloze o zabrani Gazele za međugradske autobuse, skraćenju poteza 700 do Bloka 20 i plaćanjem na prednjim vratima, sve je to iživljavanje jednog bolesnog neronovskog uma. Ali na beograđanima je da se protiv takvih poremećenih odluka bune i ne dozvole mu da ih sprovede, to nema veze sa izgradnjom metroa koja će biti ko zna kada.
Slažem se da ne treba samo u tim rupama da se gradi, to bi tek bio promašaj xD
Više sam mislio da nema potrebe za potpnim poklapanjem. Treba malo razdrmati tako da jedan pravac (npr Petlovo brdo - centar) pokrije malim krivudanjem i Labudovo brdo, i Vidikovac, i Bele vode, i godnji deo Banovog brda (ulice iznad Požeške) a ne da ide 100% kuda i tramvaj. Pogotovu ako tramvaj već može da se ubrza davanjem prednosti u raskrsnicama. A i generalno tramvaj od Banovog brdo do Savskog trga je sasvim dobar.
Više sam mislio na Berlin, Pariz, London gde metro ide u istom pravcu ali obuhvata malo i šire poteze.
Zezo sam se za ukidanje :) To bi bio težak debilizam, ali kako su krenuli, ko zna xD
 
Nece biti metro sa gumenim tockovima nego klasicni.
Setih se, znam, ali opet biće makar kakva takva zvučna izolacija + neće biti ispod npr. kamene površine već 20+ metara gline koja odlično prigušuje zvuk a i nije teretni voz težak koliko već tona :D

a i voz nema baš nekih prepreka što se zvuka tiče
 

Колико видим, ова прва фаза је Железник - Карабурма (одмах после Панчевца негде).
 
Ja kad osetim BG voz ispod stana podseti me da živim u velegradu, kao u Nju Jorku kad protutnji metro bez tih novotarija po točkovima da se priguši zvuk i vibracije... ništa strašno. 🙂 Više mi smeta frižider koji bruji u samom stanu od bg voza...

I to se kod mene barem na potezu Vuk - Pančevac, ne oseća toliko jako, to je vibracija sa tihim zvukom kad je sve mirno u stanu i bez neke buke al jasno je da je voz... možda je u "plićim" delovima jače, gde je bliže površini pa je tu problem...
 
Problem nije da povremeno prođe voz pa se oseti i čuje samo kad je u stanu mrtva tišina. Problem je što smo svi ovde procentualno izloženi mnogo, mnogo većim količinama zagađenja, buke i stresa nego neki drugi normalni gradovi i narodi u njima. I onda se na kraju dana sve to skuplja i sabira. I ostavlja dugoročne posledice.
 
Problem nije da povremeno prođe voz pa se oseti i čuje samo kad je u stanu mrtva tišina. Problem je što smo svi ovde procentualno izloženi mnogo, mnogo većim količinama zagađenja, buke i stresa nego neki drugi normalni gradovi i narodi u njima. I onda se na kraju dana sve to skuplja i sabira. I ostavlja dugoročne posledice.
Istina mada idi u Njujork gde je napolju kada je tišina 80 decibela :D
 
Увек кад поменете брзину израде тунела на сегменту од Жаркова до Панчевца подсетите се геологије на том путу и да није узалуд кртица за Вуков споменик имала периоде са брзином од 0 m/god.
 
Управо тако колега. Баш сам хтео да кажем, да одједом може да се појави вода, много воде, може горе да се уруши све. Може да се поквари кртица. Тако да рачунати метар на дан па по километражи може само у презентацијама и сновима
 
Не баш, 10 метара на дан је калкулација која је више пута наведена.
Moguće, zavisi koji TBM su uzeli pošto ni sami ne znaju šta pričaju, ovi novi bi trebalo da su ipak malo bliži 15 ali se pojavljuju i dva različita dijametra u priči tako da 🤷🏻
 
2 TBM-a će raditi.
Tako da su problem stanice, a ne tuneli. Naročito što će stanice verovatno raditi naši renomirani podizvođači ;)
 
Vrh