Metro ima gumirane točkove ili podloge i moderniji su metro sistemu u tom pogledu veomaDa da, stanari Ceraka u zoni okretnice autobusa 52 pogotovo noću kada je tiho čuju vozove koji prolaze ka ranžirnoj u Makišu.
Slažem se da ne treba samo u tim rupama da se gradi, to bi tek bio promašaj xDU Bukureštu, Budimpešti, Sofiji većina ulica gde se nalaze metro stanice ima i tramvaj ili trolejbus koji je tu bio još od ranije i nigde nije ukinut. Pogotovo Sofija čije metro linije su bukvalno lenjirom povučene trasom njenih najstarijih tramvajskih koridora koji voze na površini iznad tunela i dan-danas. Ako bi metro gradili samo kroz one delove grada koji su strogo bez ikakvog prevoza, jedine linije bi mogle biti Rupčine-Staro Kijevo , Sebeš-Krnjača, Sunčana Padina-Marinkova Bara.
Gangula ima ozbiljan pik na trole i tramvaje, pored pljačke sa privatnicima očito oseća neko bolesno zadovoljstvo dok ljudima zagorčava svakodnevni život uništavanjem i sakaćem linija JP. Najavljeno ukidanje trolejbusa, ukidanje 41 kao linije zbog jednog levog skretanja, ukidanje tramvaja u Pariskoj, one ranije nebuloze o zabrani Gazele za međugradske autobuse, skraćenju poteza 700 do Bloka 20 i plaćanjem na prednjim vratima, sve je to iživljavanje jednog bolesnog neronovskog uma. Ali na beograđanima je da se protiv takvih poremećenih odluka bune i ne dozvole mu da ih sprovede, to nema veze sa izgradnjom metroa koja će biti ko zna kada.
On je i sada dobar i aktuelan plan što se tiče trasa. Jedino bi se zalagao da bude više nadzemnih deonica.Уз мање измене, васкрснути Јовинов план за метро.
Nece biti metro sa gumenim tockovima nego klasicni.Metro ima gumirane točkove ili podloge i moderniji su metro sistemu u tom pogledu veoma
Tako da osetiće ili malo ili nimalo
ja taman pomislio da stavljamo lebdece da budemo najjaciNece biti metro sa gumenim tockovima nego klasicni.
Setih se, znam, ali opet biće makar kakva takva zvučna izolacija + neće biti ispod npr. kamene površine već 20+ metara gline koja odlično prigušuje zvuk a i nije teretni voz težak koliko već tonaNece biti metro sa gumenim tockovima nego klasicni.
Laičko pitanje, hipotetički metro linija vam prolazi ispod kuće/stana/zgrade. Kolike su šanse da se to oseti, zvukovi/vibracije itd?
Metro ima gumirane točkove ili podloge i moderniji su metro sistemu u tom pogledu veoma
Tako da osetiće ili malo ili nimalo
Videćemo kako urade ali ne bi trebalo u modernim sistemimaJa se secam da sa u Barseloni mogao na ulici da osetim kada metro voz prolazi ispod mene.
Istina mada idi u Njujork gde je napolju kada je tišina 80 decibelaProblem nije da povremeno prođe voz pa se oseti i čuje samo kad je u stanu mrtva tišina. Problem je što smo svi ovde procentualno izloženi mnogo, mnogo većim količinama zagađenja, buke i stresa nego neki drugi normalni gradovi i narodi u njima. I onda se na kraju dana sve to skuplja i sabira. I ostavlja dugoročne posledice.
Po projektu je ako se dobro sećam od početka kopanja krticom za fazu 1 potrebno 7 godina. Svi rokovi o kojima govore su laž.
Колико видим, ова прва фаза је Железник - Карабурма (одмах после Панчевца негде).
TBM kopa 15-40 metara na danPo projektu je ako se dobro sećam od početka kopanja krticom za fazu 1 potrebno 7 godina. Svi rokovi o kojima govore su laž.
Znači 1 do 2 godine za prvu fazu prve linije, od Žarkova do Pančevca.TBM kopa 15-40 metara na dan![]()
TBM kopa 15-40 metara na dan![]()
Moguće, zavisi koji TBM su uzeli pošto ni sami ne znaju šta pričaju, ovi novi bi trebalo da su ipak malo bliži 15 ali se pojavljuju i dva različita dijametra u priči tako daНе баш, 10 метара на дан је калкулација која је више пута наведена.