Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891806#p891806:guvsq1s2 je napisao(la):
overdrive » 20 Oct 2021 08:32 pm[/url]":guvsq1s2]Кад већ причамо о неминовности И извесности изградње, пошто је делимично усвојена примедба и град се сложио са предлогом да се уради крак према Лабудовом, Петловом и осталим брдима, да ли се зна кад ће то да се пројектује, како ће да изгледа и колико ће да кошта?

Koštaće okvirno 400 miliona evra taj krak.
 
Тај крак није мали. Како онда остатак кошта 6 милијарди?
 
Још увек треба да видимо да ли ће тај крај да раде накндно а сад само оставе рачвање да не би после прекидали саобраћај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891758#p891758:2qqyn6mz je napisao(la):
Bender Rodriguez » 20 Okt 2021 20:25[/url]":2qqyn6mz]Mi taj problem necemo imati jer ce, po pisanjima sa foruma, metro da zuji tunelima potpuno prazan.
Pa čitajući komentare, mogu da zaključim da će metro da saobraća prazan, sa prepunim vagonima.
 
Jedni kažu da će biti prazan metro, drugi kažu da će biti prepun. Jedni kažu da će se povećati gužve, drugi da će se smanjiti...
 
Ja nigde nisam rekao da ce biti pun niti da je savrsen.

Meni je samo pun vagon onih koji pricaju da ce cela Srbija kolabirati kad se napravi.
 
A ja sam kao rekao da si ti rekao da će biti pun i da je savršen. :)
Ne moraš da se "primaš" ko Spatio. Ne odnosi se uvek nužno na tebe, ako te citiram, već može da bude samo povod za nadovezivanje na razmišljanje koje preovladava.
 
Да ли је неко радио прорачун за тај крак уопште? Да ли постоје нацрти, скице?
 
Можда постоје по студији из 1981. Нови нацрти и скице тек треба да се раде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891820#p891820:15k2iwvo je napisao(la):
overdrive » 20 Oct 2021 09:10 pm[/url]":15k2iwvo]Тај крак није мали. Како онда остатак кошта 6 милијарди?

6 milijardi su sve 3 linije. Prve 2 kostaju 4.5 milijardi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891806#p891806:kintuuq5 je napisao(la):
overdrive » 20 Oct 2021 07:32 pm[/url]":kintuuq5]Кад већ причамо о неминовности И извесности изградње, пошто је делимично усвојена примедба и град се сложио са предлогом да се уради крак према Лабудовом, Петловом и осталим брдима, да ли се зна кад ће то да се пројектује, како ће да изгледа и колико ће да кошта?
Ovaj krak kada i ako se bude gradio ne bi trebao da bude pod zemljom.
 
Док не крену да граде и наиђу или не наиђу на проблеме нико не зна колико ће заиста коштати ни прва фаза прве линије. Али видим да има форумаша који знају колико ће коштати крак који још увек није ни усвојен.
 
Што се тог чувеног крака тиче, да многим примадонама са форума није "припала мука после три минута" и да су одслушали у оном прилогу Весића до краја, схватили би да је цела прича са краком усвојена само принципијелно у смислу "има смисла да једног дана буде", тако да је свака прича о потребном новцу и било каквим другим детаљима за нешто што је у категорији "биће једног лепог дана зашто да не?" чист промашај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891891#p891891:365w4h8k je napisao(la):
spatiotecte » 21 Okt 2021, 00:30[/url]":365w4h8k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891820#p891820:365w4h8k je napisao(la):
overdrive » 20 Oct 2021 09:10 pm[/url]":365w4h8k]Тај крак није мали. Како онда остатак кошта 6 милијарди?

6 milijardi su sve 3 linije. Prve 2 kostaju 4.5 milijardi.
Treca linija je najduza, tako da nije realnoda ona kosta 1,5milijardu, a da ove druge sve kostaju po oko 2,2.
 
Ја сам чуо да службе безбедности већ нуде својим запосленима Макиш као и Земун.
 
Kad se u aprilu 2022. završi idejni projekat za prvu liniju, ulazimo u pregovore za njenu izgradnju, mada i sada razmenjujemo informacije sa kineskom i francuskom firmom.

Хеј, па они у априлу 2022. тек идејни пројекат планирају да заврше, па тек онда у преговоре улазе. Па онда треба и главни пројекат...Неће то копање још дуго-дуго почети. Ово у Макишу је очигледно тешка предизборна кампања.
 
Ovaj intervju je neviđena kontradikcija i uvreda za narodnu inteligenciju: rečenicu ranije napišu kako izgradnja depoa počinje 1. novembra,a onda na pitanje da li je sve spremno za početak radova, Kantar odgovara da sve ide po planu i da očekuje da se ugovor o izgradnji depoa sa Power China potpiše u decembru ove godine! :lol: :bash: Šta to znači,da radovi na depou počinju mesec dana pre potpisivanja ugovora? A ovaj deo gde kaže da će u aprilu 2021. biti završen idejni projekat prve linije, prosto molim boga da je u pitanju lapsus ili štamparska greška. Patološke oberlažovčine su za proleće 2021. obećale početak izgradnje prve linije,to im je već treća najava,posle dva dosadašnja lažna obećanja koja su se odnosila na 2016. i 2020. godinu.
Da li oni misle da će 1. aprila završiti idejni projekat,a onda ćiribu-ćiriba,na dan izbora 3. aprila počinje kopanje tunela i izgradnja stanica? Nažalost,biće to još jedan veliki aprili-lilili za zaboravan narod i polupismene birače koji im slepo veruju :violina:
 
Ogromna vecina stanovnika Srbije im slepo veruje.
Pogledajte kako su lako nasamarili cak i ljude sa foruma.
 
Vrh