Šta je novo?

Metro Projekat

opa bato 1.869.501 putnik dnevno :p znaci skoro 2 milke dnevno jos 2007. I Beograd ima 1,2 milke, a? Ili se broje putnici koji idu po 3-4 puta dnevno u grad...?
 
Da sam razmislio ne bih ni pitao.

Nema sta ja da razmisljam samo hocu podatke crno na belo posto se u Srbiji Suburbiji uvek nesto muti.

Na koji nacin se meri znaci kako dolaze do podataka kad nemaju instalirane kompjutere u vozilima koji imaju senzore za markice i karte pa da kalkulise ko je kada usao i izasao i koliko puta pa da iz toga izvede pravu srednju vrednost a ne pribliznu. (i na to se onda doda odvojena priblizna vrednost svercera)

Ovo sto se moze videti su sve priblizne vrednosti koje mogu da variraju i po 200000 :D
 
Ozb jel ima ovde gspovaca insajdera da nam kazu kako zapravo to rade? Nije valjda ni to "poslovna tajna"? Ocigledno su takve stvari zavere i lazi... :vops:

Tacni precizni podaci su potrebni da bi se tacno izracunao transfer putnika do metroa odnosno da se isprojektuje upotreba pomocnih sistema u odnosu na sam metro (pomocni sistemi su gradska zeleznica, tramvaji, trole, busevi, hidrobusi, minibusevi).
 
Pa smesna je zbog nesposobnih ljudi, sistem svakako nije kriv za to :)
 
Samo nek kupe 60 Xtrapa, srede stanice, zategnu prugu i ima ta cifra lepo da skoci :kk:
 
Очигледан закључак из ових статистика јесте да Београду није потребан метро. Студија је показала да нема довољног оптерећења! То је само 2 милиона путовања дневно, може тролејбусом а ко неће може и колима, што, има гаража и места за паркинг, није да нема :rolleyes:
 
Pobogu pa nije fazon u tome. Od tih 2 miliona 1 mora da drzi metro a polovina na sve ostalo odnosno da bude duplo konfornije u nadzemnom prevozu tj umesto 100 putnika nasardinisan bus da bude komotnih 50 u spicu a van spica da svi sede i to da ima jos 10 slobodnih mesta. Neka se ugledaju na Stokholm malo! Na komentare tipa: ih to je Stokholm ovo je Beograd ujedam!
 
Čisto da se nađe u arhivi, može da bude od koristi u nekoj potencijalnoj akciji.

29paqkn.jpg


Fotka je uzeta odavde, http://www.flickr.com/photos/39017545@N02/4107486196/
 
Lepa fotka. Možda bi bilo dobro naći ridership za Sofijski, Praški, i Budampeštanski metro, pa uporediti? Beograd bi bio negde između (ali bliže višoj cifri). Kako vam se čini?
 
Има ли добровољаца (или добровољки) који би били спремни да напишу Историјат изградње Београдског метроа за наш сајт?

Мали апдејт: тренутно је 99% готов дизајн (само га испробавам што се багова тиче), хостинг је обезбеђен, домен је паркиран, само нам је потребан неки почетни садржај.

Очекујте лепе вести ускоро! :)
 
Po meni je na Wikipediji odlično urađen istorijat:
http://sr.wikipedia.org/sr-el/Београдски_метро

Jedan predlog, nemoj sajt zatrpavati kilometarskim i previše stručnim tekstovima jer, čini mi se, ciljna grupa treba da budu "obični" ljudi...

Treba da postoji prostor za raspravu ali kao zasebni deo, početna stranica treba da bude jednostavnija, možda optimistička – da ljudima na prvi pogled dâ utisak kako bi Beograd izgledao sa metroom, možda preko fotomontaža ili stranih primera...

Ovo je samo predlog...
 
I naprimer da se navede koliko bi trebalo od mesta A do mesta B(bilo to okretnice ili od okretnice do centra),da se ljudi ne bi smrzavali zimi i slicno,vecina ljudi uopste ne povezuje te prednosti sa metroom.Takodje je i ovo samo sugestija.
 
Duke nukem forever lista na ovom sajtu http://duke.a-13.net/ mi je dala odličnu ideju za stavljanje prsta u oko nadležnima.

Bilo bi lepo kada bi se napravilo ovako nešto i za naš metro (isto može da se primeni i za Prokop i obilaznicu), a glavno pitanje je da li kao početnu godinu uzeti 1968. ili 1976.

Najbolje bi bilo koristiti neke lokalne pojmove ili pak pop ili globalne pojmove.

Recimo:
Od najave metroa do danas Beograd je bio glavni grad 4 države: SFRJ, SRJ, Zajednice Srbije i Crne Gore, Srbije.


mislim lupam, but you get the picture :D
 
Svidja mi se vise: od pocetne ideje metroa pa do danas sledeci gradovi su izgradili metro (boldovano crvenim drzave sa nizim GDP PPP od Srbije :))

Bio sam malo lenj na projektu, a i putovanja od Beograda do Amerike i razne obaveze su me malo zadrzavale, ali bice nekih izmena uskoro... ;)
 
Vrh