Šta je novo?

"Metro na vodi"

Iako ima najviše stajališta na Savi, najveći realni problem gradjana predložena linija rešava upravo na Dunavu, spajajući Donji Dorćol sa Zemunom. Tu postoji najmanje raspoloživih opcija trenutno.

Mislim da predlog imena SavaBus nije adekvatan i da ne treba da se vezuje za reč Sava - pogotovo ako se predlaže sistem koji ubuduće može obuhvatiti prevoz na obe reke.

Ono što je prikladnije je da se linija zove S ili S1 (Sava 1), dok bi eventualna dunavska linija označi kao D ili D1. A sam sistem rečnog prevoza bi trebalo da ima neutralnije ime.
 
Oznaka trase samo slovom i brojem može da bude samo zvanična
ali tako nešto neće biti prihvaćeno od beogradjana, koji daju nadimke.

Možda nešto neutralno kao "BG Kat" ( Beogradski katamarani) što je
ustvari ime za vrstu prevoza i obuhvata sve "sadašnje i buduće" linije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664328#p664328:ca0eqgc2 je napisao(la):
dragan » 27 Sep 2019 09:42 am[/url]":ca0eqgc2]Ako bi interval dolazaka broda bio ~30min, onda bi ovakav položaj bio na trasi.
Dva bi se nalazila na krajevima, a druga dva negde na sredini oko 'BG na Vodi'.
Položaj brodova bi mogao da se uvek vidi na nekoj aplikaciji za mob.telefone.
file.php
 
Што се тиче имена, ја предлажем хидробус, то је најнеутралније а опет асоцира људе да се ради о јавном превозу :)
 
Pošto bi to bilo "Javno-privatno partnerstvo", moralo bi da se formira neka
deoničarska firma, pa bi možda odgovaralo "Beogradski katamarani"doo.

Grad bi izgradio i održavao svu potrebnu infrastrukturu, pontone za pristan
i prilazne puteve, možda neko osvetljenje i ostalo po zakonu za pristaništa.

Privatnik ili neka privatna firma bi vršila prevoz sa nap. četiri katamarana i
naplaćivala karte, a procentualni odnos u zajedničkoj firmi bi se dogovorio.
 
Svojevremeno je Gradska uprava uradila ovaj plan sa 7 pristana
koji su bili predvidjeni za turističke ture i 5 savskih se poklapa
sa trasom za katamarane - hidrobuseve, osim ona 2 u Dunavcu.

Mi umesto njih imamo pristane na Dorćolu i u Zemunu, jer ovo
nije turistička linija, već buduća redovna linija Javnog prevoza, pa
zato imamo 3 pristana u Savskim blokovima, a "oni" samo jedan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665080#p665080:3lkqqwjo je napisao(la):
Дошљак » 30 Sep 2019 09:42 am[/url]":3lkqqwjo]. . ту је пешачка комуникација између стајалишта јавног превоза и приобаља лоша, .
Za sada su očistili obalu na mestu za pristan kod petlje Radnička.
A, već postoji obaloutvrda i staza do stepenica za stanicu na mostu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669131#p669131:3qtmwqlk je napisao(la):
dragan » Суб Окт 12, 2019 11:54 am[/url]":3qtmwqlk]Oznaka trase samo slovom i brojem može da bude samo zvanična
ali tako nešto neće biti prihvaćeno od beogradjana, koji daju nadimke.

Možda nešto neutralno kao "BG Kat" ( Beogradski katamarani) što je
ustvari ime za vrstu prevoza i obuhvata sve "sadašnje i buduće" linije.

Катамарани би имали смисла само ако би се заиста такав тип пловила и употребио. Међутим, ако то не би био случај онда је име неадекватно. Још неутралније је по мени Београдски рекобус тј БеРеБус или још краће Б'Р'Б, БРБ беербе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680429#p680429:2xuksg60 je napisao(la):
Прле » 15 Nov 2019 12:28 pm[/url]":2xuksg60] Катамарани би имали смисла само ако би се заиста такав тип пловила и употребио.
U ovom postu sam već pisao gde bi mogli da se naruče katamarani.
viewtopic.php?p=662546#p662546

Ova firma ih proizvodi u turističkoj verziji sa 80 mesta, ali bi mogli da se naruče
sa autobuskim sedištima, možda avionskim :), pa bi bilo mesta i za 100 putnika.
https://www.kosanovic-brodovi.com/proiz ... /katamaran
 
Дај Боже да макар тако паметне идеје долазе у могућност реализације. Нисам против да седим овде и бесплатно генеришем идеје (са свима вама заједно на форуму, разуме се) за армију партијских послушника. Камо среће да се прислушају саветима пре него ли крену да праве хаос као са жичаром...
 
Да нас више слушају и да решавају реалне проблеме на које указујемо, владали би још најмање деценију.
 
Začudo, sačuvao sam flajer tzv. "Metroa na vodi" iz 2008.

Kada sam imao vremena, znao sam da koristim ovu liniju do centra. Tako sam iste godine išao na Sajam knjiga brodom do Ade i onda ovim vozićem do Radničke(ali nisam siguran da je to bio elektro-voz, kako piše na flajeru). Sretnem ja prijatelja na sajmu i kad smo završili obilazak, predložim mu da isproba vozić i brod do kuće, ako ima vremena (živi u Zemunu). Dođosmo mi do Radničke u zakazano vreme, no voza nigde. Čekali smo ga jedno 20-30 minuta i odlučili smo da propešačimo do pristaništa za brod :evil:

Sama ideja iz tog perioda je odlična, međutim, sve je to bilo neozbiljno izvedeno. Brodovi su spori, ponekad nisu ni polazili na vreme, a neki polasci i otkazani. A ovo sa vozićem je smejurija. Svakako da je trebalo povezati pristanište na Adi sa Radničkom, ali ne sa turističkim vozićem. Pristanište u Bloku 70A je bilo povezsano sa prevozom, ali ti busevi nisu bili u skladu sa redom vožnje broda i nije postojala linija koja bi kupila putnike iz potencijalno bližih naselja. Realno, ta linija je odgovarala samo onima koji žive u Blokovima 70 i 70A i koji su blizu pristaništa.
 
U amsterdamu postoji motorna skela koja vodi od zel. stanice na drugu stranu, preko reke.
Uvek je puna.
Mozemo da razmisljamo o skeli od 25. Maja do Borce.
Ili Zemun - Dorcol.

ams.jpg
 
Где би се путници искрцели на левој обали? То би морало детаљно да се разради али и доста да се уреди пошто тренутно са друге стране реке имамо само викендице, ресторане и шљункаре на обали.
 
Гаража ГСП на левој обали Дунава, и гомила линија која терминира управо ту, код пристана. Један код 25ог (тамо већ постоји окретница) и један на Земуну и један на НБГ. Бомбоница
 
Треба добро онда да се осмисле пристан и саобраћајнице са леве стране. Најбоље би било узводно од Панчевца, и да одатле иде булевар паралелно са Зрењанинцем до гробља Збег.
 
Ово је монтажа или је неко стварно направио?
 
Vrh