Šta je novo?

Marina "Dorćol" - (Stambeni kompleks)

Kao neko ko dosta vozi bicikl, stvarno mi nije ni neophodno ni realno da svaki metar obale mogu da vozim tik uz reku. Nigde u svetu nije tako. Secam se u NY da su me pesaci upozoravali da nije dozvoljena voznja u nekim (priobalnim) delovima, posto mi je promakao znak, a za tri zivota mi ne bi palo na pamet da ne sme, jer je prostora bilo vise nego dovoljno za sve.
Do poslednjeg bi se borio protiv bahacenja gde po svaku cenu mora da se zakine sto je vise moguce setalista na racun gradnje, a u pozadini imaju hektare i hektare ili gradnja kafica na sred setalista, pa da ceo grad mora da se gura za racun malo dodatnih prihoda stranci...ali ovo mi sad bas ne izgleda realno.
 
Бициклизам уз реку је последица оригиналног стања где остатак града испод Саве био онемогућен за ту рекреацију.
 
Mali mostic koji bi bio pokretni tako da brodovi ne bi išli ispod njega je rešenje i to bi investitor trebo da plati kao društveno odgovornu stvar...
 
Igor & Kailan hvala na objašnjenju i vašem viđenju. Zgrade su ipak mogle da budu malo više uvučene i dalje od obale, da se ne ponavljamo. Hteli to investitori ili ne, biciklisti će usporeno nastaviti da idu pravo uz obalu, sudaraju se na uskom prostoru sa šetačima i stolicama kafića. Kod Galerije je makar staza spuštena na donji nivo a ovde to nije moguće. Kao loše projektovani parkovi, ovde će (biciklističke) staze biti utabane tamo gde planerima nije radio zdrav razum. Za mostić se slažem sa Direktorom.
 
Pošto se na drugoj temi povela priča o hejtu, evo ja bih na primer prva bila oduševljena i bila bih vradovic ove teme da je u projektu Marine Dorćol prostor oko zgrada i između zgrada i reke ovako nekako predviđen (bilo već slika onoliko ali nije na odmet još, uslikano juče po zimi, leti ima još više zelenila), po svojoj površini i količini zelenila:

IMG_20240214_133612.jpg

IMG_20240214_133624.jpg


I da kvalitet zgrada nije krš kao u BnV. Znam da nije realno očekivati istu visinu. Znači, bukvalno bih vas sve smorila oduševljenjem.

Za bicikl stazu se slažem da nije neophodno da bude tik uz reku duž cele trase.
 
Koliko vidim na sajtu im pise da gradjevinsku ocekuju tek u 3. kvartalu ove godine, doslo je do pomeranja rokova. Interesanto je da vec vise puta pomeraju rokove izgradnje, izgleda da nemaju bas isti tretman kao BgH2O
 
Marina Dorcol menja svoj inicijalni plan da grade u prvoj fazi 7 najdaljih zgrada od reke, prvo ce graditi setaliste i objekte uz samu obalu Dunava (tri kule i talas zgradu). U novembru su najavljivali dozvolu najkasnije do januara ove godine, sad kazu treci kvartal. Oni kao da nisu uradili dobru analizu trzista, previse je promena u hodu koje se desavaju, moguce i da ih BW ekipa malo usporava kako ne bi izgubili kupce.
 
Vrh