Šta je novo?

Marije Bursać kružni tok

Izbegavam je uvek osim noću. Pravilo prvenstva desne strane je u Beogradu više sugestija nego pravilo 😅
 
Jedan brzopotezni pogled na katastar nam govori da je u teoriji moguće krenuti već sutra sa pripremnim radovima jer je sve osim "leve" parcele čisto i gradsko.

marije bursac kt.jpg


Zanimljivo je jedno ime na toj parceli ;)

marije bursa mirko alvirovic.jpg


Takođe su zanimljive granice parcela, kao da je mreža puteva tu trebalo da bude malo drugačija, a možda su to i neke veoma stare granice parcela.

Sve u svemu, ima tu posla oko katastra da se dovede na realno stanje, ali to je samo papirologija.
 
Dodatni problem je i to što je raskrsnica na putu do KBC Bežanijska kosa.
Ljudi tuda često voze uznemirani, utučeni, zabrinuti i najmanje im treba jedna stresna saobraćajna situacija. Pričam iz iskustva, na žalost...
 
Овде би кружни ток донео равноправност свих праваца које тренутно уопште нема. Возила која долазе из правца КБЦ немају никаквих проблема, пролазе ову раскрсницу (која се заправо састоји од две Т раскрснице) потпуно приоритизовани. Возила која долазе из Земуна су у нешто лошијем положају, они морају да пусте само ове из КБЦ којих обично и нема много, али како је у појединим деловима дана велики прилив возила из овог правца знају да се створе чепови. У доста тежој позицији су возила која иду из правца 11. априла и скрећу овде на аутопут, јер морају да некако ухвате повремене прозоре (тј мало веће растојање између два возила) константног прилива возила из КБЦ и Земуна и под јаким гасом да скрену лево. Наравно није тако целог дана али солидан део дана јесте. Возила која иду из правца 11. априла и иду у Земун или ка КБЦ имају овде првенство али чесно не могу да прођу од ових што скрећу лево. А што се тиче ових што скрећу са аутопута и по правилу иду ка Земуни, њима је стварно прави пакао проћи ову раскрсницу.
 
Kraj Marije Bursać, jedna od najgorih raskrsnica u gradu. Jedan veliki kružni rok bi rešio probleme, ali kome i kako slati zahteve da se to već jednom pokrene?

Па @Гизмо друже нема те трилион година на форуму !;)

Ето у уторак 01.11.2022. године ће бити тачно 8 година када си поставио исто питање вазано за ову раскрсницу, али на подтеми о кружним токовима
https://forum.beobuild.rs/threads/kružni-tokovi.1063/page-34#post-302524 , и као што видиш ништа се не дешава. У међувремену је била расписана током 2017.године, јавна набавка за израду студију оправданости изградње кружних токова у Београду на 133 раскрснице, а јавну набавку је расписао градски Секретаријат за саобраћај Београда. Шта је било са студијом не знам, знам само да су биле анализе и да су сваку раскрсницу која је била у студији оцењивали. Ову студију смо а спомињали и на подтеми о "кружним токовима". Нажалост у студији нија била ова/ове раскрснице са Марија Бурсаћ-Др. Жоржа Матеа-ауто-пут.

За ову баш оптерећену раскрсницу, која практично има три "Т" раскрснице, рачунајући и раскрсницу са улазно/излазне рампе ауто-пута, не треба пуно трошити речи, сви знамо каква је, и те како је потребна нова регулација, наравно кружним током и то мало повећим. Знам да понекад буде толика гужва да се формира колона која досеже и на сам ауто-пут !!!

Уколико си вољан можеш се обратити градском Секретаријат за саобраћај Београда http://bgsaobracaj.rs/kontakt , најбоље е-пошто са одређеним предлогом, да пошаљеш снимке садашњег стања са твог дрончића:cool:, итд. Можда не би било лоше да се обратиш и двема фирмама које су радиле ову студију о кружним токовима у Београду, а то су
1. Центар за планирање урбаног развоја ЦЕП, Захумска 34, Београд
2. Цестра, Макензијева 57, Београд, тамо је наш имењак (Драган Милић) који је радио на овој студији.

Такође и Београд Пут има свој Центар за развој, па можда могу и они да дођу у обзир!

Јави шта си урадио
 
Може бити и да су овде решење два кружна тока.
 
1667224248171.png

Meni je apsolutno nejasan ceo taj potez. Zašto postoje dve veze sa ovim is(u)ključenjem sa autoputa? Mora da postoji neki plan za uredjenje celog poteza?
 
Pogledaj gore onaj moj post sa granicama parcela.
To mi deluje kao rešenje koje je planirano i ko zna zašto se odustalo.
 
Vrh