Šta je novo?

Magistrala/autoput Nis-Pristina

A da se uradi npr alternativa. Brza saobraćajnica, Istočna obilaznica Kruševac-Beloljin pa nastavak ka Merdaru. Ovim bi se i Kopaonik približio autoputu i izmestio bi se tranzit kod jezera Ćelije koje služi za vodosnabdevanje,
1748347047656.png
 
Autoput Niš - Merdare je besmislica. Sa kosovske strane grade auto-put preko Gnjilana do Končulja (administrativni prelaz kod Bujanovca), dok mi kao planiramo na ovom pravcu autoput, dok sa druge strane rade samo udvajanje magistrale, odnosno magistrala 2+2 koja 80% trase ide kroz naseljena mesta, ima gomilu kružnih tokova malog prečnika i ulaze sa seoskih puteva i iz dvorišta direktno u voznu traku.

Treba je uraditi obilaznicu oko Prokuplja, eventualno proširiti magistralu do Prokuplja na 2+2 i završiti rekonstrukciju magistrale do Merdara koja se doslovno raspada poslednjih ~20 km, a ne raditi ovu besmislenu deonicu od 5,5 km koja je eto možda malo samo povećala bezbednost i ništa drugo, pošto je ograničenje isto koje je bilo i ranije (100 km/h).
Мегаломанијом су намерно обесмислили тај пројекат. Ту је заправо најтрагичније то што су грађани Топлице таоци једне политичке игре на високом нивоу, па тако обична обилазница око Прокуплја није ствар реалних потреба, него политичких односа на релацији брисел-вашингтон-Приштина-Београд. Тако да ће Топлица или добити аутопут пуног профила који јој реално не треба, или неће добити ништа док шиптарски транзит иде кроз центар Прокуплја. Тужно колико се играју са овдашнјим народом.
 
A da se uradi npr alternativa. Brza saobraćajnica, Istočna obilaznica Kruševac-Beloljin pa nastavak ka Merdaru. Ovim bi se i Kopaonik približio autoputu i izmestio bi se tranzit kod jezera Ćelije koje služi za vodosnabdevanje,
Pogledajte prilog 239648
Taj pravac, bilo kao autoput, brzi put ili proširena magistrala, nam treba prvenstveno zbog potreba Toplice, a s obzirom da se ovim predlogom zaobilazi Prokuplje i većina stanovnika Toplice nzm koja bi bila svrha ovoga, osim da šiptarima za par km skratimo put ka beču. A i ta trasa istočno od Ćelija nije baš izvodljiva jer bi išla preko planine, dok je Jankova Klisura preuska za neka značajnija širenja.
 
Autoput Niš - Merdare je besmislica. Sa kosovske strane grade auto-put preko Gnjilana do Končulja (administrativni prelaz kod Bujanovca), dok mi kao planiramo na ovom pravcu autoput, dok sa druge strane rade samo udvajanje magistrale, odnosno magistrala 2+2 koja 80% trase ide kroz naseljena mesta, ima gomilu kružnih tokova malog prečnika i ulaze sa seoskih puteva i iz dvorišta direktno u voznu traku.

Treba je uraditi obilaznicu oko Prokuplja, eventualno proširiti magistralu do Prokuplja na 2+2 i završiti rekonstrukciju magistrale do Merdara koja se doslovno raspada poslednjih ~20 km, a ne raditi ovu besmislenu deonicu od 5,5 km koja je eto možda malo samo povećala bezbednost i ništa drugo, pošto je ograničenje isto koje je bilo i ranije (100 km/h).

Provozaj se od Nisa do Prokuplja i dalje do Kursumlije pa onda kazi da li je besmislica.

A ovo "prosiriti magistralu na 2+2" :ROFLMAO: ne znam samo kako mislis kada ide kroz naseljena mesta, a i gde ne ide taj zahvat bi verovatno bio skuplji od trase autoputa. Btw obilaznica oko Prokuplja tj sektor 3 (Prokuplje istok - Prokuplje zapad) nose 60% cene od Nisa do Plocnika.

Tako da ako poslusamo tebe i napravimo obilaznicu oko Pk i tu nemogucu magistralu 2+2 do Prokuplja to bi verovatno sve skupa kostalo isto koliko i planirani pun profil od Nisa do Plocnika.

Opet ponavljam od Nisa do Plocnika je potreban autoput. Saobracajno opeterecenje od Nisa pa sve do Beloljina to opravadava. Nis-Prokuplje je trenutno jedan od najopterecenijih magistralnih puteva u zemlji. Od Plocnika do Merdara ce magistrala sluziti jos neko vreme. Naravno uz kompletnu rekonstrukciju od Rudara do Merdara. Ono je sramota, ali koliko vidimo drzavi ne pada na pamet da krene u taj projekat. Svake godine da rade po par kilometara uradili bi do sada.
 
Provozaj se od Nisa do Prokuplja i dalje do Kursumlije pa onda kazi da li je besmislica.

A ovo "prosiriti magistralu na 2+2" :ROFLMAO: ne znam samo kako mislis kada ide kroz naseljena mesta, a i gde ne ide taj zahvat bi verovatno bio skuplji od trase autoputa. Btw obilaznica oko Prokuplja tj sektor 3 (Prokuplje istok - Prokuplje zapad) nose 60% cene od Nisa do Plocnika.

Tako da ako poslusamo tebe i napravimo obilaznicu oko Pk i tu nemogucu magistralu 2+2 do Prokuplja to bi verovatno sve skupa kostalo isto koliko i planirani pun profil od Nisa do Plocnika.

Opet ponavljam od Nisa do Plocnika je potreban autoput. Saobracajno opeterecenje od Nisa pa sve do Beloljina to opravadava. Nis-Prokuplje je trenutno jedan od najopterecenijih magistralnih puteva u zemlji. Od Plocnika do Merdara ce magistrala sluziti jos neko vreme. Naravno uz kompletnu rekonstrukciju od Rudara do Merdara. Ono je sramota, ali koliko vidimo drzavi ne pada na pamet da krene u taj projekat. Svake godine da rade po par kilometara uradili bi do sada.
Evo mog zapažanja sa deonice Niš-Prokuplje-Belojin. Naime, vozio sam tuda 01.05 u smeru ka Kopaoniku a 03.05. povratak otprilike u isto vreme oko 13-14h, i iskren da budem, tada nisam naišao na neuobičajne gužve niti sam izgubio neko vreme u putu. Pretpostavljam da gužvi ima u sezoni i kada su verski praznici.
 
Evo mog zapažanja sa deonice Niš-Prokuplje-Belojin. Naime, vozio sam tuda 01.05 u smeru ka Kopaoniku a 03.05. povratak otprilike u isto vreme oko 13-14h, i iskren da budem, tada nisam naišao na neuobičajne gužve niti sam izgubio neko vreme u putu. Pretpostavljam da gužvi ima u sezoni i kada su verski praznici.

01.05 nisi mogao nigde da ocekujes guzve u Srbiji. Nego pustos na sve strane. 3 maj iako se praznik zavrsio bila je subota i isto saobracaj slabijeg intenziteta u celoj zemlji.
 
Vrh