Прошао пре неки дан од Ниша до пред Приштину (скретање за Обилић), па мали извештај око радова:
- Деоница полуаутопута од 5 км код Мерошине је смејурија (иако квалитетно урађена), боље да нису радили ништа или да су радили пун профил на неком другом делу, да заобиђу неко насељено место - ово је бесмислица, која није донела никакво убрзање саобраћаја него чак и успорење у смеру ка Приштини, јер је скретање на петљу пред Мерошину јако оштро са 30 км/ч, плус иде и кружни ток након тога. У повратку је можда мало лакши улазак на нову деоницу.
- Радови на деоници од Белољина до Куршумлије су на самом крају, нема више наизменичног пропуштања саобраћаја семафорима. Асфалт, као и ~90% хоризонталне сигнализације је завршено. Остали су још ситни радови. Нова, одлична магистрала.
- Радови на деоници од Куршумлије до Рудара су готови, нова одлична магистрала као и од Белољина до Куршумлије.
- Од Рудара до Мердара најлошија деоница пуна неравнина и рупа осим једног краћег дела који је ок.
- Од Подујева ка Приштини до скретања за Обилић је отприлике прва половина удвојена магистрала 2+2 са разделним острвом (осим пар пропуста и мостова где се сужава на 1+1 без разделног острва), а на другој половини су радови на удвајању магистрале на исти начин. Но, све једно, на тој деоници удвојене магистрале 2+2 је ограничење углавном 60 км/ч, јер углавном пут пролази кроз насељени део.