На шта тачно мислиш? Да се уради фасада ка газели као што је према анексу, или да облик буде пун полукруг?Ja i dalje ne vidim sto se dio ka gazeli ne obnovi komplet ne vidim nista da tu smeta osim koncepta u necioj glavi
фуд корт
Idealnoкакво је то место за башту испод Газеле?
Videćeš za par godina. Sedećeš i samплус какво је то место за башту испод Газеле?
Teшко друже, нисам ти ја љубитељ фенсерице а и далеко ми то на крају Београда на води, скоро код Мостара. Лепше је на реци него испод аутопута.Videćeš za par godina. Sedećeš i sam
Него како ће се стизати са Врачара до ове ложане у ложионици? Може 46 или мора 29 па 3?
Nisu dobili dozvolu da imaju kohones.Музеј железнице, као и сама железничка предузећа немају ну грам муд@ да траже ишта иако су највећи губитници у пројекту БнВ.
Bas ima veci leverage jer bas koristi pola “beogradjana” zamisli da su ga ukinuli i izmestili tada, pa haos bi nastao. Sada vec godinama spremaju narod da ce se izmestiti pa ce svi i prihvatiti.Како их је лепо БАС дриблао а железнице погнуле реп. Најмање су могли да траже ложионицу за музеј, али су мутави.
U ovom sumarku ispred lozionice obitava jedna motorizovana romska porodica. Imaju svoju kartonsku kucu, auto (tipa neki citroen, nisam dobro video) i cini se ostalu mehanizaciju za skupljanje sekundarnih sirovina. Interesantno je da i dalje ne mogu da ih isteraju odatle a i da oni svojevoljno ostaju da zive na gradilistu.Koliko ja vidim Lozionica ce biti kompletno nova, mislim na celu konstrukciji. Nece biti nista iskorisceno, renovirano.
Pogledajte prilog 171962
Stubovi su skroz novi. Ako je sve novo, zar nije bilo lakse da su sve srusili i izgradili od pocetka? Ili je onda ovo samo trik da se radi kao o renoviranj?!Ostaće oruginalni samo ovi stubovi koji će biti obloženi.