Kailan
Advanced
- Učlanjen(a)
- 24.08.2015.
- Poruke
- 3.112
- Pohvaljen
- 11.085
Ја се баш не слажем да је редослед сређивања глуп.
Ако се одлучи да се део града урбанизује и среди малтене од нуле логично је да се прво на јавним површинама уреде објекти јавне намене а онда приватницима прода шта преостане. Свакако нема смисла обрнуто, да прво иде приватна градња па онда или паркови да се гурају тамо где преостане места или, још горе,накнадно руше приватне зграде ради паркова и тзв. "јавног интереса" (што многи овде подржавају).
Овакав редослед >> паркови па приватни инвеститори << је посебно користан у банана држави попут Србије где се илегална градња најбоље спречава физичким препрекама.
Стоји да је било најбоље да се донесе план за цео тај простор у старту него да се само гура једна фикс идеја али свако ко стварно мисли да се тај део града неће убрзано урбанизовати и градити у наредном периоду се дебело заварава. Поготово ако се буде улагало у оплемењивање целог тог простора оваквим пројектима. О најављеној првој линији метроа да и не причам.
Ако се одлучи да се део града урбанизује и среди малтене од нуле логично је да се прво на јавним површинама уреде објекти јавне намене а онда приватницима прода шта преостане. Свакако нема смисла обрнуто, да прво иде приватна градња па онда или паркови да се гурају тамо где преостане места или, још горе,накнадно руше приватне зграде ради паркова и тзв. "јавног интереса" (што многи овде подржавају).
Овакав редослед >> паркови па приватни инвеститори << је посебно користан у банана држави попут Србије где се илегална градња најбоље спречава физичким препрекама.
Стоји да је било најбоље да се донесе план за цео тај простор у старту него да се само гура једна фикс идеја али свако ко стварно мисли да се тај део града неће убрзано урбанизовати и градити у наредном периоду се дебело заварава. Поготово ако се буде улагало у оплемењивање целог тог простора оваквим пројектима. О најављеној првој линији метроа да и не причам.