Vozio sam se samo jednom krajem juna i bilo je sveta ali ni traga od klime.
Dobro je sto je linija napokon uspostavljena, stvarno je bila sramota da ne postoji direktan prevoz od Aerodroma do centra.
72. ne racunam jer pilicari preko Ledina i Novog Beograda a zavrsava u uzasu na Zelenom Vencu, bas lep nacin da se stranac upozna sa Beogradom, samo jos da mu neko objasni kako odatle da se izvuce.
Linija A1 vozi trasom bivse JAT-ove linije i koristi iste stanice.
Ima par stvari na kojima bi trebalo poraditi da bi bila jos efikasnija i korisnija:
Trasa:
Valjalo bi produziti trasu za jos jednu stanicu do
Trga Republike ili Terazija, tako bi isla do samog centra grada i najvece koncentracije hotela.
Red voznje:
-
20 min u toku dana je za sada prihvatljiv takt, ako linija postane popularna moze i da se pojaca.
- u nocnom periodu od 20h do 07h "ispeglati" red voznje da svi polasci budu
na pune sate i po mogucnosti na svakih sat vremena tokom cele noci.
Signalizacija:
- Promeniti signalizaciju koju je uradila Direkcija
http://www.beg.aero/upload/Mapa_i_tabela.pdf,
iskljucivo na srpskom jeziku pola na latinici, pola na cirilici, gde je umesto reda voznje turazna tablica sa upisanim polascima autobusa sa Slavije za garazu (znaci ne ide na aerodrom, mosa). Ti posteri stoje srozani u bivsim jatovim panoima na stanicama.
Naravno resenje je koristiti moju