Zato ja sve plaćam karticom i po mogućnosti na smart kasi. Tad nema ''jel imaš sitno'' i slično.
Ne plaćam uvek na Smart kasi, jer postoje situacije kada imam proizvode koji zahtevaju angažovanje zaposlenih, pošto su proizvodi na specijalnim akcijama i sl.
Ja kapiram da je vama iz ugla kupca bitno da su oni brzi, ne traže sitno, uvek tu (kao što nisu u Maxiju) ali meni to vuče na robotizovane ljude pod žešćim pritiskom. I ne branim Maxi, tu sam se svakakvih neprilagođenih ljudi nagledala.
Meni nije bitno da kasir bude brz, nego expeditivan. Kada god vidim trudnicu, ili roditelja sa detetom u kolicima, ja ih redovno propustim. Pa tu su i situacije gde propustim školsku decu jer znam da su na velikom odmoru, ili recimo ako ja imam puno stvari, a neko iza mene samo jednu ili dve... Kada kažem ekspeditivan, pod tim mislim na kasira koji neće sto godina da traži neku šifru u kasi ili pak da zna koji bar kod treba da otkuca, jer postoje i proizvodi sa dva, da zna da razlikuje karice sa PIN - om od kartica na prislanjanje... Isto kao što očekujem u pošti da ono sa čime rade svakodnevno su upoznati, da ne traže slovo na tastaturi 1 minut, da ne zovu kolegu u pomoć za svaku sitnicu, da ne obradi par klijenata i onda napravi pauzu pola sata...
Lidl je jedna masina za izrabljivanje ljudi, neuporedivo sa maxi ili mnogim drugim lancima…U Lidl ljudi fizički ne mogu da izdrže napore, zabranjeno im je da “misle”, zarada visa, ali po sistemu rada bi morali da imaju duplo veću zaradu da opravdaju to, a ne 10%.
Dal mogu ili ne da izdrže fizičke napore, ne znam i ne bih da ulazim u to, jer to ipak smatram individualnom stvari. Kolika god da im je zarada, u ono u šta sam siguran i šta mogu i da potpišem, to je ljubaznost samih zaposlenih, plus što nikada nisam doživeo da čim uđem da me zaskaču i proveravaju šta imam kod sebe, da nisam slučajno nešto ukrao ili da te smatraju sumnjivim jer nosiš masku ili si sa garderobom koja ima džepove... I što je najbolje, možeš mobilni da vadiš 100 puta i vraćaš u džep, neće te pretresati, za razliku od nekih marketa gde kada vraćaš mobilni u džep utripuju da si ukrao neku robu...
I prosto interesantno, kako lidl može da obezbedi da nikad ne pitaju za sitno, da imaju uvek kusur, a ostali marketi ne...
U Super veru nikada nisam imao problem sa time. Ako nemam sitno, oni većinom imaju da mi vrate iz kase i ne prave pitanje oko toga koju sam novčanicu dao a za koliko sam pazario...