Šta je novo?

Lidl Beograd

Zato ja sve plaćam karticom i po mogućnosti na smart kasi. Tad nema ''jel imaš sitno'' i slično. Juče sam opet na kasi u Lidlu videla devojku koja izgleda kao da ima pritisak 200, crvena u licu, zaleđene facijalne ekspresije. Ja kapiram da je vama iz ugla kupca bitno da su oni brzi, ne traže sitno, uvek tu (kao što nisu u Maxiju) ali meni to vuče na robotizovane ljude pod žešćim pritiskom. I ne branim Maxi, tu sam se svakakvih neprilagođenih ljudi nagledala.
 
Lidl je jedna masina za izrabljivanje ljudi, neuporedivo sa maxi ili mnogim drugim lancima…U Lidl ljudi fizički ne mogu da izdrže napore, zabranjeno im je da “misle”, zarada visa, ali po sistemu rada bi morali da imaju duplo veću zaradu da opravdaju to, a ne 10%.
Svakako će se sve manje ljudi nalaziti u tim radnjama, udjes i izadjes bez kontakta sa bilo kim, bez kasa, digitalizovano
 
Zato ja sve plaćam karticom i po mogućnosti na smart kasi. Tad nema ''jel imaš sitno'' i slično.
Ne plaćam uvek na Smart kasi, jer postoje situacije kada imam proizvode koji zahtevaju angažovanje zaposlenih, pošto su proizvodi na specijalnim akcijama i sl.​

Ja kapiram da je vama iz ugla kupca bitno da su oni brzi, ne traže sitno, uvek tu (kao što nisu u Maxiju) ali meni to vuče na robotizovane ljude pod žešćim pritiskom. I ne branim Maxi, tu sam se svakakvih neprilagođenih ljudi nagledala.
Meni nije bitno da kasir bude brz, nego expeditivan. Kada god vidim trudnicu, ili roditelja sa detetom u kolicima, ja ih redovno propustim. Pa tu su i situacije gde propustim školsku decu jer znam da su na velikom odmoru, ili recimo ako ja imam puno stvari, a neko iza mene samo jednu ili dve... Kada kažem ekspeditivan, pod tim mislim na kasira koji neće sto godina da traži neku šifru u kasi ili pak da zna koji bar kod treba da otkuca, jer postoje i proizvodi sa dva, da zna da razlikuje karice sa PIN - om od kartica na prislanjanje... Isto kao što očekujem u pošti da ono sa čime rade svakodnevno su upoznati, da ne traže slovo na tastaturi 1 minut, da ne zovu kolegu u pomoć za svaku sitnicu, da ne obradi par klijenata i onda napravi pauzu pola sata...
Lidl je jedna masina za izrabljivanje ljudi, neuporedivo sa maxi ili mnogim drugim lancima…U Lidl ljudi fizički ne mogu da izdrže napore, zabranjeno im je da “misle”, zarada visa, ali po sistemu rada bi morali da imaju duplo veću zaradu da opravdaju to, a ne 10%.
Dal mogu ili ne da izdrže fizičke napore, ne znam i ne bih da ulazim u to, jer to ipak smatram individualnom stvari. Kolika god da im je zarada, u ono u šta sam siguran i šta mogu i da potpišem, to je ljubaznost samih zaposlenih, plus što nikada nisam doživeo da čim uđem da me zaskaču i proveravaju šta imam kod sebe, da nisam slučajno nešto ukrao ili da te smatraju sumnjivim jer nosiš masku ili si sa garderobom koja ima džepove... I što je najbolje, možeš mobilni da vadiš 100 puta i vraćaš u džep, neće te pretresati, za razliku od nekih marketa gde kada vraćaš mobilni u džep utripuju da si ukrao neku robu...
I prosto interesantno, kako lidl može da obezbedi da nikad ne pitaju za sitno, da imaju uvek kusur, a ostali marketi ne...
U Super veru nikada nisam imao problem sa time. Ako nemam sitno, oni većinom imaju da mi vrate iz kase i ne prave pitanje oko toga koju sam novčanicu dao a za koliko sam pazario...
 
@solecar
lidl sa svojim masovnim uvozom proizvoda (preko 80% robe u radnjama) i klasičnom izrabljivackom politikom je za privredu naše zemlje, naše proizvodjace loša opcija…Oni povrće dovlace iz Hrvatske posto im je centrala u Zagrebu za ovu regiju
 
Sva sreća pa pasulj iz Argentine, Kazahstana i sl. u Maxi, voće i povrće u Super veru iz Grčke, paradajz iz Italije i pirinač iz Kine i Makedonije u Idei... domaći proizvodi koji su odlična opcija za našeg seljaka. ;)
 
@solecar
lidl sa svojim masovnim uvozom proizvoda (preko 80% robe u radnjama) i klasičnom izrabljivackom politikom je za privredu naše zemlje, naše proizvodjace loša opcija…Oni povrće dovlace iz Hrvatske posto im je centrala u Zagrebu za ovu regiju
A tipa u Maxiju je sve domaće?
Domaće pomorandze, domaći krastavac, paradajz...?
maxi 70% domaće, idea 70% domaće, univerexport 75% domaće, lidl 15% domaće pa vi sada razmislite
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MrD
Zato ja sve plaćam karticom i po mogućnosti na smart kasi.

једино где не користим самоуслужне касе је у Лидлу, из очигледним разлога. сви остали маркети, ако их имају, само на самоуслужну (ионако кеш скоро никада немам у џепу)

maxi 70% domaće, idea 70% domaće, univerexport 75% domaće, lidl 15% domaće pa vi sada razmislite

неки мој утисак је да Макси има најбоље воће и поврће. али их је Лидл све унаказио са чоколадама и другим кондиторским производима
 
Sva sreća pa pasulj iz Argentine, Kazahstana i sl. u Maxi, voće i povrće u Super veru iz Grčke, paradajz iz Italije i pirinač iz Kine i Makedonije u Idei... domaći proizvodi koji su odlična opcija za našeg seljaka. ;)

S obzirom kako su naši seljaci izdašni sa raznim pesticidima i kako im se malo-malo vrati roba iz EU, nisam više siguran da je loše što lanci dovlače proverenu robu. Nažalost.
 
једино где не користим самоуслужне касе је у Лидлу, из очигледним разлога. сви остали маркети, ако их имају, само на самоуслужну (ионако кеш скоро никада немам у џепу)



неки мој утисак је да Макси има најбоље воће и поврће. али их је Лидл све унаказио са чоколадама и другим кондиторским производима

Koji LIDL ima samouslužnu kasu ili je očigledan razlog to da je nema?
 
Zato ja sve plaćam karticom i po mogućnosti na smart kasi. Tad nema ''jel imaš sitno'' i slično. Juče sam opet na kasi u Lidlu videla devojku koja izgleda kao da ima pritisak 200, crvena u licu, zaleđene facijalne ekspresije. Ja kapiram da je vama iz ugla kupca bitno da su oni brzi, ne traže sitno, uvek tu (kao što nisu u Maxiju) ali meni to vuče na robotizovane ljude pod žešćim pritiskom. I ne branim Maxi, tu sam se svakakvih neprilagođenih ljudi nagledala.

Samo Apple Pay... Više i ne nosim novčanik.
 
Лидл Калуђерица:
20240406_093816.jpg

20240406_093806.jpg

20240406_093817.jpg
 
Lidl je pre par godina krenuo sa samouslužnim kasama, ima ih i kod komšija u HR. Ja sam imao prilike da ih koristim u Pragu, imaju odličan softver i dobro poznatu lidlovu konfiguraciju skenera tako da i tu ide jako brzo. Mislim da će uskoro to i kod nas da uvedu.
 
Slične kase ima i Zara u EU. Odlične su. Svi artikli imaju RFID zujalice koje kasa skenira. Nakon što platiš kasa ti uključi skidač zujalica i sam samo poskidaš zujalice i to je to.
 
Kod mene u Zaječaru komšiluk parkira u Lidlu kao da je normalan parking prostor i nikada nisu uveli naplatu, a subotom nema gde igla da padne.
Dok nisam došao u Beograd, nisam ni znao da se parking u Lidlu plaća.

Jbg Bg, pa se prilagođavaju uslovima..
Koliko me secanje sluzi, LIDL u ZA je deo shopping parka i nema svoj poseban parking (i plac).
 
Najbolje samouslužne kase sam video u Uniqlo radnjama u Evropi. Imaš kao veliku korpu i tu ubaciš sve stvari i sistem automatski sve odmah sam skenira i ti platiš. Nema provlačenja ili pojedinačnog skeniranja.
Decathlon ima takve kase kod nas, doduše nisu samouslužne, ali se ubaci korpa i kasa sama skenira sve artikle, eventualno radnik prinese artikal bliže senzoru. Senzor se nalazi u zidovima te kasete za korpu, i očitava se RFID, a ne bar-kod.
 
Najbolje samouslužne kase sam video u Uniqlo radnjama u Evropi. Imaš kao veliku korpu i tu ubaciš sve stvari i sistem automatski sve odmah sam skenira i ti platiš. Nema provlačenja ili pojedinačnog skeniranja.

To je RFID tehnologija, ali to se koristi uglavnom za tekstil. Ne radi dobro sa namirnicama, jer voda, staklo i sl. blokiraju RFID signal. Takođe, RFID tagovi nisu jeftini, pa ih je teško, pored barkodova, implementirati za FMCG.
 
@solecar
lidl sa svojim masovnim uvozom proizvoda (preko 80% robe u radnjama) i klasičnom izrabljivackom politikom je za privredu naše zemlje, naše proizvodjace loša opcija…Oni povrće dovlace iz Hrvatske posto im je centrala u Zagrebu za ovu regiju
Najgori efekat dolaska lidla je što su izlobirali izmenu deklaracije proizvoda tako da više ne mora da se navede proizvođač i zemlja porekla.

Što se domaćih proizvoda tiče, nekada sam se stvarno jako trudio da kupujem domaće, sad me baš briga. Bezobrazno podizanje cena, veštačke nestašice, neka se nose...
 
Zašto moram da forsiram da kupujem domaće. Neka se domaći trude da kupim proizvod za koji mi nije bitno da li je domaći ili strani. Isto tako ni strane ne kupujem zato što su strani. Kupujem šta volim.
 
Vrh