Зума, Досен, Странац... хвала за труд.
Покушаћу да илуструјем моје аматерско виђење обавезних корака, да се трасира развој трећег Београда и тренутно побољшају услови за живот највећег броја становника. Да се реорганизује саобраћај и јавни саобраћај, смањи број аутобуса и повећа укупна проточност.
Дајем ову слику, коју је неко на форуму већ постављао ради прегледности и исту али означену. Овај предео сматрам најугроженијим и јединим могућим за озбиљнији развој.
Ево Легенде:
- Црвено означава улице које би по ономе како сам разумео Зуму биле артерије.
Значи бар 2+2 уз додатни заштићени простор.
- Жуто осенчено, су већ ретко настањени делови
- Плаво је траса воза који би се интегрисао у Бг саобраћај и драстично смањио велики број аутобуса
- Сиво су додатне саобраћајнице које прате досадашњи правац развоја ка Земуну и допуњавају мрежу планираних путева а делом и сад постоје ( да се не препусти случају )
1. - од П. моста до новог моста ( алтернатива и растерећење за Зрењанинац али и нову саобраћајницу од П. Пута до новог моста) као и припремна инфраструктура за даљи развој. Напомињем да иде блиско иза Крњаче и Котежа и даље ка другим везама и новом мосту ка Земуну. Бар пола ове трасе већ постоји пут.
2. - Друга иде од станице воза или негде близу код будућег насеља на Овчанском путу и уз Велико блато ( за које очекујем да временом добија на значају ) до већ предвиђеног укључења из Борче на нову саобраћајницу моста која се види на слици
3. - Насеље Ковилово - до срца насеља Борча ( осим комуникације два насеља, повезује и већ настала између и спречава да се претворе у слепо црево) колико сам ухватио, ту се негде већ гради из другог разлога надвожњак преко саобраћајнице од моста, тако да делимично имамо уштеду.
4. - Ово је само проширење уског грла Зр. пута на 2+2
5. - Траса воза од П. моста до Падинске скеле тик уз нај насељеније делове и кроз сва насеља. Пролази и поред неких битних тачака на којима су станице, којих је 4. То су Котеж, Борча код Бск Стадиона, ту је и густина насељености велика. Даље, тромеђа код насеља Ковилово, истоименог хотела С/Р Центра и на крају П. Скела.
Боља је прегледност кликом на слику
Север слике, уз саобраћајницу ка мосту, попуниће према најавама вероватно индустрија, то је и ПКБ земља. Даље ни не треба гледати у овом тренутку. За сада обезбедити бољитак за становништво и перспективу за даље.
Трасе 1 и 5 пролазе и поред ( Чапље ) Можда ће се у будућности и ту нешто дешавати
Има простора и за неку топлану на обновљиве изворе, постројење за прераду отпадних вода које ће доласком фирми имати све већи значај
За друге, микро локације, има низ идеја, али корак по корак
Све ово, коштаће мало више или ту негде као пола вредности овог моста ка Земуну, који је отворио ове шансе
Ја тако као аматер, колико и како умем, све и да баш ништа нисам убо, да је све смеће, бићу задовољан ако потакнем још некога на труд