Šta je novo?

Lasta

Lasta stavila gradsku Citeu na liniju za Inđiju,kakav horor,ko može da izdrži na plastičinm sedištima doonde svaka mu čast,ali zato Lions coach ide za Staru Pazovu.
 
20170712_155516.jpg
 
Juče tri nova crvena SOR-a jedan iza drugog na okretnici na Banovom brdu, prvi je bio na liniji za Barajevo.
Onako na oko baš su mi nekako ružnjikavi što se dizajna tiče, da li se zna kako su se pokazali u eksploataciji?
 
lasta je sit iz vise razloga kao prvi pravljena je da pravi profit za raliku od gsp koji je tu da bude na pozitivnoj nuli kako bi mogao da bude sto jeftiniji, na neka stajalista nece ni da staje vec moras da se deres kako bi te cuo, ako mu das pare za kartu u sici vozac ce da kaze gde si ovo prosio uvek nesto pametuju. karte su im skupe jeftije je ici kolima bilo kako bilo pravljena je da se na sirotinji iz okoline bogati a da tu pored skupih karata ograde stanicu i naplacuju ulazak ko kad bi ogradili zeleni venac i naplacivali peron ma svako naselje bi se otarasilo laste kad bi dobilo priliku
 
nikakva akcionarska drustva ili privatna ne bi prevozila gradsko prigradski saobracaj da je ovo normalna drzava vec samo javno preduzece kao gsp koji je tu da obezbedi sto jeftiniji prevoz i umrezen po najeftinijoj ceni koja mu omogucava da posluje za plate odrzacanje i na svakih 14 godina
kupovinu novih autobusa. kakvi bre peroni i gomila administracije
 
Ja vidim direktora nešto nema na forumu, ali tu mu je naslednik. Smrt interpukciji.
 
I korišćenju mozga.
Treba biti talenat i u ovako kratkom tekstu napisati više besmislica.
Čovek kome je GSP primer poslovanja, šta dalje reći?
A šta je Lasta, nego javno preduzeće života ti? Ako ti je karta skupa, ti idi kolima, što koristiš nešto ako ti ne odgovara?


Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
 
Ја сам чуо да доста обреновчана ради на аеродрому.
 
Ranije sam predlagao da se linije 607 i 904 spoje u jednu liniju koja bi imala tri vozila i radila celodnevno u ekspres režimu , čime bi se dobio prevoz na 30 , 45 ili 60 minuta zavisno od doba dana. Takođe sam par puta čuo i predlog da se 904 produži do aerodroma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468353#p468353:1wu9bdor je napisao(la):
Urke » 30 Јул 2017 10:23 pm[/url]":1wu9bdor]Juče tri nova crvena SOR-a jedan iza drugog na okretnici na Banovom brdu, prvi je bio na liniji za Barajevo.
Onako na oko baš su mi nekako ružnjikavi što se dizajna tiče, da li se zna kako su se pokazali u eksploataciji?
Због закошене предње стране троше око 10% мање од алтернативних модела и зато их ласта форсира у возном парку.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473177#p473177:2s9kcg4h je napisao(la):
Biciklistkinja » Thu Aug 24, 2017 12:34 am[/url]":2s9kcg4h]Koliko ima putnika na ovoj liniji od Obrenovca do Surčina?

Ujutro prva dva polaska prepuni i uveče. Sad kad je raspust ovi popodne onako solidno, ali kad krenu đaci biće dobro popunjeno.
Glupost je što nema od 07h do 11:30 iz Obrenovca a ranije je bilo. U 10h bus je bio lepo popunjen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473289#p473289:1uc1egyh je napisao(la):
stf » 24 Aug 2017 12:50 pm[/url]":1uc1egyh]
Због закошене предње стране троше око 10% мање од алтернативних модела и зато их ласта форсира у возном парку.

Ovo mi je totalno senzacionalan podatak da SOR sa aerodinamičnim nosem štedi 10% goriva na otvorenom drumu.
Ako to može da bude tačno, čudo da nisu osvojili ceo svet sa tim dizajnom.
 
Koji su debili ovi iz Laste, na relaciji Beograd(BAS)-Stari Slankamen salju solo autobus sa troja vrata, a na relaciji Zemun(Kej oslobodjenja)-Banovci bus ko da se putuje za Novu Varos.
 
Nije to ništa. Na polasku za Lazarevac u 4 popodne kad su najveće gužve oni pošalju SOR da obavi polazak. Naravno, ostane dobar deo putnika kod Palate Pravde da čeka sledeći.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473858#p473858:2ggvybd7 je napisao(la):
deki_nb » 27 Aug 2017 12:32 am[/url]":2ggvybd7]Koji su debili ovi iz Laste, na relaciji Beograd(BAS)-Stari Slankamen salju solo autobus sa troja vrata, a na relaciji Zemun(Kej oslobodjenja)-Banovci bus ko da se putuje za Novu Varos.
Inđiju drži pogon Avala koji ima višak gradskih vozila (preostalih iz vremena dok su obavljali gradski prevoz u Bgu), Zemun Banovci drži Pazova, koja od ispravnih vozila ima uglavnom turističke i par vozila marke Sor. Dakle, dve odvojene radne jedinice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473855#p473855:15xg8zf5 je napisao(la):
stanislaw » 27 Авг 2017 12:12 am[/url]":15xg8zf5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473289#p473289:15xg8zf5 je napisao(la):
stf » 24 Aug 2017 12:50 pm[/url]":15xg8zf5]
Због закошене предње стране троше око 10% мање од алтернативних модела и зато их ласта форсира у возном парку.

Ovo mi je totalno senzacionalan podatak da SOR sa aerodinamičnim nosem štedi 10% goriva na otvorenom drumu.
Ako to može da bude tačno, čudo da nisu osvojili ceo svet sa tim dizajnom.

Промакло ти је "алтернативни модели" а то у случају Ласте значи - Икарбус.
 
Vrh