Šta je novo?

Lasta

Dugo na remontovanim Lastinim vozilima(Ikarbusima) nisam video ono ''LastaBus''. Jel su prestali da stavljaju to zbog zakonskih peripetija, ili prosto više ne rade sami te remonte, pa nema više ni tog ''LastaBusa''?
 
20170825_151658-1.jpg
 
И поред тога што смо добили један ИТС и што су сва стајалишта коначно почела да се прописно обележавају чини се да за Ласту не постоји више границе безобразлука. Данас чекам на Трошарини аутобус ка Главној железничкој станици и наиђе ми аутобус на линији 450. Проблем је у томе што уопште да врата није отворио на прописном месту већ неких 10 метара ван станице а није било никавог разлога за то! Докле ће Ласта овако бахато да се понаша и кад ће више да схвате да сада морају да стају људима на прописним стајалиштима која су уредно обележена. Ја не знам ко њима даје за право да се тако бахато понашају и да функционишу и даље мимо система. И шта сад уместо екпрес вожње ја сам морао да идем преко брда и опанака да би дошао до моје станице. Аутобус на линији 450 је био ИК103 и био је уредно обележен али џаба обележеност када и даље се трпи бахатост појединих возача.

Жалост и помор. :violina:
 
Pa i dalje kad ima stajalište posle semaforizovane raskrsnice (u gradu, u smeru ka BAS-u), mnogi kad ih uhvati semafor, tu i otvore vrata, a posle stanicu punu ljudi propiče, jer tu stanicu smatraju "izlaznom". To se npr. često dešava sa 581 na Padini u smeru ka gradu.
 
Ја сам приметио да само аутобуси на линији 491 и 860 редовно стају људима на стајалишта. Ово остало како ти бог драги помогне...
 
Ja ne znam stvarno,samo jednom sam naleteo na jednog debila iz Laste,inace banalna stvar drao mi se jer sam stao pored njegove kabine(nije mogao da vidi gacice na retrovizoru od neke prepicke koja sedi na prvom sedistu pored prvih vrata) :D :D Inace kad je preskakanje u pitanju 80% nisu vozaci krivi,ljudi sede dok ne stane na stanicu i otvore se vrata pa tek tad ustaju da izadju,logicno vidi ne stoji niko i prodje stanicu,sto bi trosio vreme bez potrebe. E onda kad im ne stane na stanicu oni skacu pa jaoo nisi stao drz ne daj. :bash:
 
Ovaj nije zdrav

"VOZAČI SU LOPOVI, A PUTNICI ŠVERCERI" Direktor "Laste" Veljko Vukobratović zaređao s uvredama

Novi direktor “Laste” Veljko Vukobratović nije gubio vreme, već je odmah iskazao svoje menadžerske sposobnosti. Putnike Laste nazvao je švercerima, prava gospoda po njemu putuje avionom, a vozači su kaže, lopovi.

- Velika je konkurencija danas pravom putniku, koji znači putuje od tačke A do tačke B iz nekog razloga, a da nije švercer. Pravi putnik ide avionom, a autobusom idu jer tamo prenesu pivo i ostale stvari, cigare, a ovamo vraćaju polovni kožni nameštaj - kaže Vukobratović, koji je u emisiji na jednoj lokalnoj televiziji tvrdio da namerava da preporodi “Lastu”.

Govoreći o planovima, direktor tvrdi “da ih ima koliko hoćeš”. Međutim, ima i problem.

- U Lasti je sve milionsko, pa su milionske i krađe. Ne postoji tehnički sistem kojim se sprečava krađa goriva - mrtav hladan je ustvrdio Vukobratović koji je za sve krađe optužio vozače.

Da ne bude zabune direktor je opisao i kako se krade, praktično izložio upustvo:

- Ima milion načina da se krade gorivo. Jedan, da se ugasi klima, pa kad ugase klimu na relaciji od 500 km on je uštedeo 50 litara. On to na kraju dana izvuče i završio je svoju priču. Drugi način je tip vožnje. Postoje vozači kojim svojim načinom vožnje smanjuju potrošnju goriva to jest kradu - doslovce kaže direktor Laste.

Iako je njegova filozofija “radnik nagrađen, neradnik kažnjen, lopov isteran”, Vukobratović se požalio šta između ostalog koči napredak Laste.

- Nemamo više mehaničara koji umeju da poprave menjač i zanosim se da odem u srednju saobraćjnu školu i finansiram da to nauče... Ali ipak, dugoročan proces je napraviti vozača autobusa, verujte mi mnogo teško... I država je trebalo na vreme o tome da razmišlja - poručio je Vukobratović.

Direktor je izložio i svoju viziju napretka i izneo da “misli da Lasta ne može samo da prevozi putnike od tačke A do tačke B... Mi hoćemo da od Laste napravimo brend”.

- Ne možemo prevoziti od A do B ta usluga mora biti kompletnija, znači da se oseća putnik kao otprilike u avionu. Da ima posluženje, časopis, video, wifi, raznih varijanti ima da se oseća prijatno i da on tu Lastu posle preporučuje. Najbolja reklama je zadovoljan putnik. Gledaćemo da nam zadovoljstvo putnika bude strategija - siguran je direkor.

Ima svakako još planova Vukobratović a to je da ispravi neke greške prošlih menadžmenta - a toje da sada uvede informacioni sistem jer se ovaj trenutni plaća sto hiljada evra, a nijedan deo nije kompatibilan, “pa moramo ručno da prebacujemo”... A zna se čim se ručno prebacuje to je podložno raznim stvarima. Inače sadašnji direktor je četiri godine bio predsednik Nadzornog odbora, praktično glavni kontrolor preduzeća.

Kad se ispričao Vukobratović je rekao da mu je “bilo jako lepo” u studiju i dodao: “Pozdravlja vas lasta”. Direktorovo gostovanje međutim, glavna je priča u preduzeću. Nema radnika koji nije pogledao zašto direktor misli da je lopov. Sindikalci su u čudu.

Dejan Spasojević presednik Nezavisnog sindikata radnika Laste kaže da je direktor izneo veoma teške optužbe i da se nada da za to ima dokaze.

- Ukoliko je neko zloupotrebio radno mesto treba da odgovara, a u slučaju da direktor nema dokaze treba da odgovara za klevetu. Njegovi stavovi koj eje izneo nisu dobri za firmu i trebalo bi da poštuje i putnike i radnike - ističe Spasojević.

Njegov kolega i zamenik Dragan Filipović kaže da je do sada tri puta štrajkovao pokušavajući da skrene pažnju na probleme u preduzeću.

- Pa on priča da je 170 tona nafte nestalo za mesec! Izvinite a ko normalan to može da izjavi ako zna da elementarno da računa. Ne znam ni zašto to ovako priča, što ne prijavi policiji? Izjava o putnicima mu nije dobronamerna - kaže Filipović.

Njihov kolega iz sindikata Sloga Miladin Lazić kaže da ne treba ni zameriti direktoru jer je on tu “neka lutka”, a da je u Lasti igranka bez prestanka.

- zadnjih godina smo doživeli sunovrat, ojadili su nas. A o tome što je pričao... pođite od sebe, da se vozite na jednoj nozi, bukvalno na pola stopala, a neko vas naziva švercerom. Mi radimo kao robovi, ali eto lopovi smo. Da ja njega pitam a što se ne smenjuju oni sa funkcija koje je uhvatil unutrašnja kontrola - poručuje Lazić.

http://www.blic.rs/vesti/drustvo/vozaci ... -s/c89y7n0
 
Vozaci ne kradu .Nije u redu da ih klevetju
 
uu ova je dobra mislim da si osvezio temu da se malo prisetimo tog perjoda kada je Lasta radila na 95
 
Hvala Dare,imam jos nekih slika samo da ih nadjem gde su sacuvane,mislim da ih imam 10ak.
 
Da li nekog zanima nesto poput ovog,imam sve informacije o svakom aubusu iz lastinog voznog parka
63546111673d3a240929276e26426173.jpg


Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
37301023260_f53f2f52bd_b.jpg

Autobuska stanica "Beograd", verovatno krajem 1970-ih godina.
 
Vrh