Šta je novo?

Lasta

Та нумерација одавно више не постоји, локалне линије на територији општине Лазаревац су од 116 до 190Ц.
Zanimljivo je da brojevi 160, 161 i 163, čiji polasci i dalje saobraćaju, nikad nisu dodeljene lazarevačkim linijama - predodeljene su 160A (BAS - Idvor) i 162 (BAS - Opovo).
 
Zanimljivo je da brojevi 160, 161 i 163, čiji polasci i dalje saobraćaju, nikad nisu dodeljene lazarevačkim linijama - predodeljene su 160A (BAS - Idvor) i 162 (BAS - Opovo).
Та нумерација нема везе са овом, Опово и Идвор нису у Граду Београду, различито је због тога што су постојали ИТС1 и ИТС2 пре 2012., мислим да је тад спојено све и уведене 4 зоне, прве две су биле градске, друге две приградске све до 2023., до кад је Кенткарт радио наплату карата, онда даље знамо причу.
 
4164 je bila sezonska linija, od maja do oktobra je saobracala, vikendom sa dva polaska. Prvobitno je isla do manastira Tresije pa su potom produzili do Sopota. Od ove godine je ukinuta...
steta,mislim da bi trebalo da uvedu novu liniju koja ide cesto na kosmaj bar 1-2 busa ili da povecaju red voznje na 4161 jer ima dosta ljudi koji nemaju kola a hoce da obidju kosmaj,ja kad sam bio nam je otisao 4161 u 12 i morali peske kroz nemenikuce i tu cekali jos dodatno sat dva do sopota bus,plus sto te napadaju psi na svakib deset min
 
Ne postoji vise 164, Beograd - Glogonj, ukinuta je linija, trenutno saobraca samo 162, Beograd - Opovo.
 
Juče su sa radom prestali lastini šalteri na autobuskoj stanici u Staroj Pazovi, dakle zvanično lasta prestaje sa radom. Do 30.11.2025 lasta takođe ima registrovane linije. Da li neko zna šta će se desiti od 01.12
 
СНСтрелизација се десила.
Šta god da se desilo, neka se i nama desi što i svim beogradskim opštinama. Nije fer da ljudi iz Banovaca ili Nove Pazove za jednu liniju od 15 km koliko ima do Zemuna plaćaju 7 000 dinara mesečno, a da se ljudi od Lazarevca do Besnog Foka prevoze besplatno.
 
Poslednja izmena:
Већина запослених у администрацији и техничком одржавању у Инђији и Старој Пазови су писали социјални програм и напуштају фирму уз отпремнину. Возачи и део административних радника раде и даље нормално. Међуградске линије су регистроване до краја септембра 2027. године.
 
Šta će biti sa linijom Zemun-Surduk koju drži Pazovačka Lasta?
Све линије се и даље нормално одржавају. Додуше техничког одржавања више нема, сви у радионици су писали програм. Тако да се још увек не зна шта ће се радити у случају квара. Али вероватно ће и то бити решено ускоро.
 
Већина запослених у администрацији и техничком одржавању у Инђији и Старој Пазови су писали социјални програм и напуштају фирму уз отпремнину. Возачи и део административних радника раде и даље нормално. Међуградске линије су регистроване до краја септембра 2027. године.
Da li to znači da linije ka Zemunu preuzima Strela, ili će Lasta i dalje da saobraća bez osoblja koje je zaduženo za servisiranje autobusa?
Takođe je još početkom godine najavljeno uvođenje javnog prevoza u Opštini Stara Pazova, da li kao osnivanje sopstvenog prevozniika ili nešto drugo ali se i dalje ništa ne dešava.
Grad Beograd je donirao još u aprilu sedam GSP-ovih autobusa ali su oni i dalje parkirani na nekoj od privatnih parcela u Staroj Pazovi.
I totalna je glupost ako se te nove linije trasiraju u okviru same opštine, bar da obuhvataju i Batajnicu.
 
Da li to znači da linije ka Zemunu preuzima Strela, ili će Lasta i dalje da saobraća bez osoblja koje je zaduženo za servisiranje autobusa?
Takođe je još početkom godine najavljeno uvođenje javnog prevoza u Opštini Stara Pazova, da li kao osnivanje sopstvenog prevozniika ili nešto drugo ali se i dalje ništa ne dešava.
Grad Beograd je donirao još u aprilu sedam GSP-ovih autobusa ali su oni i dalje parkirani na nekoj od privatnih parcela u Staroj Pazovi.
I totalna je glupost ako se te nove linije trasiraju u okviru same opštine, bar da obuhvataju i Batajnicu.
Нико за сада не спомиње преузимање, а и нема неке логике власник је исти па дал ће возити Стрела или Ласта мислим да њему не значи пуно. Само додатни трошак око пререгистрације линија. Претпостављам да ће дати пар новијих бусева и тиме смањити потребу за радионицом, а за неопходно одржавање можда да ангажују неки приватни сервис. Мада ништа се још увек не зна, све опције су могуће. Ништа није искључено, видећемо шта ће бити.
 
Šta god da se desilo, neka se i nama desi što i svim beogradskim opštinama. Nije fer da ljudi iz Banovaca ili Nove Pazove za jednu liniju od 15 km koliko ima do Zemuna plaćaju 7 000 dinara mesečno, a da se ljudi od Lazarevca do Besnog Foka prevoze besplatno.
Па то вам је цена ваше вољене СНСтреле без које кажете да се не може. Могу да диктирају цену превоза јер држе монопол.
 
Па то вам је цена ваше вољене СНСтреле без које кажете да се не може. Могу да диктирају цену превоза јер држе монопол.
Nije to do Strele, tako je lasta godinama naplaćivala unazad a i Lika bim turs dere po ušima.
 
Kakva je situacija u garaži?Da li Strela parkira tu vozila,postoje li četke i jesu krenuli da čiste rashodovane autobuse?
Стрела паркира у Пазови, перионица има али пре неки дан је нешто било у квару не знам да ли су поправили.
Бусеви за расход су само "нагурани" у задњи део круга и уз ограду да Стрелини могу да се паркирају.
 
912 gradsku radi inturo 70104 , haos. Toliko kobri i citara oni sa stepenicama šalju na gradsku.
 
Evo sad se ovde spomenu bus 912 ili koji već. Moj utisak je da je potez 700 totalno zakinut što se tiče linija jer svi brojevi koji prelaze na teritoriju Opštine Stara Pazova se marginalizuju u guraju pod nekakav tepih jer je to drugo administratibno područije. A ništa bliže centru grada nije ni veći deo opštine Grodska, kao i opštine Obrenovac, Barajevo, Sopot a Lazarevac i Mladenovac da i ne spominjem.
 
Имамо тему за ово управо зато што је то јако битна ствар на форуму.

A i ta "tema" je bila za mene potpuni promašaj.
Ne vidim problem da članovi kače na temi Lasta taj i taj garažni broj radi na liniji 912.
Eto zašto nije jedna poruka za liniju 84 gde je napisano slučajno upala rezerva sa pogona Novi Beograd i garažni broj 3359 premeštena na tu temu? Onda zbog čega nije za zaduženje dva tramvaja prebačeno na tu temu?
I takođe, ja napisao za "novo" vozilo cvrc grupe a staro 8 godina promenilo vlasništvo i radi na liniji toj. To nije baš bilo smisleno premeštanje poruke na drugu temu ali sam tolerisao.
 
A i ta "tema" je bila za mene potpuni promašaj.
Ne vidim problem da članovi kače na temi Lasta taj i taj garažni broj radi na liniji 912.
Eto zašto nije jedna poruka za liniju 84 gde je napisano slučajno upala rezerva sa pogona Novi Beograd i garažni broj 3359 premeštena na tu temu? Onda zbog čega nije za zaduženje dva tramvaja prebačeno na tu temu?
I takođe, ja napisao za "novo" vozilo cvrc grupe a staro 8 godina promenilo vlasništvo i radi na liniji toj. To nije baš bilo smisleno premeštanje poruke na drugu temu ali sam tolerisao.
Немам ништа против да се специфичности пишу у регуларним темама.
Проблем је што овде један члан а повремено и још њих неколико напишу 905632489563894568934 на 4957395793475937490573495790. Нити знамо шта је нити зашто је битно, буквално се пише дневник који постоји на једном другом форуму. Затрпава се подфорум безвезе. Зато и треба та тема да постоји. Кад бих могао утишао бих ову тему јер одавно више смисла нема управо због 384262836482364 на 495734957349579347593, врло битна ствар.
 
Obrisao sam temu pošto nije korišćena a nema smisla da svaki čas prebacujem postove ako nije zaživela ideja.
 
Vrh