Šta je novo?

Lasta

Гледају да "зараде" што више могу, отуд сумануте цифре.
A i realno subvencija od 150k dinara za Pećince je baš bedna cifra, pa je zato Lasta slala najgore krševe iz garaže na te linije. Takođe bio je i mizeran broj putnika. Opet Strela uzima milijarde evra od raznoraznih tendera i neće propasti zbog par linija. Država je dala toliku moć Streli, da im ni oni više neće moći ništa.
 
Master Busu se izgleda isplati, jer imaju 7 polazaka dnevno ka Beogradu, isto i ka Rumi 8 polazaka.
Subvencija opštine je pohvalna, jer su retki primeri gde se subvencioniše Međugradski prevoz, pa makar bilo 150 hiljade dinara, ali eto nekom to nije dovoljno.
Ako je bilo malo putnika, mogli su da promene tip vozila (kombi / midi autobus) i da se uklope sa taktom Masterbusa + bolji marketing oko linija.

Ovo što radi Strela je klasična ucena, koju ne treba prihvatiti. Sisice male žele da im se sve plaća po kilometru.
 
Farkaždin prema popisu iz 2022. ima 957 stanovnika, dok Idvor ima 817. Znači da zaista nema putnika. A svi polasci su išli do Farkaždina. Greška je u organizaciji, prevoz iz BG treba da ide do Opova, jer ta opština ima daleko veći broj stanovnika, pa odatle minibus do Farkaždina, kao što ima minibus za Sefkerin. I rekao bih da većina polaska do Opova treba da ide sa Dunav Stanice, kao za PA.

Našlo bi se rešenje da nisu napravili sistem nova vozila+masne subvencije. Zaista je veliko pitanje šta će biti sa svim Lastinim linijama
 
Можда треба направити да превоз из Бг треба да иде до центара (Опово, Пећинци) и после тога да из Опова или Пећинаца нпр иду локалне линије ка селима тих општина.
 
Master Busu se izgleda isplati, jer imaju 7 polazaka dnevno ka Beogradu, isto i ka Rumi 8 polazaka.
Subvencija opštine je pohvalna, jer su retki primeri gde se subvencioniše Međugradski prevoz, pa makar bilo 150 hiljade dinara, ali eto nekom to nije dovoljno.
Ako je bilo malo putnika, mogli su da promene tip vozila (kombi / midi autobus) i da se uklope sa taktom Masterbusa + bolji marketing oko linija.

Ovo što radi Strela je klasična ucena, koju ne treba prihvatiti. Sisice male žele da im se sve plaća po kilometru.​
Na kràju će se sa takvom politikom svesti na Beogradski okrug.​
 
Svakako je Pantransport produzio par polazaka u toku dana do Sakula, dakle prolaze kroz Opovo. Lasta ima liniju Sefkerin - Opovo koju drzi kombi odnosno minibus, resenje je moglo da se nadje, ali ce ta sela uskoro biti mrtva.
 
8104 na 4
Lasta Valjevo
Screenshot_20250429_233602_Gallery.jpg
 
Poslednja izmena:
živo me zanima zašto nisu bile profitabilne. Ili mali broj putnika ili malo polazaka. Mada pre će biti ovo drugo.
Да се не заборави трећи фактор - вишегодишње малтретирање са непоузданошћу Ласте. Лично сам искусио како локалне линије у оквиру општине Стара Пазова и Пећинци која су увек имале путнике кроз неколико година дођу до тога да сада иду скоро па празне.

Прво је кренуло тако што се не одржи дневно један или два поласка, што је на линији која има дневно типа 8 полазака велики проблем односно 25%. А ти гледај у пасуљ јел ће доћи и планирај долазак на посао или у школу (већином те линије користе школарци). Онда крене пад путника, и имају мањи број возила, па смање дневни број полазака са 8 на 6. Е ту онда је већ критично за гађање смена. Онда од тих шест полазака ти у пракси неколико пута недељно не дође 1 или 2, или касни по сат. Онда не можеш више да се ослониш, па људи пређу на ауто или возе у школу децу заједно по неколико пуних кола. Онда се још више смањи број путника, а још увек иду кршеви по непоузданом реду вожње где је свако чекање буса лутрија и где бус користи само онај који мора. И онда још редукују па завршиш на четири већином празна поласка дневно, а до пре деценију ишло по 10 пуних!

Јел су нестали људи? Нису. Јел су се затвориле школе? Нису. Само не могу да се ослоне људи на Ласту!

Гарантујем да се пусти комби или минибус у стабилном такту на сат времена да иде цео радни дан да би возила била опет пуна. То је прави јавни превоз. А не да ја имам бус у 6 ујутру, па у 14, па у 19. Коме то бре користи, то не ваља ничему, не могу ја дан планирати по томе. А поготово још ако знам да је шанса да се уопште не појави бус, онда је тек игранка.

Укратко - није само до броја становника, и мала села имају потребу за кретањем, већ је мало и до идиота који управљају системом.
 
Шта је са гаражним бројевима на Ивецима нема их
 
Izgleda da su i Intouri 70141-70147 prebačeni iz Mladenovca u Avalu, upravo 70141 radi na 451A koju drži Avala.
 
Vrh