Slična situacija je i u PO Valjevo... Priča se da je dosta vozača napustilo firmu, pa se polasci sve teže realizuju. Od desetak polazaka za Beograd, ostalo je svega četiri a i njih ne održavaju redovno, ukinuli su i liniju Valjevo - Novi Sad. U gradskom prevozu im se dešava da neke linije ne voze dobar deo dana.
I vozni park je u stanju blagog raspada- VDL Citea autobusi su na izdisaju u svakom smislu kao i matori SOR-ovi koji su dovučeni poslednjih meseci. Tu je i nekoliko Otokar minibuseva koji su bukvalno pukim čudom još uvek u životu. Onih par Scania malo vadi prosek, ali one apsolutno nisu za gradske linije u Valjevu jer su prevelike, a za linije poput VA - BG i VA - NS su prilično neudobne. Već duže vreme su tu i Otokar Navigo minibusevi koji su odlični za neke gradske linije, koje uglavnom imaju manji broj putnika, ali se i kod njih oseti loše održavanje.
Ovakvo stanje je mučenje i za zaposlene i za putnike i mislim da je jasno kuda vodi...
I vozni park je u stanju blagog raspada- VDL Citea autobusi su na izdisaju u svakom smislu kao i matori SOR-ovi koji su dovučeni poslednjih meseci. Tu je i nekoliko Otokar minibuseva koji su bukvalno pukim čudom još uvek u životu. Onih par Scania malo vadi prosek, ali one apsolutno nisu za gradske linije u Valjevu jer su prevelike, a za linije poput VA - BG i VA - NS su prilično neudobne. Već duže vreme su tu i Otokar Navigo minibusevi koji su odlični za neke gradske linije, koje uglavnom imaju manji broj putnika, ali se i kod njih oseti loše održavanje.
Ovakvo stanje je mučenje i za zaposlene i za putnike i mislim da je jasno kuda vodi...
Poslednja izmena: