Šta je novo?

Lasta

Slična situacija je i u PO Valjevo... Priča se da je dosta vozača napustilo firmu, pa se polasci sve teže realizuju. Od desetak polazaka za Beograd, ostalo je svega četiri a i njih ne održavaju redovno, ukinuli su i liniju Valjevo - Novi Sad. U gradskom prevozu im se dešava da neke linije ne voze dobar deo dana.

I vozni park je u stanju blagog raspada- VDL Citea autobusi su na izdisaju u svakom smislu kao i matori SOR-ovi koji su dovučeni poslednjih meseci. Tu je i nekoliko Otokar minibuseva koji su bukvalno pukim čudom još uvek u životu. Onih par Scania malo vadi prosek, ali one apsolutno nisu za gradske linije u Valjevu jer su prevelike, a za linije poput VA - BG i VA - NS su prilično neudobne. Već duže vreme su tu i Otokar Navigo minibusevi koji su odlični za neke gradske linije, koje uglavnom imaju manji broj putnika, ali se i kod njih oseti loše održavanje.

Ovakvo stanje je mučenje i za zaposlene i za putnike i mislim da je jasno kuda vodi...
 
Poslednja izmena:
Опет минибус на 591.
1000014216.jpg
 
Slična situacija je i u PO Valjevo... Priča se da je dosta vozača napustilo firmu, pa se polasci sve teže realizuju. Od desetak polazaka za Beograd, ostalo je svega četiri a i njih ne održavaju redovno, ukinuli su i liniju Valjevo - Novi Sad. U gradskom prevozu im se dešava da neke linije ne voze dobar deo dana.

I vozni park je u stanju blagog raspada- VDL Citea autobusi su na izdisaju u svakom smislu kao i matori SOR-ovi koji su dovučeni poslednjih meseci. Tu je i nekoliko Otokar minibuseva koji su bukvalno pukim čudom još uvek u životu. Onih par Scania malo vadi prosek, ali one apsolutno nisu za gradske linije u Valjevu jer su prevelike, a za linije poput VA - BG i VA - NS su prilično neudobne. Već duže vreme su tu i Otokar Navigo minibusevi koji su odlični za neke gradske linije, koje uglavnom imaju manji broj putnika, ali se i kod njih oseti loše održavanje.

Ovakvo stanje je mučenje i za zaposlene i za putnike i mislim da je jasno kuda vodi...
Sa svim ovim sto je navedeno se slazem jer meni bliska osoba je do skoro radila tu. Mogu samo da dodam da im radni staz nije uplacen od juna 2023 godine.
 
Slična situacija je i u PO Valjevo... Priča se da je dosta vozača napustilo firmu, pa se polasci sve teže realizuju. Od desetak polazaka za Beograd, ostalo je svega četiri a i njih ne održavaju redovno, ukinuli su i liniju Valjevo - Novi Sad. U gradskom prevozu im se dešava da neke linije ne voze dobar deo dana.

I vozni park je u stanju blagog raspada- VDL Citea autobusi su na izdisaju u svakom smislu kao i matori SOR-ovi koji su dovučeni poslednjih meseci. Tu je i nekoliko Otokar minibuseva koji su bukvalno pukim čudom još uvek u životu. Onih par Scania malo vadi prosek, ali one apsolutno nisu za gradske linije u Valjevu jer su prevelike, a za linije poput VA - BG i VA - NS su prilično neudobne. Već duže vreme su tu i Otokar Navigo minibusevi koji su odlični za neke gradske linije, koje uglavnom imaju manji broj putnika, ali se i kod njih oseti loše održavanje.

Ovakvo stanje je mučenje i za zaposlene i za putnike i mislim da je jasno kuda vodi...

 
Ne želim da puno gušim ovu temu, jer je ipak genralno o Lasti, ali bih kratko prokomentarisao ovaj tekst. Mislim da je ovo idelan primer šta se dešava kada imate potpuno nezainteresovane strane - Lastu, sa jedne, i Gradsku upravu sa druge strane.

Pored samog rasula u Lasti, koje se preliva i na PO Valjevo, dosta problema je posledica inertnosti nadležnih. Prvo, redovi vožnje i linije koje se decenijama prepisuju, iako su se i tokovi i potrebe putnika prilično promenile. Tako imamo gradske i prigradske linije koje se ne uklapaju sa smenama u velikim firmama i osnovnim i srednjim školama, trase koje zaobilaze dobar deo važnih tačaka u gradu... Važeći red vožnje bukvalno nigde nije dostupan javno, osim na glavnoj autobuskoj stanici- nema ga ni na pojedinačnim stajlištima u gradu ni na sajtu grada ali ni Laste. Sve to kao poseldicu daje autobuse koji su tokom većeg dela dana parzni, jer građani nisu ni upoznati sa činjenicom da postoje. Na kraju, stiče se i utisak da niko nije posebno zainteresovan da tu sliku promeni.
 
Poslednja izmena:
Bio je aktivan prošlo leto i jesenas, no od zime ga nema na ulicama. Stajao je u garaži neko vreme, možda je i sada tu.
 
Како нас са потеза 300 фино часте овим Темсама
1000132370.jpg
1000132371.jpg
1000132372.jpg
 
Posledica pojačavanja 560 sa istim brojem vozila kao pre pojačavanja. Inače 560 po novom ugovoru treba da bude većinski zglob. Samo ne znam da li je novi ugovor stupio na snagu.
Strela(lasta) i zglob teška priča😂 jedva imaju i za gradske opterećene linije poput 73,706,88,52,601.Oni tek tako olako uzimaju linije a nemaju dovoljno zglobnih vozila ili šalju minibus/solo gde za to takvo vozilo nije predviđeno.
 
Nisam toliko upoznat sa stanjem na potezima 600 i 700, ali što se poteza 100 tiče, primećujem i da posle godinu dana od početka njihovog rada na 101 i dalje ima solo autobusa iako bi trebala da bude 100% zglobna.
Čitav koncept njihovog poslovanja se bazira na masovnom otimanju linija bez odgovarajućih vozila i infrastrukture.
Kad bace oko na određene linije, gradska vlast im bez problema sređuje sve.
Na ovo zglobova što su nakupovali do sad, fali im bar još 50 komada da skrpe šta treba da se zakrpi.
 
Juče sam se vozio u 8420 na 591 i nije bilo gužve. Svakako Strela šalje minibus na 860V i 860š koji opsluzuju ta naselja
 
Vrh