Šta je novo?

Lasta

Имају и у Ласти једно 15,16% под "Збирни рачун".
U pravu si, mislio sam da je više, sad sam pogledao u registru HoV, 16.77% je za sad. Vidim da su izašli Smederevo i Grad Beograd iz vlasničke strukture:

1727784191430.png
 
Nema šanse da će to iko ispuniti i dozvoliti, Gučevska je po kapacitetu i uslovima na nivou okretnice u Pinosavi.
Ima ne baš veliki kapacitet, a i kao okretnica je na neki način improvizacija, jer se u nju ulivaju 2 ulice.
Nema otpravnika, nema WC-a za vozače doslovno ništa.
Mnogo je efektivnije da se energija usmeri na završetak stanice Jug i pravljenje što bolje pešačkih veza do nje sa Autokomande.
Ja ovo mogu da potpišem kao neko sa Voždovca da bih se ratosiljao gužve od Trošarine, al realno ovo ne može biti rešenje.

O Prokopu kao polazištu autobusa ka prigradu i ozbiljnom transportnom čvorištu možemo pričati tek kada se uradi pristupna saobraćajnica do Motoputa. Sve ostalo je loša improvizacija.
Боље да прошире окретницу Гучевска, као и Драгана Манцеа уопште.
 
U objavi piše da se isključuju vozila, a ne da su se skratile linije.
 
Па боље су функционисале линије док су ишле са старог БАС-а и боље би функционисале кад би ишле са новог БАС-а.
Ovo je velika greska. Ogromne su guzve na mostaru i auto putu, autokomandi. Evo od otvaranja nove stanice Mladenovcani se zale da duze putuju od stanice do Autokomande nego od autokomande do Mladenovca. Sve prigradske bih izmestio iz sireg centra. Barajevski i Lazarevacki nemaju sta dalje od Zarkova da traze, Banatski i Pancevacki od Bogoslovije, a Mladenovac, Vrscin i Sopot dalje od Laste, eventualno autokomande, ali i tu previse ulaze u grad. Pouzdaniji bi bili, maje autobusa bi bilo potrebno na linijama i manji haos u gradu
 
Kolika je šansa da se to dogodi? To je jedini problem.
Lastina stanica i đene đene, ali za metro jako teško..
 
Ovo je velika greska. Ogromne su guzve na mostaru i auto putu, autokomandi. Evo od otvaranja nove stanice Mladenovcani se zale da duze putuju od stanice do Autokomande nego od autokomande do Mladenovca. Sve prigradske bih izmestio iz sireg centra. Barajevski i Lazarevacki nemaju sta dalje od Zarkova da traze, Banatski i Pancevacki od Bogoslovije, a Mladenovac, Vrscin i Sopot dalje od Laste, eventualno autokomande, ali i tu previse ulaze u grad. Pouzdaniji bi bili, maje autobusa bi bilo potrebno na linijama i manji haos u gradu​
Da li si ti ili bilo ko drugi razmišljao o tome kako bi ušao u linije koje voze u centar, kada se napune na prvoj stanici gde mogu da uðu svi oni putnici kojima je cilj centar, a iz prigradskih naselja su? Tu računam i potez 700.​
 
Igranka bez kraja.

 
Pre 2 godine sam pitao na drugom forumu i nisam dobio odgovor, postavicu pitanje ovde. Lasta je imala 3 gradska dabldekera marke MTJ, #9300 #9306 i #9307.
Prilikom posete tadasnjeg generalnog direktora Valjevackoj lasti, na jednoj od fotografija sam video 2 sasije po svemu sudeci za te autobuse. Napomenucu da su u momentu kada su napravljene fotografije, 9300 i 9306 bili u rashodu u Avali, a 9307 u saobracaju. Dakle ovo nisu ni jedan od ta 3 autobusa, vec nove sasije, te je moje pitanje da li iko zna nesto vise o tome? :)
FB_IMG_1576518352665.jpg
 
Sinoć zglobni BMC na 581A u 19.10 iz Lazarevca uredno staje na stanice ali vozač ne pušta putnike unutra (neće da otvori vrata) i pokazuje nešto rukama (tipa srednji prst), uredno prijavljen u sistemu i upaljena svetla/displej. Slučaj za sačekati ga sledeće veče
 
Pozdrav svima ovde na forumu,nov sam ovde.Ovim putem bih želeo da izrazim svoje nezadovoljstvo vezano za firmu "LASTA" Kao dugogodišnji radnik mogu samo da kažem da je ova firma potonula u svakom mogućem smislu a najviše finansiski i moralno.Međuljudski odnosi su katastrofalni izbog stranačnog zapošljavanja.Novi radnici koji dolaze su sve gori i gori.Plate vozača su bedne ! Dok su kondukteri i ostali maltene svi na minimalcu. Autobuse nema ko da vozi pa se unajmljuju penzioneri sa potencijalnim zdravstvenim problemima i bez svih odgovarajućih dokumenata a i naravno ljudi sa strane.Najgore ulizice su postavili za rukovodioce koji nisu u stanju da reše jedan banalan problem a kamoli u nešto ozbiljnije da se upuste.U ovoj firmi vlada jako toksična atmosfera zbog neodgovarajućeg i zlobnog kadra koja posle nekog vremena vam počne uticati na mentalno zdravlje.Bez obzira na kojoj ste liniji osećate se loše.Možda je nekad lasta bila sinonim za ponos ali sada služi za uhlebljavanje stranačkog otpada.
 
Vrh