Имају и у Ласти једно 15,16% под "Збирни рачун".Strela je kupila Lastru ne Lastu koliko znam. Nemaju oni udela u Lasti uopšte.
Имају и у Ласти једно 15,16% под "Збирни рачун".Strela je kupila Lastru ne Lastu koliko znam. Nemaju oni udela u Lasti uopšte.
Стрела има 77,16% Ластре.Trenutno imaju bar 30-40%, s namerom da se udeo značajno poveća, s obzirom da kupuju akcije na nedeljnom nivou, malo po malo.
U pravu si, mislio sam da je više, sad sam pogledao u registru HoV, 16.77% je za sad. Vidim da su izašli Smederevo i Grad Beograd iz vlasničke strukture:Имају и у Ласти једно 15,16% под "Збирни рачун".
Боље да прошире окретницу Гучевска, као и Драгана Манцеа уопште.Nema šanse da će to iko ispuniti i dozvoliti, Gučevska je po kapacitetu i uslovima na nivou okretnice u Pinosavi.
Ima ne baš veliki kapacitet, a i kao okretnica je na neki način improvizacija, jer se u nju ulivaju 2 ulice.
Nema otpravnika, nema WC-a za vozače doslovno ništa.
Mnogo je efektivnije da se energija usmeri na završetak stanice Jug i pravljenje što bolje pešačkih veza do nje sa Autokomande.
Ja ovo mogu da potpišem kao neko sa Voždovca da bih se ratosiljao gužve od Trošarine, al realno ovo ne može biti rešenje.
O Prokopu kao polazištu autobusa ka prigradu i ozbiljnom transportnom čvorištu možemo pričati tek kada se uradi pristupna saobraćajnica do Motoputa. Sve ostalo je loša improvizacija.
Скратили су приградске линије преко Авале до Трошарине,не иду више на БАС као пре.а шта се то десило?
Скратили су приградске линије преко Авале до Трошарине,не иду више на БАС као пре.
U objavi piše da se isključuju vozila, a ne da su se skratile linije.
Па боље су функционисале линије док су ишле са старог БАС-а и боље би функционисале кад би ишле са новог БАС-а.није сигурно због тога
Ovo je velika greska. Ogromne su guzve na mostaru i auto putu, autokomandi. Evo od otvaranja nove stanice Mladenovcani se zale da duze putuju od stanice do Autokomande nego od autokomande do Mladenovca. Sve prigradske bih izmestio iz sireg centra. Barajevski i Lazarevacki nemaju sta dalje od Zarkova da traze, Banatski i Pancevacki od Bogoslovije, a Mladenovac, Vrscin i Sopot dalje od Laste, eventualno autokomande, ali i tu previse ulaze u grad. Pouzdaniji bi bili, maje autobusa bi bilo potrebno na linijama i manji haos u graduПа боље су функционисале линије док су ишле са старог БАС-а и боље би функционисале кад би ишле са новог БАС-а.
Ovo je velika greska. Ogromne su guzve na mostaru i auto putu, autokomandi. Evo od otvaranja nove stanice Mladenovcani se zale da duze putuju od stanice do Autokomande nego od autokomande do Mladenovca. Sve prigradske bih izmestio iz sireg centra. Barajevski i Lazarevacki nemaju sta dalje od Zarkova da traze, Banatski i Pancevacki od Bogoslovije, a Mladenovac, Vrscin i Sopot dalje od Laste, eventualno autokomande, ali i tu previse ulaze u grad. Pouzdaniji bi bili, maje autobusa bi bilo potrebno na linijama i manji haos u gradu
Нажалост мала, а то би било најрационалније.Kolika je šansa da se to dogodi? To je jedini problem.
Lastina stanica i đene đene, ali za metro jako teško..