Šta je novo?

Lasta

Dobrodosao na forumu, jedva cekam tvoje snimke i fotografije ovde!🙂
Da li si nekad snimio mozda #5194 i #5909, na neku duzu voznju mislim.🙂
 
To i nije toliko strašno u odnosu na ono što radi lokale po Barajevu, Sopotu i Mladenovcu, tamo je tek jezivo šta šalju, Sorove stare 20 godina...

Zglobovi rade gde stignu maltene, svaki dan dva zglobna BMC budu na 493, a upadali su i na 450 i 470, verovatno nemaju šta drugo ds daju pa pošalju šta stignu.
Ima jedan matori SOR koga salju uglavnom na 4410 Sopot - Mladenovac, on je u Sopotu.
 
Dobro jutro, Barajevo
Screenshot_20240909_112636_Instagram.jpg
Screenshot_20240909_112613_Instagram.jpg
 
Pa dobro to je već i ok. Ja znam te Otokare sa linije 461 i 462. Super oni idu naravno sa nimalo naivnom mehanikom, al vozači na tim linijama ne prelaze 60km/h. Nisam išao sad već i nekoliko godina, al znam od ranije. Iskreno, iako kratka deonica, relativno, mučno je koliko je sporo, a isto važi i za liniju 70. Gde god da sam putovao van zemlje, čini mi se da je van strogo urbanih sredina, naš javni prevoz među najsporijima. Ok propisi i sve, al autoputem ići 60 je jednostavno suludo, a i glupo.
 
9421 оживео после ко зна колико месеци,ради полазак у 13:45 за Лазаревац уместо 7277 (читај 7906 који се покварио брзо након што је пуштен) који ради полазак у 13:30 за Лазаревац.
 
Na 461 stvarno umeju da dave,ne znam sto.70 je GSP pa i ne mogu preko 60,mada i kad dodje CLC opet će biti isto,CLC gnjavi na obrenovačkom kao i Dumeco.
Pa i ja sam se to više puta pitao. ZF Ecolife bi trebao da ima blokadu na 100km/h, mada kao da nije isti prenos kod svih. Mislim da se motori više vrte kod nekih buseva, a ne mislim pritom samo na razliku u samim agregatima, pre svega u radnoj zapremini. Za naše autobuse znam. Blokirani su na 60 većinom, do maks 65km/h. Glupost da se ista vozila koriste svuda bez obzira na trasu. Jasni su i propisi sa ograničenjem na 50km/h sa putnicima koji stoje, al opet je sve to meni suludo, jer se vrlo selektivno to poštuje. Propise treba menjati, ili vozila prilagođavati prema liniji i broju putnika, što kod nas ide jako teško. Autobusi koji idu do maks 60km/h čisto autoputem, donekle su i opasnost za ostale učesnike u saobraćaju, jer je već i bilo više incidenata zbog toga, pogotovo na liniji 611. Toliko su sposobni današnji gradski autobusi, ne samo motorima i menjačima, nego i komplet disk kočnicama i retarderima, a propisi isti 100 godina. Kako na Zapadu smeju, pa i po Balkanu da teraju pošteno i gradske autobuse van urbanih sredina, a kod nas ne smeju. Mi kao najbezbedniji, a ovamo imamo najviše gluposti i udesa sa vozilima javnog prevoza u Evropi, mislim ne najviše verovatno, al smo spram broja vozila sigurno u samom vrhu.
 
Na Zrenjaninskom putu, voze 60km/h. Nijedno vozilo ne ide toliko sporo, ili hitno menjanje zakona, ili dodavanje jos jedne trake i pravljenje kako vec, motoputa, umesto magistrale. Mislim da sam najvise uletanja u makazice video od vozaca bivseg Autobanata Zrenjanin, odnosno Banat - trans- a, upravo prilikom preticanja gradskih autobusa.
 
9421 оживео после ко зна колико месеци,ради полазак у 13:45 за Лазаревац уместо 7277 (читај 7906 који се покварио брзо након што је пуштен) који ради полазак у 13:30 за Лазаревац.
И цркао на Рушњу...Не помера се на апликацији.
 
Pa i ja sam se to više puta pitao. ZF Ecolife bi trebao da ima blokadu na 100km/h, mada kao da nije isti prenos kod svih. Mislim da se motori više vrte kod nekih buseva, a ne mislim pritom samo na razliku u samim agregatima, pre svega u radnoj zapremini. Za naše autobuse znam. Blokirani su na 60 većinom, do maks 65km/h. Glupost da se ista vozila koriste svuda bez obzira na trasu. Jasni su i propisi sa ograničenjem na 50km/h sa putnicima koji stoje, al opet je sve to meni suludo, jer se vrlo selektivno to poštuje. Propise treba menjati, ili vozila prilagođavati prema liniji i broju putnika, što kod nas ide jako teško. Autobusi koji idu do maks 60km/h čisto autoputem, donekle su i opasnost za ostale učesnike u saobraćaju, jer je već i bilo više incidenata zbog toga, pogotovo na liniji 611. Toliko su sposobni današnji gradski autobusi, ne samo motorima i menjačima, nego i komplet disk kočnicama i retarderima, a propisi isti 100 godina. Kako na Zapadu smeju, pa i po Balkanu da teraju pošteno i gradske autobuse van urbanih sredina, a kod nas ne smeju. Mi kao najbezbedniji, a ovamo imamo najviše gluposti i udesa sa vozilima javnog prevoza u Evropi, mislim ne najviše verovatno, al smo spram broja vozila sigurno u samom vrhu.
Nemaju svi isti prenos kod ZF-a,uglavnom noviji autobusi imaju sada duži prenos.Npr.stariji zglobni konekto kod strele 80 razvija na 1500 obrtaja,novi na 1300.Intouro novi 100 dostiže sa 1400 obrtaja,dok stariji ide malo preko 1600(pričam za intoure sa zf-om u streli)
Solaris u gsp-u mislim da na 65 već ide preko 1500,što recimo na autoputu kada bi se vozilo 80 ne bi bilo sjajno s obzirom na istrošenost mehanike,jer bi otišao sigurno na 1800-1900 obrtaja.
Slažem se da na nekim deonicama treba prilagoditi autobuse većim brzinama,recimo pupinov most gde je vožnja sa 85 itekako ume da se oduži jer ne mogu da voze vise od 60.
Mada nista nije gore od lastre na 581,dva sata do Lazarevca zbog vožnje od 55-60 bez ikakve potrebe😕
 
Nije mi jasno ako gsp uput drzi sve skolske linije kako onda vec vise godina unazad a i sada vidjam lastine autobuse prevoz dece koji prevoze decu do skole i nazad?
 
Da, pa moraju po zakonu autobusi za prevoz dece da budu zute boje. Lasta je jedina koja stavlja bocne strane zute, retko koji imaju stene u zutoj boji. Fora kad su bili sa crvenim stenama a bocno u originalnim kolor semama, izgovor je bio da je bocno reklama za firmu.
 
Linija 860G koju drži lasta nije ostvaren polazak u 16:05. Nemaju ni vozila ni ljude.
 
Zanimljivost kod te linije jeste da su više puta poslali zgloba 5911, zašto - ne znam.
 
Ту линију држи Стрела.
Не држи Стрела него Ласта.И мени је било занимљиво кад сам то сазнао.Виђао сам пре неки месец Терита 7811 да ради 860Г,не би ме чудило да је и он у квару.
 
Vrh