Šta je novo?

Lasta

9098 na 581E - redovnjak na polasku u 17:40 sa BASa, cepa već 21 godinu
20240913_173633.jpg
20240913_175925.jpg
20240913_174137.jpg
 
Koliko je samo Ikarbusa Lasta povukla i rashodovala zbog starosne granice da bi kasnije slali vozila koja su opet iznad dozvoljene starosne granice. Isti, pa i veći apsurd je i u novosadskom GSP-u - povukli "prastare" Ik-201 i uskoro će ih voziti sedamnestogodišnji švajcarski polovnjaci.
Koliko god je očigledno da starosna granica nigde ne funkcioniše niti donosi poboljšanje, opet se insistira na istoj.
 
Јел то неки возач ласте одвезао људе уместо на Нови Београд на Уб? Данас сам чуо вест
 
Koliko je samo Ikarbusa Lasta povukla i rashodovala zbog starosne granice da bi kasnije slali vozila koja su opet iznad dozvoljene starosne granice. Isti, pa i veći apsurd je i u novosadskom GSP-u - povukli "prastare" Ik-201 i uskoro će ih voziti sedamnestogodišnji švajcarski polovnjaci.
Koliko god je očigledno da starosna granica nigde ne funkcioniše niti donosi poboljšanje, opet se insistira na istoj.
U Novom Sadu je razlog povlacenja bio trula sasija kod svih Ikarbusa, cuo sam da su se cudili kako im motori nisu ispadali koliko su bili truli. Lastina najveca greska je bila povlacenje i rashodovanje Ikarbusa, koliko znam velik broj je vec isecen i prodat na kilo, kapiram da se ciste garaze za nekog, znamo i kog.
 
78141 на 363 покварен преко пута хладњаче Брестовик, чуло се неко гадно шкрипање код точка и возач је морао да стане
 
Невероватно, чекам код Наплатне рампе Мали Пожаревац и показује ми да ми наилази 493 (79411), и погледам да се возило из правца Младеновца искључује у Малом Пожаревцу те се враћа назад за Младеновац....
 
Da stavimo politiku u stranu.
Lasta Smederevo, jedini pogon koji u voznom parku ima 4 Ikarbusa koja se vode u voznom stanju. Sem #5911 i #5913 koji su u Obrenovcu.

#5910 - van saobracaja nije prosao tehnicki
#5914 - van saobracaja takodje nije prosao tehnicki
#5915 - u saobracaju, medjutim motor je juce imao hidro udar, ubrzo ce takodje van saobracaja
#5916 - koji za divno cudo vozi redovno

Terminus Stara zelezara, Ikarbus #5915 u prvom planu.
5915.jpg

5915 (7).jpg

5915 (4).jpg
5915 (2).jpg


Zatim, #5916 koji vrti krugove bez pauza. Nazalost nije ni bilo vremena da se napravi dobra fotografija. Elem....
5916 (2).jpg
5916.jpg

Zajednicka
5915 5916.jpg
Prosli put je bio jedan zglobni Otokar, danas su tu 2, takodje Sor C12 #8100. Rezervno vozilo gradskog saobracaja je Sor #8038, mene je zaista impresioniralo kako je taj autobus idalje u saobracaju, sto je izuzetan pokazatelj da su to veoma kvalitetna vozila, Iveco- Sor.
8038.jpg
 
Uz malo bolje održavanje ovi Sorovi bi mogli još dugo da voze. Medjutim vrlo brzo će i oni pod presu.
 
Lasta još nije u većinskom vlasništvu Strele, ne znam ša traži u objavi Strele.

Pogledajte prilog 213100
Једнога дана биће вероватно.Вероватно вам је промакло свима овде да је Стрела купила још 6% Ластре од Града Београда ткд је Стрела сад са 71% скочила на 77% Ластре.
 
8150 више није у Ваљеву изгледа,ево га на 493, добио је опрему за праћење.
 
Nema šanse da će to iko ispuniti i dozvoliti, Gučevska je po kapacitetu i uslovima na nivou okretnice u Pinosavi.
Ima ne baš veliki kapacitet, a i kao okretnica je na neki način improvizacija, jer se u nju ulivaju 2 ulice.
Nema otpravnika, nema WC-a za vozače doslovno ništa.
Mnogo je efektivnije da se energija usmeri na završetak stanice Jug i pravljenje što bolje pešačkih veza do nje sa Autokomande.
Ja ovo mogu da potpišem kao neko sa Voždovca da bih se ratosiljao gužve od Trošarine, al realno ovo ne može biti rešenje.

O Prokopu kao polazištu autobusa ka prigradu i ozbiljnom transportnom čvorištu možemo pričati tek kada se uradi pristupna saobraćajnica do Motoputa. Sve ostalo je loša improvizacija.
 
Strela je kupila Lastru ne Lastu koliko znam. Nemaju oni udela u Lasti uopšte.
 
Vrh