Ima jedan matori SOR koga salju uglavnom na 4410 Sopot - Mladenovac, on je u Sopotu.To i nije toliko strašno u odnosu na ono što radi lokale po Barajevu, Sopotu i Mladenovcu, tamo je tek jezivo šta šalju, Sorove stare 20 godina...
Zglobovi rade gde stignu maltene, svaki dan dva zglobna BMC budu na 493, a upadali su i na 450 i 470, verovatno nemaju šta drugo ds daju pa pošalju šta stignu.
Imam jedan snimak vožnje 5909 na instagramuDobrodosao na forumu, jedva cekam tvoje snimke i fotografije ovde!
Da li si nekad snimio mozda #5194 i #5909, na neku duzu voznju mislim.
Koje je to mučenje sa zglobom, tipa 70km/h, a često i samo 60km/h, oko 32 do 33 kilometara autoputem od Steca do isključenja za Mali Požarevac, pa opet posle ima dosta praznog magistralnog pravca do spajanja sa Kragujevačkim putem.7257 i 7261 na 493 jedan za drugimPogledajte prilog 211256Pogledajte prilog 211258
Pa i ja sam se to više puta pitao. ZF Ecolife bi trebao da ima blokadu na 100km/h, mada kao da nije isti prenos kod svih. Mislim da se motori više vrte kod nekih buseva, a ne mislim pritom samo na razliku u samim agregatima, pre svega u radnoj zapremini. Za naše autobuse znam. Blokirani su na 60 većinom, do maks 65km/h. Glupost da se ista vozila koriste svuda bez obzira na trasu. Jasni su i propisi sa ograničenjem na 50km/h sa putnicima koji stoje, al opet je sve to meni suludo, jer se vrlo selektivno to poštuje. Propise treba menjati, ili vozila prilagođavati prema liniji i broju putnika, što kod nas ide jako teško. Autobusi koji idu do maks 60km/h čisto autoputem, donekle su i opasnost za ostale učesnike u saobraćaju, jer je već i bilo više incidenata zbog toga, pogotovo na liniji 611. Toliko su sposobni današnji gradski autobusi, ne samo motorima i menjačima, nego i komplet disk kočnicama i retarderima, a propisi isti 100 godina. Kako na Zapadu smeju, pa i po Balkanu da teraju pošteno i gradske autobuse van urbanih sredina, a kod nas ne smeju. Mi kao najbezbedniji, a ovamo imamo najviše gluposti i udesa sa vozilima javnog prevoza u Evropi, mislim ne najviše verovatno, al smo spram broja vozila sigurno u samom vrhu.Na 461 stvarno umeju da dave,ne znam sto.70 je GSP pa i ne mogu preko 60,mada i kad dodje CLC opet će biti isto,CLC gnjavi na obrenovačkom kao i Dumeco.
И цркао на Рушњу...Не помера се на апликацији.9421 оживео после ко зна колико месеци,ради полазак у 13:45 за Лазаревац уместо 7277 (читај 7906 који се покварио брзо након што је пуштен) који ради полазак у 13:30 за Лазаревац.
Nemaju svi isti prenos kod ZF-a,uglavnom noviji autobusi imaju sada duži prenos.Npr.stariji zglobni konekto kod strele 80 razvija na 1500 obrtaja,novi na 1300.Intouro novi 100 dostiže sa 1400 obrtaja,dok stariji ide malo preko 1600(pričam za intoure sa zf-om u streli)Pa i ja sam se to više puta pitao. ZF Ecolife bi trebao da ima blokadu na 100km/h, mada kao da nije isti prenos kod svih. Mislim da se motori više vrte kod nekih buseva, a ne mislim pritom samo na razliku u samim agregatima, pre svega u radnoj zapremini. Za naše autobuse znam. Blokirani su na 60 većinom, do maks 65km/h. Glupost da se ista vozila koriste svuda bez obzira na trasu. Jasni su i propisi sa ograničenjem na 50km/h sa putnicima koji stoje, al opet je sve to meni suludo, jer se vrlo selektivno to poštuje. Propise treba menjati, ili vozila prilagođavati prema liniji i broju putnika, što kod nas ide jako teško. Autobusi koji idu do maks 60km/h čisto autoputem, donekle su i opasnost za ostale učesnike u saobraćaju, jer je već i bilo više incidenata zbog toga, pogotovo na liniji 611. Toliko su sposobni današnji gradski autobusi, ne samo motorima i menjačima, nego i komplet disk kočnicama i retarderima, a propisi isti 100 godina. Kako na Zapadu smeju, pa i po Balkanu da teraju pošteno i gradske autobuse van urbanih sredina, a kod nas ne smeju. Mi kao najbezbedniji, a ovamo imamo najviše gluposti i udesa sa vozilima javnog prevoza u Evropi, mislim ne najviše verovatno, al smo spram broja vozila sigurno u samom vrhu.
Ту линију држи Стрела.Linija 860G koju drži lasta nije ostvaren polazak u 16:05. Nemaju ni vozila ni ljude.
Ne drži Strela, jedina je 860 linija koju drži Lasta.Ту линију држи Стрела.
Не држи Стрела него Ласта.И мени је било занимљиво кад сам то сазнао.Виђао сам пре неки месец Терита 7811 да ради 860Г,не би ме чудило да је и он у квару.Ту линију држи Стрела.