Па да човек није закорачио на асфалт вероватно не би ни стао возачЈа се баш данас питао шта таj човек чека ту. Више од чињенице да је неко контролисао климу у Ласти ме чуди то да му је Ласта уопште стала на то стајалиште!
Мислим да су данас најцрња времена за Ласту и да је фирма на апаратима.I danas nakon više od pola decenije ništa bolje nije...
Видео сам га малопре док сам пио кафицу.SOR 8088 (2007. godište) danas na 580.
Тај полазак на 581Е би требало да ради 9405,он је наследио тај полазак од 9403 којег су пребацили у Барајево да ради локалну линију 5529.To je mislim od aprila ili maja u kvaru, takođe 9098 je verovatno redovan na 581E, bio je i on tu danas, a verovatno je i 9095 navratio u Lazarevac kao gotovo svaki dan.
U barajevu zglobovi rade lokal, a 560 solo. Baš logičnoZaboravio sam da spomenem, visokopodni Otokar Navigo 7226 (2011.) je bio na 560 juče, a po lokalima ko zna šta se vozi, to očito niko ne kontroliše.
Juče videh belog berkhofa na 581 sa sve displejem.Berkhofi ex Raketa Uzice ce izgleda ostati vozila koja su odrzala firmu na nogama, nema gde ih ne vidjam u zadnje vreme, veoma su tromi, ali idu. Nazalost kako stvari stoje promenice jos jednu drzavnu firmu, ovog puta predposlednju.
Ja bi iskreno voleo da Berkhofi ostanu redovni bar još neko vreme. Inače, jel neko zna kad je Berkhof prvi put bio na 581?I to čak imaju klimu, makar 9098.
Lastra je povukla Ikarbuse iz Beograda, sad rade samo neke lokale i prevoze radnika po Lazarevcu i Ljigu.