Šta je novo?

Lasta

Држава и власт стоје иза Стреле, буквално купују и узимају све што им падне под руку.Од Ласте у Београду неће остати ништа једног дана.
 
Nema kredit, pravo u Strelice ruke.

 
Данас у току поподнева се десила саобраћајна незгода између ластиног возила (7804) и путничког аутомобила на излазу из насеља Дражањ, лице које је било у аутомобилу је погинуло
 
Поздрав од једног младеновчанина, који пита старије и искусније које је, за име Бога милога, решење за линију Младеновац -Београд, познатију као 493. Оно је страшно шта се дешава нама који из Младеновца путујемо свако јутро на посао у престоницу! Ја не знам да ли има општина у Београду са гором аутобуском линијом од 493!!! Годинама слушам како ће Стрела да нас вози, ал' видим да нико од градских главешина, ни градоначелник, ни било ко други.... То не спомиње нигде! Значи, да је то само бајка у које убеђују грађане Младеновца.
 
Данас око 15:00 на БАС-у је било катастрофа,много људи је чекало 493.
 
Нико не жели ни у Желзницу да уложи ни пару! А 50% тих што путује 493, да имамо нормалну железницу, типа воз на сваких 10-15 минута... Не би ни помислило да се вози аутобусом. И престале би гужве и све. А погледајте само овај хорор
FB_IMG_1710259682615.jpg
 
1h 45 min vozom, Resnik-Sopot Kosmajski 30 km/h.

Lasta je u rasulu, nije da ih branim, ali ovaj problem prevazilazi njih, potrebna je železnica.
U Železnicu bi trebali da se uzdamo i da uložimo novac pre bilo kakvog metroa. Tu bi i mi iz prigrada imali mnogo manje muka, samim tim bi i mnogi ljudi otišli iz grada u prigrad.
 
Чињеница је да се у јутарњим сатима дословно стоји на вратима када се иде ујутру из Младеновца, јутрос сам у Малом Пожаревцу неких 20 минута чекао на станици и за то време прошла су три пуна аутобуса на 493 и један на 465, а колико знам на 5 минута требају да иду по реду вожње, дакле и до ласте је, не одржавају све поласке
 
А што се тиче БГ Воза са постојећом железничком инфраструктуром (мислим на правце који тренутно постоје), спасао би итекако доста.
Од правца Пожаревца би се покривала насеља Живковац,Умчари, Дражањ,Мали Пожаревац, Мала Иванча,Врчин,Зуце,Бели Поток, док с друге стране од правца Младеновца покривају се Младеновац,Влашка,Сопот, Раља,Рипањ и даље ка Раковици
 
Чињеница је да се у јутарњим сатима дословно стоји на вратима када се иде ујутру из Младеновца, јутрос сам у Малом Пожаревцу неких 20 минута чекао на станици и за то време прошла су три пуна аутобуса на 493 и један на 465, а колико знам на 5 минута требају да иду по реду вожње, дакле и до ласте је, не одржавају све поласке
Пошто идем свако јутро на посао бусом који креће у 05:50(некад и у 05:40), могу да посведочим да је ситуација катастрофа, да прети да постане много гора. Ту брат-брату треба бар још 20 аутобуса за 493 линију. Ту је и 491 који иде преко Авале али њега нико живи не користи од младеновчана.
 
@Iv@n Vezano za voz na 10-15 minuta, ima mnogo tehničkih i ekonomskih razloga zašto eventualni voz ne bi išao tako često. U najbolje vreme Beovoza bilo je bilo samo 6 pari polazaka, od čega je polovina bila dobro popunjena. Ako bi se išlo na kapitalni remont pruge sa ostankom jednog koloseka, tehnički održiv bi bio koncept na svakih sat vremena od čega jedan lokalni na svaka dva sata i jedan ubrzani na svaka dva sata sa stajanjima ka Beogradu samo Sopot, Ripanj i Rakovica. Ako bi se gradio dupli kolosek, tada bi moglo i češće od sat vremena, ali tada očekivati na pola sata vozove. Zašto? Kapacitet unutrašnjeg dela železničkog čvora Beograd je od 30.06.2018. prepolovljen. Ali i bez toga, tih 10-tak polazaka na sat autobusa je broj putnika koji se smesti u jedan voz. Dva voza na sat je računajući da voz sakuplja i putnike po Sopotu, Ralji, Ripnju, Smederevskoj Palanci, i da će delu putnika ipak i dalje odgovarati autobus zbog geografskog opsluživanja drugih lokacija.

Niko razuman ne bi propustio mogućnost da prugu ka Mladenovcu ne iskoristi za prigradske železnice, ali niko razuman ne bi planirao ni prazne vozove. Ja vam govorim u stručnom smislu realno. Sa nekim drugim Mladenovčanima (ali i Lazarevčanima) sam pričao, da bi sa uslugom svakih sat vremena i putovanje sat vremena zaboravili na autobus koji do Autokomande putuje 45-50 minuta i ide na 5-15 minuta.
 
Градиће се дупли колосек. Мало је на сваки сат, створила би се и нова тражња.
 
Sve sam mislio da sam video u Lasti, ali da Temsa Maraton (de facto u teoriji najbolji bus u firmi) radi prevoz radnika, e to je fraprantno.
Aj nek je nabace na 493, jbt...
 
У три дана - три Ластина аутобуса у квару и то у кругу од 2-3 километра и на истој линији - 581 и сва три из истог смера - ка Лазаревцу!
У суботу је Темса 9421 цркао у Липовици
Јуче Темса 9420 цркао такође у Липовици,само километар даље,а малопре се покварио БМЦ 7906 пред крај дуплих трака пре Липовице.
 
Искрено ситуација је забрињавајућа,шта ће бити до лета, возила су им стално у квару,а нових ни на видику
 
Vrh