Šta je novo?

Lasta

Izgleda da je spustena na 10, jer su ikarbusi i sorovi iz 2011/12 izbaceni iz prigrada, bar iz Mladenovca, dok u Obrenovcu ima jos par starijih sorova
Ovde u obrenovcu od tih ikarbusa iz 2012 ostali su dva solaca 103 (5411,5417) i 4 zgloba (5902,5906,5907,5908) a od novijih zglobova iz 2015-te u Obrenovcu su 5911 i 5912. Sto se tice starijih sorova u Obrenovcu je 8112 ostao dok su ostali novi, takodje nesto malo stariji sorovi (8101,8106,8107) ostali su u Obrenovcu s tim da oni voze nekad prevoz djaka/dece do skole i eventualno prevoz radnika tent
 
Темзе су кршине најобичније, шкрипуцају и распадају се иако се Ласта о њима стара више него о другим бусевима.
Apsolutno se slazem, vizuelno spolja izgledaju ekstra, a unutra raspad. Kvalitet sedista ravan nuli, raspadaju se sicevi, rukom se mogu skinuti sa postolja sedista. Podesavanja naslona takodje neispravan na velikom broju vozila. Vecina Temsi u Mladenovcu su zrele za zamenu sedista generalno.
 
Ластини аутобуси, било да иду за Сурдук или Суботицу, стају код поште у Главној у Земуну и 20 или 30 путника улазе један по један зато што возач наплаћује карте,
то све ненормално дуго траје, па направе колапс у саобраћају, чеп.
 
_20220316_120813.JPG

Autokomanda.
 
Pitao sam, jer mi je slika imala smisla ako je češanje. Ovako...
 
Radi se o autobuskom stajalištu na Autokomandi, vozač autobusa "Laste" je morao vrlo spretno da izmanevriše Audi koji je stajao malo ispred stajališta čekajući nekoga sa uključena sva četiri i otežavao saobraćaj.
 
Voleo bih da mi neko objasni, jer mi je lično neshvatljivo kako Lasta može da drži 313. Dobro se sećamo da smo sa 2015.godinom završili sa Lastom u gradskom prevozu. Prvih par meseci 2016. su držali potez 600, tako da smo zvanično na proleće 2016. u potpunosti izbacili Lastu iz gradskog prevoza i od tada Lasta radi isključivo na prigradskim linijama, odnosno na linijama nekadašnjeg ITS 2 sistema. To su linije: od 350 do 366A; od 450 do 499; od 560 do 593B i lokalne linije Mladenovca, Barajeva, Obrenovca, Lazarevca i Sopota. Linija 313 spada pod gradske linije, pa mi je samim tim nelogično da Lasta može da radi na njoj. Bilo je izuzetaka da se Lasta vraća u gradski prevoz. Linije 7A i 9A1 je održavala Lasta dok se radilo na Savskom trgu tokom februara i marta 2020. a minibusi su radili i na 309L1, ali su sve to bile vanredne situacije i nedostatak vozila za te privremene linije.

Inače, evo i fotke novouvedene sporne linije.

Lastin #78412, linija 313, terminus Mirijevo 4:
 
Poslednja izmena:
Zar je to toliko bitno ko je prevoznik, valjda je bitno da su vozila korektna i da se ostvaruju polasci.
Pošto je linija nova verovatno je bio neki tender ko će raditi na liniji.
 
Zar je to toliko bitno ko je prevoznik, valjda je bitno da su vozila korektna i da se ostvaruju polasci.
Pošto je linija nova verovatno je bio neki tender ko će raditi na liniji.
Slažem se da je to najvažnije. Svrha mog pitanja je da li je sve urađeno po propisima ili su se opet bavili nekim mutljavinama kojima su itekako podložni.
 
Ovde u obrenovcu od tih ikarbusa iz 2012 ostali su dva solaca 103 (5411,5417) i 4 zgloba (5902,5906,5907,5908) a od novijih zglobova iz 2015-te u Obrenovcu su 5911 i 5912. Sto se tice starijih sorova u Obrenovcu je 8112 ostao dok su ostali novi, takodje nesto malo stariji sorovi (8101,8106,8107) ostali su u Obrenovcu s tim da oni voze nekad prevoz djaka/dece do skole i eventualno prevoz radnika tent
5911 nema izgleda da je crko
 
Jedno pitanjce...

Gde staju sada Eurolines busevi? BAS novoizgrađeni deo, NBG...?
 

Весић: „Ласта” добила упозорење пред раскид уговора


Град Београд је утврдио да „Ласта” 16. маја није остварила, без образложења, 129 полазака на приградским и локалним линијама, а 17. маја још 134 поласка, изјавио је гостујући на ТВ Хепи заменик градоначелника Горан Весић.

– То се посебно одразило на квалитет превоза у Младеновцу где су се стварале велике гужве. Такво „Ластино” понашање је недопустиво. Град Београд уредно плаћа сваки километар који они превезу, па ће и они поштовати своје обавезе. Нисам још чуо да су се извинили грађанима Младеновца, који су тих дана због њих каснили на посао. Зато су добили последње упозорење пред раскид уговора – рекао је Весић.

Буде ли се овакво понашање поновило, нагласио је Весић, Град Београд ће сигурно раскинути уговор са „Ластом”.

 
Bilo malo pre u Hronici. Lasta se pravda time da nisu imali dovoljno tehnički ispravnih vozila i to je to. :violina:

Oni su dužni da ispoštuju 97% polazaka da bi dobili 100% novca (tako sam barem shvatio)
 
Vrh