Šta je novo?

"Kvart64" [Stambeno Poslovni Kompleks | 60.598,60 m2 ]

Nisam siguran koja je razlika u papirologiji izmedju kondominijuma i stambenih objekata ali sam čuo od par investitora da je procedura komplikovanija i da iziskuje veće troškove a možda i grad ograničava gde može takav objekat da se postavi.

U Beogradu ih ima vrlo malo, ja znam za Central Garden, Voždove kapije i OZone residence koji se sada gradi.

Što se tiče poslovnih zgrada u okolini, mislim da je mešovita zona postala neka norma u Beogradu pa to da li je pored poslovna zgrada ili ne mislim da više i nije od tolikog značaja. Poslovne zgrade po svetu se masovno konvertuju u stambene jer dosta ljudi radi od kuće.
 
Da li neko zna koja je ova zgrada u izgradnji? Nisam našao ništa na beobuildu, ni ko gradi ni koja je funkcija. Znam samo da je izgrađena u poslednjih 6 meseci.

Screenshot_20250228_154651.jpg
 
Da li neko zna koja je ova zgrada u izgradnji? Nisam našao ništa na beobuildu, ni ko gradi ni koja je funkcija. Znam samo da je izgrađena u poslednjih 6 meseci.

Pogledajte prilog 230966
To je poslovna zgrada koju gradi Očna klinika Profesional. Ne znam da li će cela zgrada biti samo klinika, ili će biti i drugih korisnika.
 
Nisam siguran koja je razlika u papirologiji izmedju kondominijuma i stambenih objekata ali sam čuo od par investitora da je procedura komplikovanija i da iziskuje veće troškove a možda i grad ograničava gde može takav objekat da se postavi.

U Beogradu ih ima vrlo malo, ja znam za Central Garden, Voždove kapije i OZone residence koji se sada gradi.

Što se tiče poslovnih zgrada u okolini, mislim da je mešovita zona postala neka norma u Beogradu pa to da li je pored poslovna zgrada ili ne mislim da više i nije od tolikog značaja. Poslovne zgrade po svetu se masovno konvertuju u stambene jer dosta ljudi radi od kuće.
Razlika je u planu detaljne regulacije iliti PDR-u. PDR za deo bloka 65 (koji obuhvata Wellport) dozvoljava ograđivanje urbanističke celine, dok PDR Za područje između ulica Jurija Gagarina i Zemunske ("IMT), Prva faza, kome pripadaju projekti Kvart64, Airport Garden, The One, Soul64, Pupinova Palata, itd. zabranjuju ograđivanje parcele. Da budem precizan, Kvart64 pripada zoni S8 prema usvojenom PDR-u, i tu kaže da:
1740937681308.png


Znači može samo niska zelena ograda. Znači tamo gde postoji PDR, samo je potrebno da PDR predviđa mogućnost ograđivanja. U teoriji ne vidim zašto bi papirologija bila drugačija, podnosi se Projektna dokumentacija, koji prati uslove propisane u PDRu, i na osnovu nje se dobija građevinska dozvola. U slučaju kada ne postoji PDR, investitor zahteva lokacijske uslove, i ukoliko je u njima dozvoljeno ograđivanje, onda kreira Urbanistički projekat koji ide na Javni Uvid.

U suštini ovde je država eksplicitno zabranila ograđivanje i tu se investitor ništa ne pita. Meni lično više smeta što PDR nije predvideo nijedno javno parking mesto, tako da nijedna nova saobraćajica neće imati parking. To mi je totalno nebulozno jer se PDR-om predviđa da određeni procenat (u zavisnosti od zone) mora da bude poslovni prostor. U suštini gomila biznisa čiji posetioci neće imati gde da parkiraju, jer je predviđeno da sav parking bude u podzemnim garažama što je okej za stanare, ali ne i za posetioce.
 
U suštini gomila biznisa čiji posetioci neće imati gde da parkiraju, jer je predviđeno da sav parking bude u podzemnim garažama što je okej za stanare, ali ne i za posetioce.
Deluje da ce pogotovo biti ok za stanare koji planiraju da izdaju parking mesta. A koliko cujem, ima ih.
 
Ovo nije Kvart64, ovo je ocna klinika koja se gradi na skroz drugoj parceli rekao bih.

EDIT:
Ignore, prebrzo sam procitao komentar 😅
 
Deluje da ce pogotovo biti ok za stanare koji planiraju da izdaju parking mesta. A koliko cujem, ima ih.
Biće okej onima koji su kupili više parking mesta nego što imaju vozila, izdaće za maksimalno 150 a realno 120. Mada prosečna cena parking mesta je izmedju 26 i 32 hiljade (u zavisnosti od nivoa i veličine mesta, jer ima dosta mesta koja su veća od 12.5 kvadrata), tako da i nije neka računica. Problem će biti za one koji nisu kupili parking mesto uz stan. Mene iskreno najviše brine gde će gosti da mi parkiraju kad dodju. Dokle god je tu Roda i nekako, ako se sruši Roda biće zabavno.

Što se tiče Kvarta64, Greda trenutno ne dozvoljava kupovinu više mesta nego što je predviđenu za strukturu stana, i prema njihovim rečima: Ukoliko ostane parking mesta nakon prodaje svih stanova, ponudiće prvo stanarima pre nego što puste u prodaju.
 
Biće okej onima koji su kupili više parking mesta nego što imaju vozila, izdaće za maksimalno 150 a realno 120. Mada prosečna cena parking mesta je izmedju 26 i 32 hiljade (u zavisnosti od nivoa i veličine mesta, jer ima dosta mesta koja su veća od 12.5 kvadrata), tako da i nije neka računica. Problem će biti za one koji nisu kupili parking mesto uz stan. Mene iskreno najviše brine gde će gosti da mi parkiraju kad dodju. Dokle god je tu Roda i nekako, ako se sruši Roda biće zabavno.

Što se tiče Kvarta64, Greda trenutno ne dozvoljava kupovinu više mesta nego što je predviđenu za strukturu stana, i prema njihovim rečima: Ukoliko ostane parking mesta nakon prodaje svih stanova, ponudiće prvo stanarima pre nego što puste u prodaju.
Prema PDR-u je predviđen ulični parking (zona ili ne, ne znam) kada budem pri račuaru, poslaću AutoCad isečke PDR-a za Blok64. Garaža je naravno značajna za bolji kvalitet života, nema traganja za parkingom, itd. Međutim, mišljenja sam da je kao investicija uzaludna jer povrat novca je 20 god, a tek od 20. god kreće neki prihod. Ako neko kupuje na kredit, verovatno i duže treba za povrat novca. Drugo, nemojte me držati za reč ali neko mi je rekao da ako postoji interesovanje vlasnika stanova za kupovinom garažnih mesta a Investitor garažna mesta proda nekome van zgrade ili neko unutar zgrade kupi više nego što se smatra realnim, da ugovor može da se obori na sudu, pa pretpostavljam da je iz tog razloga i Investitor oprezan koliko garaža nudi ljudima.
 
Prema PDR-u je predviđen ulični parking (zona ili ne, ne znam) kada budem pri račuaru, poslaću AutoCad isečke PDR-a za Blok64. Garaža je naravno značajna za bolji kvalitet života, nema traganja za parkingom, itd. Međutim, mišljenja sam da je kao investicija uzaludna jer povrat novca je 20 god, a tek od 20. god kreće neki prihod. Ako neko kupuje na kredit, verovatno i duže treba za povrat novca. Drugo, nemojte me držati za reč ali neko mi je rekao da ako postoji interesovanje vlasnika stanova za kupovinom garažnih mesta a Investitor garažna mesta proda nekome van zgrade ili neko unutar zgrade kupi više nego što se smatra realnim, da ugovor može da se obori na sudu, pa pretpostavljam da je iz tog razloga i Investitor oprezan koliko garaža nudi ljudima.
Koliko ja vidim u okviru PDR-a za Prvu fazu su predviđena mesta u Zemunskoj (ona već postoje) i kod doma zdravlja i vrtića koji su udaljeni. Nijedno parking mesto nije predviđeno u okolini AG, Kvarta, Pupinove palate, itd.
1741104116153.png


Pošalji šta god imaš, nadam se da grešim i da je planiran parking, olakšao bi nam svima život :D

Apsolutno se slažem sa konstatacijom da se ne isplati kupovina parking mesta za izdavanje. Ne vidim da cena može drastično da im raste, a mesečna renta i nije nešto velika obzirom na cenu mesta.
 
I meni je zvucalo preskupo i nepotrebno, ali uzevsi u obzir da nigde unaokolo nece biti javnog parkinga, a jedna solidna koncentracija ljudi ce biti nakrcana na tom prostoru, predvidjam da ce se traziti parking mesta za izdavanje.

Licno ne bih usao u to, ali prostom logikom vidim da ce parking mesto biti trazena roba, bilo kada dodju gosti, ili kada supruga, deca pozele svoj auto itd.
Ne mogu da se setim gde sam to cuo, ali neko je sigurno rekao da ce biti parking mesta za izdavanje. E sad, ne znam da li ce Greda ili Grand Star uci u taj biznis. Neko treci.
 
Vrh