Jedno negativno iskustvo. Ukratko, ne kupujte Beko frižidere.
Nadugačko. Kupio sam ugradni Beko frižider BCNA306E4SN pre oko godinu dana. Pre dva meseca počeo je povremeno da bruji tako da me budi noću u susednoj sobi. Zvao sam servis pošto je u garanciji. Ljubazna gospođa primila reklamaciju i napomenula da ukoliko se ispostavi da je sa frižiderom sve u redu naplaćuju izlazak na teren. Posle 2 dana zove Serviser, došao bi. Pita telefonom jel ugradni frižider izvađen, oni ne smeju da ga vade iz korpusa. Naravno nije, nisu mi rekli. Onda ništa ne mogu tog dana da urade. Uđemo u priču.
Pošto vidim da me navlače pitam, ok, zovem majstora, dva drugara, izvadimo ga nasred kuhinje i opet pozovem servis, serviser dođe i šta onda? Šta ako ne zabruji u tom trenutku? Šta je merilo jačine buke, ko će da bude sudija? Frižider hladi, nesporno, ali nije funkcionalan, ne može da se koristi. Elem, oni mere nivo buke u decibelima, ako je ispod dozvoljene granice sa frižiderom je sve u redu. Znači, naplaćuju izlazak. Ako je iznad dozvoljene granice u korpusu oni ga ne pregledaju jer je u korpusu (u korpusu je naravno bučnije i tu uvek stoji). Kuća uvek dobija.
Ne znam kako je sa drugi kompanijama, ja ću morati da kupujem novi frižider jer ovaj jednostavno nije funkcionalan, džabe mi što dobro hladi kad je buka nesnosna. Garanciju mogu da okačim mačku o rep, bila ona 2, 5 ili 10 godina isto mi se hvata. Uglavnom, moje iskustvo je ne kupuj Beko, možda je isto s drugima, a možda ne, ne znam.