Neko je izgleda ostao bez vesmasine na popustu dok je zaglavljen u saobracaju.
Ovo deluje kao vrlo loše rešenje, ne vidim zašto to nije obična semaforizovana raskrsnica.A poenta je da kružni tok stoji po principu zašto da ne? Da bi tramvaj imao šta da seče?
Где ће бити ново трамвајско стајалиште?
Штета што се кружним током укида преседачка тачка уз окретницу блок 20.
Ne, to je trebalo da bude neki drugi most. To je ionako bilo na dugom štapu, ali sad definitino neće biti ništa od toga, taj most bi završio u kuli u BnV.A zar ne ide ka mostu produžetak bulevara Zorana Đinđića?
Još nije kasno za tunel do ispred kule koji bi izlazio na Hercegovačku ili između rezidensa i terasa isto na HercegovačkuNe, to je trebalo da bude neki drugi most. To je ionako bilo na dugom štapu, ali sad definitino neće biti ništa od toga, taj most bi završio u kuli u BnV.
Имаш све лепо описано у документу "Реконструкција трамвајске пруге".Где ће бити ново трамвајско стајалиште?
Штета што се кружним током укида преседачка тачка уз окретницу блок 20.
Ovaj forum, nažalostA neko je ostao bez pantografa.![]()
Па написао сам у поруци/посту да све има на сајту... https://nabavke.beoland.com/?view=article&id=3558:28-25&catid=96&highlight=WzI4LDI1XQ==Где могу да пронађем тај документ?
Nisam u toku i ako idem često ovuda, koja je stanica pomerena. Ova "blok 30" u smeru ka KT?Pošto je stanica buseva pomerena bliže kružnom toku, autobusi ne stižu da se prestroje u srednju traku pre kružni tok.
Pogledajte prilog 259868
Zbog toga prilično nebezbedno ulaze u KT (video i juče i danas) jer dosta vozila mora da propusti što zbog pravila što zbog logike.
Ono što je dobro, je što sada ovi iz pravca Starog Merkatora ne mogu da uđu i blokiraju taj spoljni krug. Tj. ne mogu tako lako da pređu preko zaustavne linije pred KT.