Šta je novo?

Kružni tokovi

Nisam mislio na to skretanje levo. To je bezobrazluk (jeste, to što radim isto biciklom je isto bezobrazluk, ali može mi se ako nema murije i zabole me jer neću izazvati sudar u kome bih uvek sam izvukao deblji kraj).
Pa ja sam to skretanje citirao a ti si na to odgovorio.
 
Jedno je očigledno, postoji želja i potreba da se tu skrene, nije ih malo.
Ovako kako je, to ne da ne može, nego mora do Trga da se vozi, pa tamo oko torte.
 
Osim ljudi koji prekasno vide da ne sme levo, drugi shvataju to kao pišanje u facu pa ipak skrenu.
 
Pored satno
Ајде овако:

Који је то тачно проблем постојао са овом раскрсницом пре др Сапица? Колико је било инцидената, тешко повређених, настрадалих? Да ли је сама раскрсница толико отежавала проток саобраћаја, да је била неопходна измена? Колико је било кршења саобраћајних прописа, у односу на неки просек у граду?
Nije postojao problem,i nije bilo incidenata.Ideja je nastala kako bi se ubrzao protok preko brankovog mosta,da prosirena Prizrenska prihvati vise vozila iz pravca mosta.
Samim tim iz Prizrenske je potreban protocniji prolaz vozila.Potreban je nedvosmislen znak da je iz toka zabranjeno u Prizrensku,i dodatna info tabla pre toka,da je ulaz u Balkansku preko satnog toka,isti tip table kao sto su postavili tablu da je dozvoljeno polukruzno u toku.
 
Taj protok je itekako bio ostvaren brzom izlaskom iz raskrsnice bez KTa, a semafor se mogao je produžiti jer je daleko veći promet odatle, nego kroz Terazije / Kralja Milana.
 
Pored satno

Nije postojao problem,i nije bilo incidenata.Ideja je nastala kako bi se ubrzao protok preko brankovog mosta,da prosirena Prizrenska prihvati vise vozila iz pravca mosta.
Samim tim iz Prizrenske je potreban protocniji prolaz vozila.Potreban je nedvosmislen znak da je iz toka zabranjeno u Prizrensku,i dodatna info tabla pre toka,da je ulaz u Balkansku preko satnog toka,isti tip table kao sto su postavili tablu da je dozvoljeno polukruzno u toku.
Džabe kružni tok, kad u špicu kolona vozila bude sve do Slavije, tako da taj brži izlazak iz raskrsnice ne znači ništa, jer udaraš pravo u kolonu vozila, pogotovo sad kad je Ćacilend aktivan.
 
Nije postojao problem,i nije bilo incidenata.Ideja je nastala kako bi se ubrzao protok preko brankovog mosta,da prosirena Prizrenska prihvati vise vozila iz pravca mosta.
Samim tim iz Prizrenske je potreban protocniji prolaz vozila.Potreban je nedvosmislen znak da je iz toka zabranjeno u Prizrensku,i dodatna info tabla pre toka,da je ulaz u Balkansku preko satnog toka,isti tip table kao sto su postavili tablu da je dozvoljeno polukruzno u toku.
Идеја је срање. И тачно сам чекао да се неко упеца на проток АУТОМОБИЛСКОГ САОБРАЋАЈА. Пешачки, бици и јавни саобраћај су отишли дођавола, само да би се "убрзао" аутомобилски саобраћај, науштрб разума и безбедности. Ићи ће неко у затвор за ово (а то неће бити лептир). Не може другачије.
 
Da pomenem KT na Košutnjaku, bio sam skoro. Dobro je da ti bude KT, samo da je malo veći, bar u širini kolovoza, zbog buseva.
 
Izlaz iz Prizrenske je prvenstveno ka satnom i ćaci toku,ne ka Slaviji jer je ona svakako zapušena.Sva ta tri toka su povezana,stim da je balkanski tok,zapravo kvazi tok.
Jedno od resenja ce biti i ubrzani protok kroz Balkansku,neko novo resenje,koje treba u narednom periodu da bude definisano.
 
Opet, ne možemo očekivati od svakoga da u svakom trenutku prati sve znakove na putanji koju svaki dan koristi. Znam da to zvuči apsurdno, ali tako je uvek kada se nešto promeni.

Zvuči apsurdno zato što i jeste apsurdno. Možemo razumeti nekoga da se zbunio ali ga to ne opravdava. Zamisli da se tako izazove udes i da se posle na sudu brani sa stavom: "ne mogu ja da pratim sve znakove kako ih vi menjate". Ne može da se vozi po navici. Ostali učesnici u saobraćaju ne mogu da čitaju misli nekome na šta je on navikao već samo mogu da očekuju da će se pridržavati signalizacije koja trenutno postoji.

A opravdavanje ovakvog pristupa je vrlo opasno. Onda imamo ljude koji i kad znaju da je nešto promenjeno, iz inata voze po starim pravilima jer ih niko nije lično pitao da li sme to da se promeni. Evo ima primer u Borči:

Možda još bolji primer su ovi koji stanu, pa čak i voze u suprotnom smeru, na novim deonicama autoputa, jer jelte nije ga bilo ranije pa nije uzeo u obzir da može da promaši svoje isključenje. Ne ne treba imati razumevanja za njegovu naviku jer ta navika nekog drugog može koštati glave. Isto važi i za ovu raskrsnicu i nesretni KT.
 
Apsurdno jeste, ali problem je dublji.

Ljudi se ne tangiraju jer znaju da neće biti kažnjeni, pa zato nastavljaju do kraja. A i razmišljaju "već sam se zeznuo i u prekršaju sam, pa bolje da barem odem gde treba"

I da se razumemo, mada mislim da se to zna - krivac u slučaju sudara se uvek zna, a ko ima živce da se brani sa ne nedvosmislenom signalizacijom i pokretanjem postupka protiv Sekretarijata za saobraćaj - samo napred. Mada je to posao "opozicije" i NVO.

Belima i Policiji ne pada na pamet da rešavaju ovakve stvari kaznama.

Koliko imamo kamera po gradu, pa svakodnevno na raskrsnicama imamo nekažnjenje prekršaje skoro svakih 5 minuta.

Jednostavno, naša zemlja, tj. sistem, dotiču dno svakog dana u svakom pogledu i sve više se trude da padnemo još niže.
 
Ово сад и дефинитивно јесте кривично дело изазивања опште опасности.

Основано сумњам да иза ових подухвата стоји један или више "саветника" градоначелника од којих је један 1954. годиште и без икаквих квалификација повезаних са делатношћу управљања градом и још мање саобраћаја.
 
Izlaz iz Prizrenske je prvenstveno ka satnom i ćaci toku,ne ka Slaviji jer je ona svakako zapušena.Sva ta tri toka su povezana,stim da je balkanski tok,zapravo kvazi tok.
Jedno od resenja ce biti i ubrzani protok kroz Balkansku,neko novo resenje,koje treba u narednom periodu da bude definisano.
Da je tako, bile bi 2 trake za levo, a ne za desno.
 
Ово сад и дефинитивно јесте кривично дело изазивања опште опасности.

Основано сумњам да иза ових подухвата стоји један или више "саветника" градоначелника од којих је један 1954. годиште и без икаквих квалификација повезаних са делатношћу управљања градом и још мање саобраћаја.
Tako je, oni su izvršili krivično delo, a ne ovi što zbunjeni idu suprotnim smerom.
 
Postaviti policajca 24 časa dnevno na rasksrnicu jedino rešenje.

Mora lepo da se objasni znacima da je, iako je kružni tok, zabranjeno levo, i da je to suprotan smer. Dok ljudi vide da je tako, VEĆ su skrenuli!

Kako misliš iako je kružni tok, zabranjeno levo? :D Pa to je po definiciji tako. Ja se ne sećam znakova na Bogosloviji ili Slaviji koji kažu ne smeš levo, prosto je normalno i očekivano u vožnji da ne voziš u suprotnom smeru.
 
Ljudi, postoji ono u zakonu definisano, da ako negde postoji više nego obično nezgoda, prekršaja, dužnost je upravitelja puta da proveri zašto se to dešava.

Prosečan tužioc bi ovde mogao da napakuje dosta stvari i ja opet ponavljam kao papagaj - neko mora da piše krivične prijave već sada da ne gubimo vreme sa pisanjem prijava kada se vlast promeni.
 
Ljudi, postoji ono u zakonu definisano, da ako negde postoji više nego obično nezgoda, prekršaja, dužnost je upravitelja puta da proveri zašto se to dešava.

Prosečan tužioc bi ovde mogao da napakuje dosta stvari i ja opet ponavljam kao papagaj - neko mora da piše krivične prijave već sada da ne gubimo vreme sa pisanjem prijava kada se vlast promeni.

Možemo da se složimo da je ovaj kružni tok zločin protiv inženjerske struke. Tu mislim da nema spora.

Možemo se isto tako i složiti da je broj bezobraznih i bahatih vozača ogroman, što se ovde ogoljava do maksimuma, jer imamo ljude koji iz dva različita uključenja biraju da voze suprotnom trakom i ignorišu signalizaciju.

Mogu da prihvatim da je možda nekima nejasno zašto ne mogu kroz kružni tok u Prizrensku pa naprave veliku grešku, ali ovim idiotima što skreću levom stranom toka ka trgu treba instant oduzeti dozvolu.
 
Mogu da prihvatim da je možda nekima nejasno zašto ne mogu kroz kružni tok u Prizrensku pa naprave veliku grešku, ali ovim idiotima što skreću levom stranom toka ka trgu treba instant oduzeti dozvolu.
Mislim da se potcenjuje cela geometrija te raskrsnice kad se dolazi iz pravca Prizrenske, mene apsolutno ne čudi da ljudi skreću levom stranom ka Trgu, jer je sam tok da kažemo nadesno orijentisan, a u Prizrenskoj postoje dve trake za levo, i onda ovi koji su u levoj traci, zaista mogu pomisliti da treba da idu levo, umesto desno u kružni tok. Još više ih zbunjuje horizontalna linija, koju tumače kao liniju vodilju, a ustvari je to linija na koju su sad montirali stubiće i odvaja dva smera.
 
Da li u Prizrenskoj uopšte postoji znak za kružni tok? Ako nema onda je logično da idu uz levu ivicu odnosno razdelnu liniju.

"Vozač vozila koji skreće ulevo dužan je da skretanje izvrši krećući se krajnjom levom saobraćajnom trakom koja se proteže uz razdelnu liniju, odnosno saobraćajnom trakom koja se proteže uz levu ivicu puta sa jednosmernim saobraćajem, ako saobraćajnom signalizacijom nije drukčije određeno."
 
Evo ti proceni sam da li je to što si napisao smisleno:

ludilo.png
 
Vrh