Šta je novo?

Kružni tokovi

P.S.
Ucrtani pravac Bežanija - Zvezdara će moći dodatno da se rastereti kad se izgrade Novi Savski most (NoVi SrBsKi MoSt, kako uličar i krezublje oko njega vole da kažu) i tunel EKOF-DS. Tako da će deo saobraćaja koji ide ka Pančevcu i/ili Višnjičkoj da se preusmeri tamo, a potez Ušće - Dečanska da se rastereti i ubrza. Ali avaj, i sa tim tunelom se oteže iz godine u godinu...

Elem, nije bilo potrebe, bar ne u kontekstu pravca Bežanija - Zvezdara, da se išta dira na Terazijama.

Kao što nije bilo potrebe ni za onim amaterskim drndanjem i dodatnim uvlačenjem autobuske niše iznad Zelenog venca, nakon čega se samo još više seku autobusi koji idu ka tunelu i autobusi koji skreću desno ka okretnici. Niti je bilo potrebe za branikom koji će da "zarobi" svaki autobus iza nekog ispred koji se pokvari.
 
Zar ovo nije prakticno glavni i skoro jedini pravac koji se proteze kroz ceo grad. Ne vidim nista sporno da se omoguci efikasan koridor na tom pravcu.
Mozemo pricati da li je potreban tranzit uraditi negde drugde i sta sve fali, ali realno izgradnja svega toga nije bliska buducnost.
Ili da li se pravac poklapa sa njegovom kucom i poslom, ali poklapa se i sa ogromnim procentom beogradjana.
Ja prvi kad idem do zvezdare idem bas tuda, i mnogo mi znaci da li je pravac brz i nije zagusen.
Pogledajte prilog 230249
Искрено, није нормално да то буде главни друмски правац. Али би требало да буде главни трамвајски правац.
 
there-it-is-sacrifice.gif
 
Nedelja cini cuda na forumima.
Jedan obican pesacki celu flotu podigao.
Ljudima dosadno, neki preispituju svoje ja, neki pobesne kad im se to ja ne svidi. Ne mislim tu na tebe jer je post ispo tvog, uopsteno.
 
Poslednja izmena:
Idiotizmi i nelogičnosti u Šapićevim fiks idejama su kritikovani još mnogo pre početka ovih radova.

Za druge ne znam, ali ja sam spreman da promenim stav i kažem "bravo" ako se ispostavi da bude bolje. Kao što čekam još neko vreme da vidim kako će biti sa ovim ukidanjem naplate javnog prevoza, pošto sam tu od starta bio podeljenih stavova, iako je 80% ljudi odmah bilo protiv. A mislim da i vidim neke promene na bolje ali neću ovde o tome, i neću još, čekam da vidim. Sve u svemu, ako bude razloga, nije mi problem da kažem "e, ovde su ispravno postupili".

Ali gomila drugih stvari koje rade ostavljaju utisak da likovi zapravo nemju pojma, i da rade samo ono što je njima u ličnom interesu. Da ne pričam što Beograd ima XY mnogo hitnijih stvari za rešavanje ili izgradnju, koje su već odlagali 10 godina (Kneza Miloša, UMP, Most na Adi Huji, Patrijarha Pavla, tramvaji i trolejbusi...) A busali su se dve godine zaredom kako imaju "najveći budžet u istoriji grada". I onda posle bace pare (pa i ljudstvo) na kružne tokove gde nisu potrebni, na prefarbavanje autobusa, na semafore gde im mesto nije, na pomeranje kolovoza koje im niko nije tražio ni savetovao (ne govorim samo o Terazijama), na ukidanje i seljakanje svega i svačega da bi podelili zemljište investitorima i partnerima...
 
Nedelja cini cuda na forumima.
Jedan obican pesacki celu flotu podigao.
Ljudima dosadno, neki preispituju svoje ja, neki pobesne kad im se to ja ne svidi. Ne mislim tu na tebe jer je post ispo tvog, uopsteno.
Jedan običan pešački, nalazi se na, istorijski, a i do dan danas, glavnom pešačkom koridoru Beograda. Prošvrljaj još malo kroz forum i naići ćeš na temu koja se zove Terazije - Kralja Milana - Slavija. Pametan si dovoljno, pa link neću ostavljati.

Ukidanje ovog pešačkog prelaza, ukidanje onog kod filozofskog na Studentskom trgu, širenje ulica kao da smo SAD 50-ih godina, sve podseća na jedan jako jako zastareo i LOŠ način planiranja saobraćaja i rešavanja modernih koja zahtevaju moderna rešenja. Trčanje ljudi pod zemlju nije rešenje. Govoriti ljudima sa poteškoćama u kretanju da se snađu nije rešenje. Gde su ljudi sa kolicima na Zelenom Vencu? PA NEMA IH, uspešno su oterani tako sjajnim i inkluzivnim planiranjem istog.
 
Obratite pažnju na novi ivičnjak, spušten je u jednom delu. To mi daje nadu da će tu biti pešački prelaz, a da je ovo privremeno
 
Nedelja cini cuda na forumima.
Jedan obican pesacki celu flotu podigao.
Ljudima dosadno, neki preispituju svoje ja, neki pobesne kad im se to ja ne svidi. Ne mislim tu na tebe jer je post ispo tvog, uopsteno.
I treba da se digne flota. Ovo više nije realno šta rade od grada. Ja se više i ne nerviram, jer nemam živaca, ali podržavam svakog ko ustane protiv ove i sličnih odluka. Vozim, ali mi ne smetaju pešaci, a ovo što ovaj ludak radi se graniči sa paranormalnim.
 
Kao što nije bilo potrebe ni za onim amaterskim drndanjem i dodatnim uvlačenjem autobuske niše iznad Zelenog venca, nakon čega se samo još više seku autobusi koji idu ka tunelu i autobusi koji skreću desno ka okretnici. Niti je bilo potrebe za branikom koji će da "zarobi" svaki autobus iza nekog ispred koji se pokvari.
Da obradujem i tebe i ostale. Takva "niša" je danas urađena i u Makedonskoj na stajalištima "Politika". Dve su opcije - ili će ovi iz opštine Stari grad i voltovci, glovovci i besni automobili koji nekog čekaju da blokiraju i te niše, ili će autobusi prolaziti bez problema.
 
Tu stvarno jeste problem zbog zaustavljenih automobila, ali ako se i dalje budu zaustavljali, autobusi će da blokiraju i drugu traku, a neće samo da se lome da ih obilaze kao i do sad. Jer ako blokiraju ulaz u "nišu", bus mora da stane u susednu traku i blokira ostali saobraćaj.
 
Pa problem zaustavljenih automobila se rešava patrolama ili čak i kamerama koje se stave tu, očitaju tablice i samo šalju kazne na adrese i pune budžet.

Ali oni to prosto ne umeju.

Meni je jasno da jedan od načina na koji SNS osvaja glasove ili makar toleranciju jednog dela ljudi u Srbiji jeste kroz to dopuštanje da sve na dnevnom nivou bude u stanju opšte anarhije. Ono, da može bilo ko da stane posred Brankove, ode na burek ili po tiket (ah, Sveti Tiket naš prepodobni...) i vrati se u auto bez ikakve bojazni da li će popiti kaznu. Ali krajnje je vreme da gluperde počnu da razmišljaju da ulice kojima prolazi JGP moraju da dobiju apsolutno nultu toleranciju na zaustavljanja i parkiranja, inače nikad neće nimalo smanjiti gužve i zastoje. Brankova, Makedonska, Kruševačka, Maksima Gorkog, Ljubićka, Vojvode Stepe... sve to mora da bude očišćeno od volina na kolovozima i trotoarima. Ali ne vredi, mislim da oni prosto ne kapiraju neke stvari. A i kako bi, kad je opšte znanje da Šapić nije koristio javni prevoz još od srednje škole. Čak je sam to bio izjavio. Realno, j... se njemu i za grad i za ljude.
 
Pešački prelaz kod moskve i pešački prelaz kod igumanove palate vraćeni su rekonstrukcijom 2002 beše
A do tada su tu bile ograde sa stubicima i lancima i tablama sa reklamama
2002 radjeno za pešake 2025 se radi za kola
Pešački kod Igumanove ne smeta vozilima. Koliko znam, nema uslovnog desno ka Terazijama, kad se skreće levo s Terazija, pešacima je crveno. U koliziji s pešacima su samo oni koji skreću desno iz Terazija ka Trgu Nikole Pašića, a koliko mi se čini takvih nema mnogo. Možda će se njihov broj povećati sad kad je obrnut smer za garažu Pionirski park, to već ne znam. Ovaj kod Moskve može da smeta sad kad se izgradi kružni tok pa bude dozvoljena vožnja odnosno skretanje u svim pravcima. Što se tiče podzemnih, ja još ne znam nekog ko ih rado koristi. Ja prvi ne volim pod zemljom da hodam i tu sam uvek birao pešački. Jedino sam redovno koristio onaj ka Balkanskoj i naravno onaj ispod samih Terazija. Ali kod Moskve i Igumanove palate samo pešački.
 
Vrh