Искрено, није нормално да то буде главни друмски правац. Али би требало да буде главни трамвајски правац.Zar ovo nije prakticno glavni i skoro jedini pravac koji se proteze kroz ceo grad. Ne vidim nista sporno da se omoguci efikasan koridor na tom pravcu.
Mozemo pricati da li je potreban tranzit uraditi negde drugde i sta sve fali, ali realno izgradnja svega toga nije bliska buducnost.
Ili da li se pravac poklapa sa njegovom kucom i poslom, ali poklapa se i sa ogromnim procentom beogradjana.
Ja prvi kad idem do zvezdare idem bas tuda, i mnogo mi znaci da li je pravac brz i nije zagusen.
Pogledajte prilog 230249
Naravno, ko želi, on može da relativizuje celu priču pa da kaže "dobro i šta sad, jel treba da imamo pešački na svakih 20 metara da bi sve pešacima bilo ugodno?!"
Da iscrtsno onda jos 10 konada na tom pravcu?
Jedan običan pešački, nalazi se na, istorijski, a i do dan danas, glavnom pešačkom koridoru Beograda. Prošvrljaj još malo kroz forum i naići ćeš na temu koja se zove Terazije - Kralja Milana - Slavija. Pametan si dovoljno, pa link neću ostavljati.Nedelja cini cuda na forumima.
Jedan obican pesacki celu flotu podigao.
Ljudima dosadno, neki preispituju svoje ja, neki pobesne kad im se to ja ne svidi. Ne mislim tu na tebe jer je post ispo tvog, uopsteno.
I treba da se digne flota. Ovo više nije realno šta rade od grada. Ja se više i ne nerviram, jer nemam živaca, ali podržavam svakog ko ustane protiv ove i sličnih odluka. Vozim, ali mi ne smetaju pešaci, a ovo što ovaj ludak radi se graniči sa paranormalnim.Nedelja cini cuda na forumima.
Jedan obican pesacki celu flotu podigao.
Ljudima dosadno, neki preispituju svoje ja, neki pobesne kad im se to ja ne svidi. Ne mislim tu na tebe jer je post ispo tvog, uopsteno.
Da obradujem i tebe i ostale. Takva "niša" je danas urađena i u Makedonskoj na stajalištima "Politika". Dve su opcije - ili će ovi iz opštine Stari grad i voltovci, glovovci i besni automobili koji nekog čekaju da blokiraju i te niše, ili će autobusi prolaziti bez problema.Kao što nije bilo potrebe ni za onim amaterskim drndanjem i dodatnim uvlačenjem autobuske niše iznad Zelenog venca, nakon čega se samo još više seku autobusi koji idu ka tunelu i autobusi koji skreću desno ka okretnici. Niti je bilo potrebe za branikom koji će da "zarobi" svaki autobus iza nekog ispred koji se pokvari.
Pešački kod Igumanove ne smeta vozilima. Koliko znam, nema uslovnog desno ka Terazijama, kad se skreće levo s Terazija, pešacima je crveno. U koliziji s pešacima su samo oni koji skreću desno iz Terazija ka Trgu Nikole Pašića, a koliko mi se čini takvih nema mnogo. Možda će se njihov broj povećati sad kad je obrnut smer za garažu Pionirski park, to već ne znam. Ovaj kod Moskve može da smeta sad kad se izgradi kružni tok pa bude dozvoljena vožnja odnosno skretanje u svim pravcima. Što se tiče podzemnih, ja još ne znam nekog ko ih rado koristi. Ja prvi ne volim pod zemljom da hodam i tu sam uvek birao pešački. Jedino sam redovno koristio onaj ka Balkanskoj i naravno onaj ispod samih Terazija. Ali kod Moskve i Igumanove palate samo pešački.Pešački prelaz kod moskve i pešački prelaz kod igumanove palate vraćeni su rekonstrukcijom 2002 beše
A do tada su tu bile ograde sa stubicima i lancima i tablama sa reklamama
2002 radjeno za pešake 2025 se radi za kola