Na Terazijama ima lokala i zgrada koji će biti teže dostupni ljudima koji su došli tu da bi nešto obavili. Ne govorim samo o onima kojima treba lift, nego o svima. Pešaci ne vole da idu u podzemni, pa da se penju iz njega samo da bi se po izlasku vraćali unazad da obave nešto što su ranije mogli direktno. Pa ja ću prvi da krenem da pretrčim na takvom mestu.
Naravno, ko želi, on može da relativizuje celu priču pa da kaže "dobro i šta sad, jel treba da imamo pešački na svakih 20 metara da bi sve pešacima bilo ugodno?!" Ali ovde se radi o tome da tu jesu bili prelazi raznih vrsta već 100 godina. Pa je 1970. već bio učinjen kompromis u vidu sprovođenja pešaka u prolaze za potrebe prelaska ulice KM. I radi se o tome da je na takvom mestu kao što su Terazije, potrebno ići na davanje prednosti i ugođaja pešacima, ili u najmanju ruku - ne smanjivati ih više.
Tu je takođe pominjani problem neodržavanja. Može neko da se smeje na naš skepticizam ovde ali ja koji živim ovde oduvek, znam koliko je grad prepun raznoraznih "inovacija" i pretumbacija koje su razni geniji uzeli da implementiraju (često iz ličnih interesa) pa ostavili to napola dovršeno ili propalo. Tako da mislim da imam puno pravo da očekujem da će isto biti i sa platformama na Terazijama. A Uličar i njegovi slobodno neka me demantuju i pokažu da grešim, i ja ću prvi istupiti i reći bravo, svaka čast.
Što se Slavije tiče, ona je potpuno drukčija i neuporediva priča. Jer je pre svega tranzitni skver, na kome pešaci samo žele da što pre stignu sa jednog na drugi kraj, i to najčešće do stajališta u BO, KM i Nemanjinoj. Uz to, Slavija je pretrpana i preopterećena, te je pitanje vremena kada će nešto morati da ode pod zemlju da bi se razdvojili tokovi. Na Terazijama nijedno od toga nije slučaj.
A ljudi koji posmatraju uličara Šapića (ko nekog ludaka) uviđaju da lik sve što radi, radi samo zato što želi da ima koridor za svoju limuzinu od gajbe do "radnog" mesta, ili da bi se ugradio u nešto. Kao kad je uličarski odvalio da hoće da farba "komunjarske" crvene autobuse u Nemanjićku plavu. A ne zna uličar da su autobusi bili crveni još u vreme njegove ljubljene Kraljevine, kao i da se crveno-belo mnogo bolje uočava nego teget.
Tako da prateći njegove dosadašnje radove i odvale, tačno se uočava obrazac da i ovo što sad drnda na Terazijama smrdi na još jedno njegovo besno krčenje svega na automobilskom putovanju od gajbe do radnog mesta. Pritom ja i nisam anti-automobilski nastrojen, redovno kritikujem ideje i predloge koji bi totalitaristički da ukinu saobraćaj gde god im nešto zasmeta. Ali fenomen da jedan uličar koji živi na Bežanijskoj kosi a radi u centru, pa krči i ukida sve na putu da bi u proseku umesto 35 putovao 25 minuta, je stvarno van svake pameti i za svaku osudu.