Šta je novo?

Kružni tokovi

A tamo gde i ima liftova, onih platformi, pitanje je koliko dugo će raditi i održavati se.

I ovo nije "šta bi bilo kad bi bilo", i "a šta ako..." Znam gde živim, nagledao sam se 1000 ideja i predloga koji bi radili super samo na papiru ili par meseci i posle bi pali u raspad, zaborav i neodržavanje.
 
Dodace se lift.
Onda da iscrtamo pesacke i preko terazija na svakom cosku, i kod zelenog venca? Cemu podzemni prolazi ako se ne koriste i prelaazi se preko pesackog.
Uostalom kako ljudi prelaza sa kolicima zeleni venac, nema ni tamo lift?
Pa valjda se prvo doda (i održava) lift, pa onda brišemo pešački?
 
@roger34 Mozes kuda hoces. Izabraces neke druge ulice i pesacke pre samih terazija. Kao i na mnogo drugih mesta gde bi imao najkraci pravac, ali je to zrtvovano radi neceg drugog. Svakako se radi o malom procentu korisnika.

Screenshot_2639.png
 
Dodace se lift.
Onda da iscrtamo pesacke i preko terazija na svakom cosku, i kod zelenog venca? Cemu podzemni prolazi ako se ne koriste i prelaazi se preko pesackog.
Uostalom kako ljudi prelaze sa kolicima zeleni venac, nema ni tamo lift?
Mogu da idu ovuda u tim slucajevima, nece im otpasti tocak sa kolica.
Pogledajte prilog 230239
У граду где су могућности за кретање са малом децом и колицима скоро па никаква, коментарисати да неком неће отпасти точак са колица је у најмању руку злонамерно.
 
У граду где су могућности за кретање са малом децом и колицима скоро па никаква, коментарисати да неком неће отпасти точак са колица је у најмању руку злонамерно.
Jeste. To je i bilo zlonamerno, mrzim tockove sa kolica...
 
Ali ovo poređenje Slavije i Terazija... 🤣
Da, na slaviji bi se izgradili i liftovi koji bi uvek radili i odrzavali bi se perfektno...samo ovde gde prolazi vec postoje se koristi argument o tome kako se znate nesto kod nas odrzava...
Kod nas nesto treba da se uradi da ljudi shvate da im to zapravo i ne treba i da ono sto im nije valjalo zapravo valja.
Da pocnu da grade podzemne na slaviji, pola foruma bi poteglo pitanje kolica i povredjne noge.

Meni je drago da postoje ljudi koji su toliko racionalni da posle ulozenih miliona u podzemne prolaze zele da postoje i zebre na istom mestu. Pa to nema ni u diznilendu.
Ovo je oduvek bila nevidjena glupost koja je konacno ispravljena. Oduvek sam se pitao zasto postoje podzemni i zebre istovremeno. Nema ekonomske logike.
 
Poslednja izmena:
Ne kapiraš. Slavija je trazitni i presedački skver. To kapira svako ko zapravo živi u Beogradu.

Ovaj glupi uličar se bavi ovakvim pretumbacijama i presipanjima iz šupljeg u prazno jer zna da ni on ni njegovi nisu sposobni i stručni da izvedu veće i kompleksnije javne projekte u Beogradu. A i najvažnije mu je samo da mu automobilsko putovanje sa Bežanije do Gradske skupštine bude što brže. To se vidi i po tome što krči i širi sve na toj trasi, i sve u korist automobila. Širenje Nikole Dobrovića, širenje BZĐ, kružni tok kod Ušća, potpuno amatersko širenje kolovoza kod Zelenog venca, drndanje Prizrenske i ukidanje semafora na Terazijama, da čovek ne čeka minut više. Jer taj po centru ni ne hoda, niti zna išta o njemu. To je pokazao milion puta i svojim retardiranim uličarskim izjavama.
 
Ja nisam ni rekao da se oni inace bave stvarima kojima bi bilo potrebnije da se bave. Ja sam komentarisao ovaj pesacki. Pisao sam koje ulice treba prosiriti, i sta treba uraditi, ali ne sirim ja ulice, ja samo komentarisem sta se trenutno radi. Ne mogu ni da odlucim da li ce ovaj pesacki da se izbrise ili ne, znaci samo komentarisem uradjeno.

Pa i ovo je tranzitni pravac, zar ne? Pa ne prolaze kolima kroz prizrensku ljudi koji zive na zelenjaku da odu do tasmajdana.
Ovo je odlivna saobracajnica sa mosta , ne lokalna ulicica.

Samo cekam da mi kazes da sam sns bot jer volim podzamne prolaze.
Kao sto ti podrzavas uklanjanje mosta, a rekli bi neki da je to sns narativ.
 
Ocekivati da ce neko ici okolo 5 minuta, zbog prelaza za koji je potrebno svega 10 koraka, je na mentalnom sklopu naseg gradonacelnika. Samo bu**** to moze da pomisli.
Kod vukovog spomenika prelazis preko puta?
Pa ti pricas kao da se ukida pesacki i ne postoji podzemni pa kruzis preko borce da predjes.
 
Na Terazijama ima lokala i zgrada koji će biti teže dostupni ljudima koji su došli tu da bi nešto obavili. Ne govorim samo o onima kojima treba lift, nego o svima. Pešaci ne vole da idu u podzemni, pa da se penju iz njega samo da bi se po izlasku vraćali unazad da obave nešto što su ranije mogli direktno. Pa ja ću prvi da krenem da pretrčim na takvom mestu.

Naravno, ko želi, on može da relativizuje celu priču pa da kaže "dobro i šta sad, jel treba da imamo pešački na svakih 20 metara da bi sve pešacima bilo ugodno?!" Ali ovde se radi o tome da tu jesu bili prelazi raznih vrsta već 100 godina. Pa je 1970. već bio učinjen kompromis u vidu sprovođenja pešaka u prolaze za potrebe prelaska ulice KM. I radi se o tome da je na takvom mestu kao što su Terazije, potrebno ići na davanje prednosti i ugođaja pešacima, ili u najmanju ruku - ne smanjivati ih više.

Tu je takođe pominjani problem neodržavanja. Može neko da se smeje na naš skepticizam ovde ali ja koji živim ovde oduvek, znam koliko je grad prepun raznoraznih "inovacija" i pretumbacija koje su razni geniji uzeli da implementiraju (često iz ličnih interesa) pa ostavili to napola dovršeno ili propalo. Tako da mislim da imam puno pravo da očekujem da će isto biti i sa platformama na Terazijama. A Uličar i njegovi slobodno neka me demantuju i pokažu da grešim, i ja ću prvi istupiti i reći bravo, svaka čast.

Što se Slavije tiče, ona je potpuno drukčija i neuporediva priča. Jer je pre svega tranzitni skver, na kome pešaci samo žele da što pre stignu sa jednog na drugi kraj, i to najčešće do stajališta u BO, KM i Nemanjinoj. Uz to, Slavija je pretrpana i preopterećena, te je pitanje vremena kada će nešto morati da ode pod zemlju da bi se razdvojili tokovi. Na Terazijama nijedno od toga nije slučaj.

A ljudi koji posmatraju uličara Šapića (ko nekog ludaka) uviđaju da lik sve što radi, radi samo zato što želi da ima koridor za svoju limuzinu od gajbe do "radnog" mesta, ili da bi se ugradio u nešto. Kao kad je uličarski odvalio da hoće da farba "komunjarske" crvene autobuse u Nemanjićku plavu. A ne zna uličar da su autobusi bili crveni još u vreme njegove ljubljene Kraljevine, kao i da se crveno-belo mnogo bolje uočava nego teget.

Tako da prateći njegove dosadašnje radove i odvale, tačno se uočava obrazac da i ovo što sad drnda na Terazijama smrdi na još jedno njegovo besno krčenje svega na automobilskom putovanju od gajbe do radnog mesta. Pritom ja i nisam anti-automobilski nastrojen, redovno kritikujem ideje i predloge koji bi totalitaristički da ukinu saobraćaj gde god im nešto zasmeta. Ali fenomen da jedan uličar koji živi na Bežanijskoj kosi a radi u centru, pa krči i ukida sve na putu da bi u proseku umesto 35 putovao 25 minuta, je stvarno van svake pameti i za svaku osudu.
 
Kod vukovog spomenika prelazis preko puta?
Pa ti pricas kao da se ukida pesacki i ne postoji podzemni pa kruzis preko borce da predjes.​
Da, kod Vukovog spomenika prelazim na pešačkom ako mi tako više odgovara ili me željena lokacija navodi na isti. Ako mi je cilj druga strana Bulevara ili tramvaji, onda podzemni prolaz.​
 
Ово је поражавајуће. Жао ми је људи којима се ус€равају у свакодневно кретање. Све то само зато што је у анализи доктору Шапићу засметало то што је чекао пешаке на прелазу кад је ишао на посао.
 
Na Terazijama ima lokala i zgrada koji će biti teže dostupni ljudima koji su došli tu da bi nešto obavili. Ne govorim samo o onima kojima treba lift, nego o svima. Pešaci ne vole da idu u podzemni, pa da se penju iz njega samo da bi se po izlasku vraćali unazad da obave nešto što su ranije mogli direktno. Pa ja ću prvi da krenem da pretrčim na takvom mestu.

Naravno, ko želi, on može da relativizuje celu priču pa da kaže "dobro i šta sad, jel treba da imamo pešački na svakih 20 metara da bi sve pešacima bilo ugodno?!" Ali ovde se radi o tome da tu jesu bili prelazi raznih vrsta već 100 godina. Pa je 1970. već bio učinjen kompromis u vidu sprovođenja pešaka u prolaze za potrebe prelaska ulice KM. I radi se o tome da je na takvom mestu kao što su Terazije, potrebno ići na davanje prednosti i ugođaja pešacima, ili u najmanju ruku - ne smanjivati ih više.

Tu je takođe pominjani problem neodržavanja. Može neko da se smeje na naš skepticizam ovde ali ja koji živim ovde oduvek, znam koliko je grad prepun raznoraznih "inovacija" i pretumbacija koje su razni geniji uzeli da implementiraju (često iz ličnih interesa) pa ostavili to napola dovršeno ili propalo. Tako da mislim da imam puno pravo da očekujem da će isto biti i sa platformama na Terazijama. A Uličar i njegovi slobodno neka me demantuju i pokažu da grešim, i ja ću prvi istupiti i reći bravo, svaka čast.

Što se Slavije tiče, ona je potpuno drukčija i neuporediva priča. Jer je pre svega tranzitni skver, na kome pešaci samo žele da što pre stignu sa jednog na drugi kraj, i to najčešće do stajališta u BO, KM i Nemanjinoj. Uz to, Slavija je pretrpana i preopterećena, te je pitanje vremena kada će nešto morati da ode pod zemlju da bi se razdvojili tokovi. Na Terazijama nijedno od toga nije slučaj.

A ljudi koji posmatraju uličara Šapića (ko nekog ludaka) uviđaju da lik sve što radi, radi samo zato što želi da ima koridor za svoju limuzinu od gajbe do "radnog" mesta, ili da bi se ugradio u nešto. Kao kad je uličarski odvalio da hoće da farba "komunjarske" crvene autobuse u Nemanjićku plavu. A ne zna uličar da su autobusi bili crveni još u vreme njegove ljubljene Kraljevine, kao i da se crveno-belo mnogo bolje uočava nego teget.

Tako da prateći njegove dosadašnje radove i odvale, tačno se uočava obrazac da i ovo što sad drnda na Terazijama smrdi na još jedno njegovo besno krčenje svega na automobilskom putovanju od gajbe do radnog mesta. Pritom ja i nisam anti-automobilski nastrojen, redovno kritikujem ideje i predloge koji bi totalitaristički da ukinu saobraćaj gde god im nešto zasmeta. Ali fenomen da jedan uličar koji živi na Bežanijskoj kosi a radi u centru, pa krči i ukida sve na putu da bi u proseku umesto 35 putovao 25 minuta, je stvarno van svake pameti i za svaku osudu.
Zar ovo nije prakticno glavni i skoro jedini pravac koji se proteze kroz ceo grad. Ne vidim nista sporno da se omoguci efikasan koridor na tom pravcu.
Mozemo pricati da li je potreban tranzit uraditi negde drugde i sta sve fali, ali realno izgradnja svega toga nije bliska buducnost.
Ili da li se pravac poklapa sa njegovom kucom i poslom, ali poklapa se i sa ogromnim procentom beogradjana.
Ja prvi kad idem do zvezdare idem bas tuda, i mnogo mi znaci da li je pravac brz i nije zagusen.
Screenshot_2645.png
 
Meni je drago da postoje ljudi koji su toliko racionalni da posle ulozenih miliona u podzemne prolaze zele da postoje i zebre na istom mestu. Pa to nema ni u diznilendu.
Ovo je oduvek bila nevidjena glupost koja je konacno ispravljena. Oduvek sam se pitao zasto postoje podzemni i zebre istovremeno. Nema ekonomske logike.
Vidiš, ja se ustvari slažem sa tim da je ovde i drugim mestima bolje da imamo funkcionalne podzemne prelaze, bez pešačkih.
Ali mi je isto tako jasno da ti pešački nisu napravljeni kako treba, inače 90% ljudi ne bi imalo tendenciju da čeka na semafore kako bi ih zaobišao.
Od problema sa kolicima (pa i koferima), do užasne higijene i spavaonica za beskućnike, pa čak i kamena od kojih su stepenice, a koji zimi zna da bude opasno klizav (možda je to rešeno kod poslednje rekonstrukcije?)

Na ovom konkretnom mestu se mogla uzeti trećina ili polovina širine i napraviti rampa blagog nagiba. Zahtevalo bi da se ulaz produži za metar ili dva, ali za to ima mesta. Nikakvi liftovi koji realno niti će raditi, niti će ih biti. I onda jedan ili dva para onih belih da se stano motaju po tim podezimnim na i oko Terazija, i već je sve mnogo bolje.

I to je ustvari problem. Neko je zaključio da je glavni problem slabog korišćenja pešačkog prelaza na ovom mestu u tome što je narod st***, umesto da se malo pozabavi rešenjima koja bi učinila prolaze praktičnijim.
 
Zar ovo nije prakticno glavni i skoro jedini pravac koji se proteze kroz ceo grad. Ne vidim nista sporno da se omoguci efikasan koridor na tom pravcu.
Mozemo pricati da li je potreban tranzit uraditi negde drugde i sta sve fali, ali realno izgradnja svega toga nije bliska buducnost.
Ili da li se pravac poklapa sa njegovom kucom i poslom, ali poklapa se i sa ogromnim procentom beogradjana.
Ja prvi kad idem do zvezdare idem bas tuda, i mnogo mi znaci da li je pravac brz i nije zagusen.
Pogledajte prilog 230249
A gde je duž tog pravca bio ranije problem na Terazijama? Šta je to falilo dosadašnjoj regulaciji na Terazijama pa da se sve pretumbava i prave kružni tokovi?

I kako se nije setio da poveća protočnost i smanji čekanja u ostatku Kralja Milana, na par spornih debilnih mesta, gde se JGP bespotrebno i besmisleno usporava. A pa da... pa zato što on ni ne prolazi tuda pa ga baš briga.
 
Neko nije popio tablete jutros... ali nisam ja zaduzen za to. I uvek je to nedeljom.

не схваташ очито поенту мог одговора. то што си написао је будалаштина у рангу било које Гангулине изјаве. а пошто нико други то неће да ти каже, рећи ћу ја, јер немам проблема са тим
 
Vrh